pouwerpaxck
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, tnx Rob.
Ik ga proberen me niet meer te laten demotiveren door mijn knie en heup ellende.
Iedere keer als Squats niet gingen, drukte ik ook niet meer.
NO MORE!
Benchin' for life! ;-)

ik doe eigenlijk altijd wel een soort van Wendler als je zijn laatste boeken leestWijs besluit!
Gewoon bovenrug goed trainen, triceps en de tietjes voor een hoge bench!
en af en toe squatten als je denkt dat het weer kan / geen last meer hebt van je knieen.
Je volgt nu een soort van Wendler?

En mijn ellebogen tijdens en na Squats!Benching for life for me too
Ik begrijp dat je graag zo compleet als mogelijk je lichaam wil trainen, MAAR...als je meer nadelen dan voordelen van bepaalde oefeningen ondervind moet je je eens langzaam achter de oren gaan krabben.
Ik heb een boek over bankdrukken gekocht en daar was een topbankdrukker die beweerde dat Ed Conan beweerd zou hebben dat kniebuigen de schouders nogal doet belasten (Ed koos voor een alternatief...ik meen de leg press als ik het goed heb) en die bankdrukker deed dus verder geen squats of alternatieve oefeningen...hij heeft voorwat het bankdrukken betreft er verder geen nadeel van gehad.
Maar ik wil geen discussies over de zin of onzin van de meerwaarde van kniebuigen t.o.v. bankdrukken weer doen oplaaien, iedereen moet doen wat voor hem of haar het beste werkt.

Benching for life for me too
Ik begrijp dat je graag zo compleet als mogelijk je lichaam wil trainen, MAAR...als je meer nadelen dan voordelen van bepaalde oefeningen ondervind moet je je eens langzaam achter de oren gaan krabben.
Ik heb een boek over bankdrukken gekocht en daar was een topbankdrukker die beweerde dat Ed Conan beweerd zou hebben dat kniebuigen de schouders nogal doet belasten (Ed koos voor een alternatief...ik meen de leg press als ik het goed heb) en die bankdrukker deed dus verder geen squats of alternatieve oefeningen...hij heeft voorwat het bankdrukken betreft er verder geen nadeel van gehad.
Maar ik wil geen discussies over de zin of onzin van de meerwaarde van kniebuigen t.o.v. bankdrukken weer doen oplaaien, iedereen moet doen wat voor hem of haar het beste werkt.
Heb het er geloof ik ook wel eens met Ruud Gransier over gehad of squaten meerwaarde zou hebben voor het banken. Hij zag er het nut niet van in!

Nice man!BENCH PRESS:
20X20
10X60
6X85
5X85
4X85
3X85
6X105
6X105
2X120
2X120
2X120
2X120
2X135
2X135
8X120 (1rm150)
Push down (meerdere grepen)
25Kg
30/15/12/12/8/10/8/9/6/6/5/6/6/6/10 pompuh zonder rust.
Lekkere training.
1RM goed ingeschat voor het schema.
Kijk es aan, dan zijn Ruud en ik het toch nog over iets eens![]()

Voelde goed en was lekker idd.
Board presses een keer als ik niet alleen ben.

)