- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VaagNet een verdikking ontdekt buitenkant rechterpeck. Niet pijnlijk (enkel bij flink drukken), lichtjes rood. Gewoon een bloeduitstorting, neem ik aan
Hopelijk geen blessure.![]()
hopen dat het niks raars is.yeah!
Heb jij de beschikking over DB's die per kg omhoog gaan?
Dat is echt wel stukken beter
Ik zou eerst die DB calf raise ook gaan doen, maar vond em niet echt lekker aanvoelen als je em op de DC manier doet. Dus ik heb nu maar 2 oefeningen voor de calves
Widowmaker nu omlaag gedaan?

(edit: aangepast)
Slaat tegen. Nét geen 16 kunnen uithalen, frustrerend. Volgende week 15x = bye bye DB press.
gaat goed man, damn!
is niet simpel denk ik 21X70 kg incl benchen. dat is toch zonder rust ertussen hé?
![]()

Heej Inde, weer lekker aan het knallen zie ik.ff vraagje he, ervaar jij veel positiefs van die carb-cutoffs na 6 uur? Want eigenlijk komt mij dat zwaar beroerd uit met me werk soms. Alvast thanks, TH

Geen problemen mee. Het voordeel is wel dat ik om 17u30 pas train, dus kan ik tijdens trainingsdagen nog lekker wat carbs eten om 19u.
Op niet trainingsdagen eet ik rood vlees 's avonds (af en toe eens zalm), da's niet zo droog als kipfilet of tonijn en gaat gemakkelijker binnen.
Vandaag:
Opgestaan met keelpijn, hoofdpijn, licht in het hoofd... m.a.w. opkomend griepje. Humeur naar de kloten, weinig zin om te trainen, maar toch het ijzer opgepakt en er voor gegaan.
Kuiten niet meegenomen in training (extreme stretch voelde maar zuur aan, dus nog niet genoeg hersteld denk ik). Abs ook niet.
45° alternate DB curl (17x20) 14x21
Reverse curl (22x32) 18x34
RDL (8x90; 4x100) 10x90; 6x105
Lunges (8x24; 20x20) 9x25; 20x22
Al bij al nog tevreden met de bekomen resultaten. RDL lag voor de hand, aangezien vorige keer 100kg toch wel een makkie was. Die 105 ging ook nog zeer gezwind, maar zoals eerder gezegd forceer ik niks i.v.m. onderrug. De curls gedaan met extra gewicht omdat ik zeker niet zou falen (op reps), dus volgende keer hoef ik enkel meer reps te pakken met de huidige gewichten.![]()

Maar wat ik bedoelde met mijn vraag: Merk jij ook echt duidelijk dat je minder vet opslaat door die carb-cutoffs?
) en 3. ik doe voorlopig geen cardio (na 3 maand cutten, heb ik het wel gehad voor 'n tijdje).