Usernamed
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zal echter niet genoeg zijn.
Je hebt ook nog zoiets als geld. Zolang hier in Nederland alle tv-gelden centraal geregeld worden en in landen als Engeland, Spanje, Italie niet, dan zullen we nooit kunnen concureren. Het is gewoon totaal oneerlijk. Clubs als manchtster, cheslea, barcelona, Juve enz enz. verdienen per jaar honderden miljoenen puur aan tv-gelden, daar kunnen wij niet tegenop met 25 miljoen voor de hele competitie.
De uiteindelijke overeenkomst is volgens het AD gunstig: 'Er zou geen tussenpersoon de kans krijgen om zich in de deal te mengen. Wat Real bood, zou voor honderd procent naar Ajax gaan, zonder ook maar een eurocent commissie aan derden. Daarom gaat de club nu twintig miljoen euro in één keer vangen en 8,5 miljoen in termijnen als gevolg van eenvoudig te behalen bonussen. Het trio kreeg Real zelfs zo ver om de zogenaamde 'solidariteitsuitkeringen' aan clubs als AGOVV voor zijn rekening te nemen. Optimaal rendement dus. Zoiets heet, op financieel gebied, je slag slaan.'
ja maar als ik jouw toppers moet geloven die naar het buitenland zijn gegaan zijn hun een lachertje
.Ach, de nieuwe Zlatan speelt al in het tweede van Ajax (Darko Bodul), dus ben niet bang voor de toekomst!![]()
...zie zelf wat meer in b.v. Toby Alderweireld, Jan Goossens en misschien Daley Blind.....de andere gasten in Jong Ajax komen denk ik net iets tekort.Ving net op dat er ook wat belangstelling is voor een aantal overbodige spelers als o.a. Bakrinogwat, Rommendahl, Gentenaar en Delorge...al denk ik wel dat je een ervaren speler in het 2e elftal moeten houden tussen die jonge gasten.
Denk dat die gasten bij elkaar nog wel een paar miljoen opleveren en zou met dat geld een transfer van Geert Arend Roorda (Heerenveen) financieren, die jongen heeft veel mogelijkheden. Hij is nu geblesseerd, dus is hij misschien nog voor een relatief betaalbare prijs te halen....
Ben je bovenstaande gasten ook nog eens kwijt van de loonlijst, scheelt dat ook zeker € 2,5 miljoen...Roorda slokt daar hoogstens tussen de 200 a 350.000 euries nog van op.
Denk niet dat Darko het gaat redden, al is het natuurlijk een zeer goede speler...zie zelf wat meer in b.v. Toby Alderweireld, Jan Goossens en misschien Daley Blind.....de andere gasten in Jong Ajax komen denk ik net iets tekort.
Denk niet dat Darko het gaat redden, al is het natuurlijk een zeer goede speler...zie zelf wat meer in b.v. Toby Alderweireld, Jan Goossens en misschien Daley Blind.....de andere gasten in Jong Ajax komen denk ik net iets tekort.

De Nederlandse divisie stelt niet meer voor, maar het Nederlandse voetbal daarintegen wel. Als je kijkt hoeveel Nederlanders er bij absolute topclubs in Europa spelen is dat echt ongelooflijk. Zolang de Nederlandse topclubs de talenten blijven opleiding gaat het prima. Als er nu ook nog een wet zou komen dat jeugdspelers tot minimaal hun 18e levensjaar in Nederland moeten blijven voetballen, zou dat helemaal mooi zijn. Want in Engeland is het tegenwoordig doodnormaal om ventjes van 13/14/15 uit andere landen te halen.
overigens zijn de resultaten van de nederlandse teams europees gezien toch heel behoorlijk (op feyenoord na, maar dat is logisch).
Ajax speelt niet het beste spel hoor dus ze gaan echt die cup niet winnen gun het Ajax ook niet maar de rest van de nederlandse ploegen wel.

maar dat zal nog een paar jaartjes duren, zo lopen er in de jeugd nog 2 a 3 jongens waarvan je nu al kunt inschatten dat ze de "Toekomst" zullen ontgroeien
.
, heb een beetje mijn bedenkingen of je dat geld ooit nog op hem terug zal verdienen.Ben ook geen Ajax-fan, maar de Uefa-cup zou ik ze wel gunnen. Hoerenveen dan weer absoluut niet.
Hoop dat die vanavond met een nulletje of 5 vernederd worden.
Rodney Snijder gaat ook zeker de selectie halenmaar dat zal nog een paar jaartjes duren, zo lopen er in de jeugd nog 2 a 3 jongens waarvan je nu al kunt inschatten dat ze de "Toekomst" zullen ontgroeien
.
Ik vind dat Ajax een veel beter beleid is gaan hanteren dit jaar, puur gaan voor eigen kweek en alleen versterkingen van buiten als ze dat ook echt zijn.
Als je een talent als van Wolfswinkel of Roorda binnen kunt halen voor schappelijke bedragen moet je dat denk ik ook overwegen....al denk ik dat
deze jongens al minimaal tussen de 3 a 4 miljoen moeten kosten.
Die 16 miljoen die Ajax deze zomer betaalde voor die suliman, vind ik buiten proporties...hooguit 3 a 4 miljoen hadden ze aan Heerenveen moeten betalen + Delorge of zo, heb een beetje mijn bedenkingen of je dat geld ooit nog op hem terug zal verdienen.