MuscleMeat

Hygetropin GH (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

ak

Monstrous Giant
Lid geworden
7 mei 2021
Berichten
10.125
Waardering
21.303
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Echt / nep?

En hoe kan je dit visueel zien aangezien de site het niet doet en de batch nrs niet kan controleren. Het moet in poedervorm zijn in de vial zover komt mijn kennis nog wel mbt gh, overige geen idee.

image.jpg
 
Wat is er zo grappig? Je praat gewoon mensen na zonder bewijs imo
Dat gebeurt juist op de fora in het buitenland en hier ook. Ik loop al tijdje mee pik.
Jantje zegt goed of nep met veel karma/sterren en zegt de hele bunch hetzelfde
 
Waarom dat gepruts met igf en serum meten? Je contact vergoed het toch? Stuur het dan gewoon naar een lab zodat je precies weet wat in zit. Serum en igf testen zeggen zo goed als niks over kwaliteit van je hgh (purity%) en ook vrij weinig over de hoeveelheid hgh per vial.
Zijn leverancier zegt dat ie de GH vergoed, hij praat niet over HPLC test.
verder nutteloos dit op GH met zgn 5j houdbaarheid.
Hegene maak nu Hygetropin
 
Daarom ook nooit gebruikt. Heel vroeger is een dealer heel eerlijk tegen me geweest en zegt dat zijn inkoop weleens mis gaat. Oftewel hun leveranciers kunnen ook fakes leveren. Als je er echt zeker van wilt zijn dan moet je ergens gaan wonen waar je zo naar de apotheek kunt lopen. Zelfs dan ben je er niet zeker van dus wel eerst een kopje thee pakken met de apotheker. 😆
 
Daarom ook nooit gebruikt. Heel vroeger is een dealer heel eerlijk tegen me geweest en zegt dat zijn inkoop weleens mis gaat. Oftewel hun leveranciers kunnen ook fakes leveren. Als je er echt zeker van wilt zijn dan moet je ergens gaan wonen waar je zo naar de apotheek kunt lopen. Zelfs dan ben je er niet zeker van dus wel eerst een kopje thee pakken met de apotheker. 😆
Die van mij valt altijd bij de Apotheek van de vrachtwagen af :D
 
Heb jij wel een HGH gezien die 5j houdbaar is :scratch:

edit: net ff maatje geappt die in 2012 al Hygetropin gebruikte 200iu kit en die waren 2j houdbaar, hij moet lachen om de 5 jaar
Dat er op HGH van Hygetropin 2 jaar staat of stond wil niet zeggen dat het na 2 jaar niet meer houdbaar is.
Peptides die gekoeld bewaard blijven blijven echt jaren prima te gebruiken zonder aanzienlijk verlies aan werking.
 
Dat er op HGH van Hygetropin 2 jaar staat of stond wil niet zeggen dat het na 2 jaar niet meer houdbaar is.
Peptides die gekoeld bewaard blijven blijven echt jaren prima te gebruiken zonder aanzienlijk verlies aan werking.
Het wordt niet eens gekoeld gelevert, buitenom dat geeft het al aan niet helemaal fris te zijn. Dat blijkt wel weer eens.
 
HGH in poedervorm zelfs ongemixd voor een jaar ongekoeld geen probleem.
 
HGH in poedervorm zelfs ongemixd voor een jaar ongekoeld geen probleem.
Iets van 2019 is nu al 3jaar oud. Maar toen ik nog geen pen gebruikte heb ik nooit de poeder in koelkast bewaard, alleen gemixte vial. Voordat een jaar om zou zijn was het al opgebruikt.

eind van het liedje was deze dus fake, ook al zijn er zgn lab-tests op uk-us fora
 
Iets van 2019 is nu al 3jaar oud. Maar toen ik nog geen pen gebruikte heb ik nooit de poeder in koelkast bewaard, alleen gemixte vial. Voordat een jaar om zou zijn was het al opgebruikt.

eind van het liedje was deze dus fake, ook al zijn er zgn lab-tests op uk-us fora
Heb van dit merk geen labtesten gezien. En wat bedoel je met "zogenaamde" labtesten?
 
Heb van dit merk geen labtesten gezien. En wat bedoel je met "zogenaamde" labtesten?
Je hebt gezocht op het woord: zogenaamd.

zo·ge·naamd (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)1van die naam; = zogeheten2ten onrechte die naam dragend: een zogenaamde vriend
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven