XXL Nutrition

Hummer 2013

lekker bezig John......Hele tijd niet meer hiero op DBF gekeken (wat me trouwens tot nu toe erg goed bevalt ;)). zie dat je weer goed vooruit gaat. Die setjes met 135 zijn helemaal niet verkeerd. Very nice hulk:D

greets.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt Frans.
Nu even een deload met dit weer en 12 uur of meer werken per dag.....
Maar dat geeft niks!
Mijn wedstrijd voorbereiding was ook altijd zes weken niet trainen, dus... :D
Ooit word ik net zo'n HULK als jij!

Bench press

15x20
5x50
5x70
2x5x80
5x100
12x110 max van de dag.

JM-press
2x10x50

Barbell curl
3x12x25

superset met:

Rope handle triceps pull down
2x12x25

Snel en lekker.

Speel met de gedachte om niet meer te kniebuigen ivm mijn knieën en heupen die me steeds parten spelen...
Laatste keer (enkele dagen geleden) Squats gedaan (5x5x87,5...) en weer best veel last, dus....
Maar weet het nog niet.

benchpress monstah ! :p

Lol, tnx Rob.
Ik ga proberen me niet meer te laten demotiveren door mijn knie en heup ellende.
Iedere keer als Squats niet gingen, drukte ik ook niet meer.
NO MORE!
Benchin' for life! ;-)

Wijs besluit!
Gewoon bovenrug goed trainen, triceps en de tietjes voor een hoge bench!
en af en toe squatten als je denkt dat het weer kan / geen last meer hebt van je knieen.

Je volgt nu een soort van Wendler?

Lol, tnx Rob.
Ik ga proberen me niet meer te laten demotiveren door mijn knie en heup ellende.
Iedere keer als Squats niet gingen, drukte ik ook niet meer.
NO MORE!
Benchin' for life! ;-)

Benching for life for me too ;)

Ik begrijp dat je graag zo compleet als mogelijk je lichaam wil trainen, MAAR...als je meer nadelen dan voordelen van bepaalde oefeningen ondervind moet je je eens langzaam achter de oren gaan krabben.
Ik heb een boek over bankdrukken gekocht en daar was een topbankdrukker die beweerde dat Ed Conan beweerd zou hebben dat kniebuigen de schouders nogal doet belasten (Ed koos voor een alternatief...ik meen de leg press als ik het goed heb) en die bankdrukker deed dus verder geen squats of alternatieve oefeningen...hij heeft voorwat het bankdrukken betreft er verder geen nadeel van gehad.
Maar ik wil geen discussies over de zin of onzin van de meerwaarde van kniebuigen t.o.v. bankdrukken weer doen oplaaien, iedereen moet doen wat voor hem of haar het beste werkt.

Wijs besluit!
Gewoon bovenrug goed trainen, triceps en de tietjes voor een hoge bench!
en af en toe squatten als je denkt dat het weer kan / geen last meer hebt van je knieen.

Je volgt nu een soort van Wendler?
ik doe eigenlijk altijd wel een soort van Wendler als je zijn laatste boeken leest ;)
En zoiets als jij zegt wordt het denk ik idd.

Ik begrijp dat je graag zo compleet als mogelijk je lichaam wil trainen, MAAR...als je meer nadelen dan voordelen van bepaalde oefeningen ondervind moet je je eens langzaam achter de oren gaan krabben.
Ik heb een boek over bankdrukken gekocht en daar was een topbankdrukker die beweerde dat Ed Conan beweerd zou hebben dat kniebuigen de schouders nogal doet belasten (Ed koos voor een alternatief...ik meen de leg press als ik het goed heb) en die bankdrukker deed dus verder geen squats of alternatieve oefeningen...hij heeft voorwat het bankdrukken betreft er verder geen nadeel van gehad.
Maar ik wil geen discussies over de zin of onzin van de meerwaarde van kniebuigen t.o.v. bankdrukken weer doen oplaaien, iedereen moet doen wat voor hem of haar het beste werkt.
En mijn ellebogen tijdens en na Squats!
Maar ik heb er wel wat voor over eigenlijk, want sinds ik wat dieper kan gaan doe ik ze graag.
Misschien 1x/14 dagen ofzo..?
Kijken of ik dat "trek"... ;)

---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 14:12 ----------

Romanian Deadlifts
Supersets met:
Barbeel shrugs;
2x10x

Bent over rows
supersets met:
Lat pull-down;
3x10x

Face pulls;
2x10x

Beetje licht pompen en zweten!

Heb het er geloof ik ook wel eens met Ruud Gransier over gehad of squaten meerwaarde zou hebben voor het banken. Hij zag er het nut niet van in!

Ik denk dat het wel meevalt ook.
Zware Squats zullen wel goed zijn voor je hormone release denk ik.
Ik denk dat je er wel overall sterker door wordt, maar dat verschil valt misschien wel mee.
En op de pijnen na voel ik me goed als ik Squat.
Fitter.

BENCH PRESSES 'n Push downs.

BENCH PRESS:
20X20
10X60
6X85
5X85
4X85
3X85
6X105
6X105
2X120
2X120
2X120
2X120
2X135
2X135
8X120 (1rm150)

Push down (meerdere grepen)
25Kg
30/15/12/12/8/10/8/9/6/6/5/6/6/6/10 pompuh zonder rust.

Lekkere training.
1RM goed ingeschat voor het schema.

BENCH PRESS:
20X20
10X60
6X85
5X85
4X85
3X85
6X105
6X105
2X120
2X120
2X120
2X120
2X135
2X135
8X120 (1rm150)

Push down (meerdere grepen)
25Kg
30/15/12/12/8/10/8/9/6/6/5/6/6/6/10 pompuh zonder rust.

Lekkere training.
1RM goed ingeschat voor het schema.
Nice man!
Niet eens een keer wat board werk erin douwen?

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 13:07 ----------

Kijk es aan, dan zijn Ruud en ik het toch nog over iets eens ;)

haha is het zo erg......;)

toch weer nice man

Pressbeest.
Dit moet toch goed voelen, niet?

Voelde goed en was lekker idd.
Board presses een keer als ik niet alleen ben.

he, helemaal je terugkeer gemist... welcome back

Ik train alleen! :D

Ja man Cor... ;)

Ellebogen een beetje gevoelig.
Linkerschouder moet wat losgemaakt worden...
Spierpijn in mijn rug!
Triceps voel ik niks aan...
Wel spierpijn in mijn quads!

Pushdowns doen niet veel behalve pompen en doorbloeden geloof ik.
Rug krijgt dus alleen met banken ook best op zijn donder!
En mijn benen hebben meer last dan ik had durven denken...

Ik krijg steeds duidelijker hoe en wat ik wil gaan doen (voor zolang het duurt! :D)

Terug
Naar boven