XXL Nutrition

HULP!! Welke fatburner??

Denk dat het zonder ook wel lukt JaSz zo te zien aan je schema.. greets

Red stack the ultimate one! van native nutrition
1 cap:
eph 30mg
cafeine 80mg
guarana 200mg
Werkt goed bij me! In één week van 86 naar 82. Wel met goed gebalanceerde voeding en regelmatig cardio!

Red stack the ultimate one! van native nutrition
1 cap:
eph 30mg
cafeine 80mg
guarana 200mg
Werkt goed bij me! In één week van 86 naar 82. Wel met goed gebalanceerde voeding en regelmatig cardio!

En hoe kom je hier aan dan?

bij mijn eca is het:
EPH 30mg
Caffeine 210mg
Asparin 25mg
Naringin 100mg
dicalcium phosphate 55mg

Ik ben zelf nu bijna klaar met mijn eerste x Energize! van XXL! Ik ben de afgelopen 11 weken ongeveer 10kg in gewicht afgenomen en mijn vet% is met 6% omlaag gegaan ..
Ik heb het als zeer prettig product ervaren en kreeg geen onrustig gevoel ervan.

Ik raad je wel aan om tijdens Energize! ook gebruik te maken van supps die spierafbraak tegen gaan omdat het soms wel heel hard kan gaan .. :(

Succes met je keuze!

Ik ben zelf nu bijna klaar met mijn eerste x Energize! van XXL! Ik ben de afgelopen 11 weken ongeveer 10kg in gewicht afgenomen en mijn vet% is met 6% omlaag gegaan ..
Ik heb het als zeer prettig product ervaren en kreeg geen onrustig gevoel ervan.

Ik raad je wel aan om tijdens Energize! ook gebruik te maken van supps die spierafbraak tegen gaan omdat het soms wel heel hard kan gaan .. :(

Succes met je keuze!

Zozo dat is wel heel flink!
En hoe gebruikte jij het precies dan?

3 per dag, tijdens maaltijden of?

Ik heb 's ochtends bij mijn ontbijt en 's avonds bij het avond eten ene pil genomen. Je mag er max 3 per dag, maar ik ging al keihard op 2 .. Daarnaast heb ik ook mijn cardio behoorlijk opgevoerd en ben gister weer met massa opbouwen begonnen.. Ik moest echt mijn wintervacht kwijt zegmaar ;)

In verhouding is het geen duur product dus ik zou zeggen probeer het.. Voor mij werkte het gewoon erg goed.

Bij het avond eten?
En kon jij nog slapen?

Ben zelf van plan om ook Energize te bestellen maar eerst ECA van Diamond Labs,jammer dat het in Nederland weer verboden is:(

Ja, had ik geen enkel probleem mee .. Ik vond de boost opzich meevallen, merkte wel tijdens de cardio dat ik langer door kon.. Maar zoals ik al zei werd ik er niet onrustig van en had ook geen slaap problemen eigenlijk ..

Terug
Naar boven