Fitness Seller

HULP!! Welke fatburner??

en energize! geeft een happy feeling!!

Ik gebruik zelf Energize

ik ook :D

ja veel energie... ik neem sochtends 2 caps op lege maag en dan ga ik 50 min cardioen op lege maag en als ik klaar ben ben ik helemaal bezweet en fit! alsof ik niet gecardioed heb ;)

Stefanovich.. ga lekker rennen/ fietsen gast. 18% bodyfat is best wat om te proberen met je geld "weg te kopen" .
Die gasten in de bladen beginnen met hydroxycut als ze rond de 7-5% zitten ofzo, en dan lekker promoten dat merk & geld vangen. Niet vergeten dat ze als beren trainen!

greets,

Le Coq

Okee, ja prijs vind ik niet zo belangrijk gaat mij erom dat het goed is.
Wat zijn jouw ervaringen dan met stacker 4?

Laatst ook stacker 4 gebruikt... maar ging bijna tegen de vlakte.. volgens mij ontregelt dat je insulinepijl flink! voor mij een flinke domper..

Gewoon meer in de eiwitjes, minder koolhydraten en vet en flink op de loopband of fiets met verstand op 0 :)

Is Energize van xxl ook een goeie optie of is dit veel minder sterk dan bvb Hydroxycut?

Sowieso bulkpowders! Koop daar al mijn spul en geen gezeik met versturen whatever, binnen 3~5 dagen is het er elke keer.

Koop caffeine 200mg tablets (gebruik ik zelf ook)
Koop Sida Cordifolia heet het geloof ik, 10% ephedra (gebruikt mijn trainmaatje en is er zeer over te spreken)

Ga je hard hard op en met een goed voeding en trainingsschema... NICE

De enige die ooit voor mij goed gewerkt heeft is de ECAY stack, maargoed dat is dan ook sterk spul.

Sowieso bulkpowders! Koop daar al mijn spul en geen gezeik met versturen whatever, binnen 3~5 dagen is het er elke keer.

Koop caffeine 200mg tablets (gebruik ik zelf ook)
Koop Sida Cordifolia heet het geloof ik, 10% ephedra (gebruikt mijn trainmaatje en is er zeer over te spreken)

Ga je hard hard op en met een goed voeding en trainingsschema... NICE

Niet toegestaan toch?

inderdaad dat werkt super... ik heb ook eca... kilo per week eraf... wel 5 dagen in de week ochtend cardio 1 uur, en 4 dagen savonds hardlopen

Terug
Naar boven