XXL Nutrition

Recomp op Sustanon|Masteron|Primobolan|GH

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 387
  • Weergaven 33K
  • Volgers 62

Bezoekers in dit topic

Zo ff je log doorgelezen. Gaat goed zo te lezen. Maar wist niet dat je zoveel last van bijwerkingen had. Je komt meestal als de rust zelf over ;-)
 
Aangezien ik nog steeds wat last heb van mijn rechterarm; pezen en aanhechtingen, heb ik besloten mede ook omdat ik mee doe aan de DBB contest (als ie doorgaat natuurlijk :o) om de komende weken even wat lager te gaan doseren. Ik blijf nog wel recompen, maar alles even op een rustiger pitje in elk geval. Afgelopen 8 weken is het ontzettend hard gegaan en mijn lichaam heeft wat moeite met de snelle transformatie en de enorme progressie in kracht op bepaalde oefeningen. Dus maar even pas op de plaats en rustig aan de komende weken. Ik zal een nieuw logje maken in de contest sectie van het forum t.z.t.

:wave:

Waarom zou ie niet doorgaan?

Succes !
 
Zo ff je log doorgelezen. Gaat goed zo te lezen. Maar wist niet dat je zoveel last van bijwerkingen had. Je komt meestal als de rust zelf over ;-)

Mentaal heb ik er ook geen problemen mee, mensen om mij heen misschien :o Het is meer dat mijn lichaam zich moeilijk aanpast aan snelle progressie qua kracht en mijn pezen/aanhechtingen die dat niet bij kunnen benen.

Waarom zou ie niet doorgaan?

Succes !

Geen idee, er zijn nog maar weinig deelnemers! Wellicht een idee om mannen en vrouwen gewoon bij elkaar te doen er 1 contest van te maken, is wel appels met peren natuurlijk :p
 
Mentaal heb ik er ook geen problemen mee, mensen om mij heen misschien :o Het is meer dat mijn lichaam zich moeilijk aanpast aan snelle progressie qua kracht en mijn pezen/aanhechtingen die dat niet bij kunnen benen.



Geen idee, er zijn nog maar weinig deelnemers! Wellicht een idee om mannen en vrouwen gewoon bij elkaar te doen er 1 contest van te maken, is wel appels met peren natuurlijk :p

Sorry maar ik stem eerder op Hill dan op jou :p hahaha :x
 
Ey punjab

Heb even je log door genomen ziet er goed uit man!
Vraag me alleen af wrm je zo laag in je eiwitten zat?
mijn is verteld om tijdens kuur je eiwitten x3 per kg te doen.
En zie dat jij maar op 230 zat dus +- x2 per kg
Is het dus onzin om zo veel eiwitten naar binnen te werken?
 
verstandig dat je zelf aan geeft om lager te doseren.

neem je viscollageen ? dat zou moeten helpen ;)
 
Back
Naar boven