XXL Nutrition

Recomp op Sustanon|Masteron|Primobolan|GH

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 387
  • Weergaven 33K
  • Volgers 62

Bezoekers in dit topic

leuk je weer even gezien te hebben maat, je cut gaat goed zo te zien :thumbs:

Hahaha als in, je bent een enorme ecto :p........was ook leuk om jullie weer te zien! HillR en jij gaan echt goed! Hopelijk trekken die pijntjes in de elleboog weg.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Is nog altijd beter dan een mini ecto toch :roflol:
 
Hahaha als in, je bent een enorme ecto :p........was ook leuk om jullie weer te zien! HillR en jij gaan echt goed! Hopelijk trekken die pijntjes in de elleboog weg.

:roflol: Naast Pun zijn mensen al gauw ecto, hij past tegenwoordig nog maar net die poortjes door... Je staat er goed bij hoor, goeie veinz ook!
 
Is nog altijd beter dan een mini ecto toch :roflol:

Thanks......I guess??? :o. Kijk nu steeds meer uit naar de volgende bulk

:roflol: Naast Pun zijn mensen al gauw ecto, hij past tegenwoordig nog maar net die poortjes door... Je staat er goed bij hoor, goeie veinz ook!

Ja Pun is inderdaad goed groot :eek::eek:......gaat hij verdomme naast mij ook nog shrugs staan doen.......zag mezelf steeds verder krimpen hahaha.

Maar dank je wel......veinz komen inderdaad goed door. Is al echt lang geleden dat ik ze zo duidelijk heb gezien........motiveert gelukkig nog steeds.
 
Thanks......I guess??? :o. Kijk nu steeds meer uit naar de volgende bulk



Ja Pun is inderdaad goed groot :eek::eek:......gaat hij verdomme naast mij ook nog shrugs staan doen.......zag mezelf steeds verder krimpen hahaha.

Maar dank je wel......veinz komen inderdaad goed door. Is al echt lang geleden dat ik ze zo duidelijk heb gezien........motiveert gelukkig nog steeds.

Man ik heb me toch verdomme last van een spiertje in mijn rug met ademen :( Zwaar trainen en groot zijn is ook niet alles hoor :p
 
Ja ja ik heb medelijden met je hoor........:p:p
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Okay I shall admit.. It does also have it's perks :D
 
Verdomme wat was het warm gisteren, even omschakelen en op ruim 2gr AAS valt dat niet altijd even mee :o Gelukkig deed de luchtbehandeling het in de gym redelijk, dus het was goed vertoeven onder die roosters :D

Plate loaded 45 leg press
20x120
10x160
10x200
10x250
10x290
10x330 pfff wat een hitte, nou toch lekker dropsetten :o
10x240
10x160
10x100

Nou mooi hoor en HillR maar klagen dat ze na 4 setjes LP naar huis wilde :roflol: How about NO :mad:

Seated DB Shoulder press
10x16
10x24
10x28
10x34

Abductor / Adductor superset Gewoon omdat het zo lekker warm was :o
10x25 - 10x30
10x30 - 10x35
10x35 - 10x40
10x40 - 10x50

Leg Extension
10x70
10x110
10x110 tuurlijk nog een dropset
10x60
10x40
:treuren:

BB Front raise
10x20
10x25
10x30
10x35

BB Upright Row
10x20
10x25
10x30
10x35

Lying Leg Curl
10x40
10x50
10x60
10x70

Nope dat was het
0x

Vandaag wat UB werk, even kijken hoe ik het beste de borst kan aanpakken zonder mijn triceps te belasten, zal dus veel fly achtig werk worden. Daarnaast biceps, buik en misschien ook nog wel een rug oefening als er nog wat ruimte is en het niet TE FUCKING HEET is.

/klaagzang, tijd voor een foto.
Image_1_2.jpg
 
:heart::heart::heart::heart:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Niet in Nijmegen getraind dus? Aangezien je het had over een redelijke temperatuur in de gym? Ik heb gister in het centrum getraind, daar werkt de airco dan wel weer goed en met dat mooie weer zijn er genoeg die te druk zijn met de BBQ aansteken volgens mij......:D.

Wel een lekkere training man en respect voor je doorzettingsvermogen als er iemand eigenlijk liever naar huis wilt :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Naar huis? Naar huis ga je als je klaar bent niet als je moe bent :D
 
Laatst bewerkt:
Hard gebeukt met die hitte!

Flinke triceps knallen eruit in dat achteraanzicht!:thumbs:
 
Niet in Nijmegen getraind dus? Aangezien je het had over een redelijke temperatuur in de gym? Ik heb gister in het centrum getraind, daar werkt de airco dan wel weer goed en met dat mooie weer zijn er genoeg die te druk zijn met de BBQ aansteken volgens mij......:D.

Wel een lekkere training man en respect voor je doorzettingsvermogen als er iemand eigenlijk liever naar huis wilt :thumb:

Haha ja, maar je kunt toch ook prima de BBQ aansteken NA je training :p Mij maakt het niet uit, zo is het een stuk rustiger in de gym en het zal vanmiddag wel nog een pak rustiger zijn :D

Naar huis? Naar huis ga je als je klaar bent niet als je moe bent :D

Precies mattie :thumbs:

Hard gebeukt met die hitte!

Flinke triceps knallen eruit in dat achteraanzicht!:thumbs:

Ja viel niet altijd even mee :o
 
Awesome, de gym was gisteren nagenoeg leeg, stelletje mooiweergenietende pussy's :rolleyes: Zelfs de medewerkster van BF stond perplex :roflol:

Plate loaded chest press
20x40
10x80
10x120 extra slow, max mmc en tut ala Skatermarvin
10x120 idem
10x120 idem

Cable fly
10x23
10x32
10x38
10x38

Seated DB lateral raise
10x12
10x14
10x16
10x18

Overhead cable curl
10x23
10x32
10x38
10x38

One arm lateral raise
10x23
10x28
10x28

DB Alternate hammer curl
10x20
10x24
10x24

BB Shrug
20x20
15x60
12x80
10x100

Cable rope crunch
10x40
10x50
10x60
10x70

En toen was het tijd voor de BBQ :D :meal:

Vandaag 4u cardio in de tuin. 3m³ zand met kiezels scheppen, in de kruiwagen, 120m verderop storten, repeat :o

Straks lekker het terras op en een hapje eten :engel:

Nog een foto voor de liefhebbers :kiss:

173hj0l9lfivf.jpg
rhbldhh8ql.jpg
 
Beetje raar je huisdier op je schouders zetten. Maar het is vrijdag. Dus ik reken het goed!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Godsamme...
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hoe bevalt de primo en mast combi nog?
Ik denk dat ik volgend jaar bold inruil voor mast. Lijkt me ook lekkere combi.
 
Bevalt uitstekend, bold was ik ook geen fan van, maar alles is natuurlijk persoonlijk qua voorkeur.
 
Ik ben trots!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven