XXL Nutrition

I goes doggcrapp 2009

sterke flyes kerel na dat druk-werk

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag is de zwelling al wat matiger (geen huidverkleuring). Ik heb eens wat nauwlettender gevoeld en het is gewoon een kleine onderhuidse vochtophoping.

brute upright rows!

Gisteren 07/01/2009:

40x shoulder dislocations

EZ BB curl (13x42) 15x42

Hammer curl (ss 10x16) ss 10x17

DB Calve raise (24x15) 22x16

Leg curls (staand, per been) (25x7,5) 25x 8,75

Front squat (6x80; 20x60) 6x85; 20x62,5

Weer een paar vooruitgangen geboekt die er niet om liegen. Zeer tevreden over die curls (beide leg & biceps), maar vooral van m'n frontsquat. Abs laten vallen wegens tijdsgebrek.

Laatst bewerkt:
yeah!:thumbs:

Heb jij de beschikking over DB's die per kg omhoog gaan?
Dat is echt wel stukken beter:thumbs:

Ik zou eerst die DB calf raise ook gaan doen, maar vond em niet echt lekker aanvoelen als je em op de DC manier doet. Dus ik heb nu maar 2 oefeningen voor de calves:D
Widowmaker nu omlaag gedaan?

yeah!:thumbs:

Heb jij de beschikking over DB's die per kg omhoog gaan?
Dat is echt wel stukken beter:thumbs:

Ik zou eerst die DB calf raise ook gaan doen, maar vond em niet echt lekker aanvoelen als je em op de DC manier doet. Dus ik heb nu maar 2 oefeningen voor de calves:D
Widowmaker nu omlaag gedaan?

Ik train thuis hé, heb dumbbells van Domyos (Decathlon), inclusief 0,5kg schijfjes. Zeer interessant voor wie DC doet ;)

Widowmaker niet verlaagd maar vehoogd!! Die 65kg van vorige keer moet 60kg zijn! :o (edit: aangepast)

oke dacht al:D

Vandaag:

Incline BP (21x67.5) 21x70
Mooie winst opnieuw, zeer tevreden. 35 sec. stretch, tegenover 30 sec vorige keer

DB shoulder press (15x26) 15x26
:( Slaat tegen. Nét geen 16 kunnen uithalen, frustrerend. Volgende week 15x = bye bye DB press.

Lateral raises (12x10; 10x12) 12x12; 6x14
iets andere aanpak dan vorige keer

CGBP (16x65) 15x70
Ook hier nét weer geen evenaring van he aantal reps, maar 5kg erbij, dus ik klaag niet!

BOR (14x72.5) 15x72.5
Niet denderend maar toch een rep erbij.

Seated cable rows (20x80) 19x85
:)

Terug een zeer geslaagde training, jammer van m'n DB press, maar goed, ik overtuig me ervan dat ik volgende keer 1-2 reps meer heb!

Orkestje: http://www.myspace.com/shininghalmstad

gaat goed man, damn!

is niet simpel denk ik 21X70 kg incl benchen. dat is toch zonder rust ertussen hé? :o

:thumbs:

gaat goed man, damn!

is niet simpel denk ik 21X70 kg incl benchen. dat is toch zonder rust ertussen hé? :o

:thumbs:

In m'n eerste post zie je voor welke oefeningen ik straight sets doe en welke rest-pauze zijn ;)

21x70 ging als volgt: 12x ... 15x diep ademhalen ... 6x ... 15x diep ademhalen ... 3x. Totaal 21 reps.

Weer een nette training, jammer van die DB presses:)

Heej Inde, weer lekker aan het knallen zie ik.:D ff vraagje he, ervaar jij veel positiefs van die carb-cutoffs na 6 uur? Want eigenlijk komt mij dat zwaar beroerd uit met me werk soms. Alvast thanks, TH

Heej Inde, weer lekker aan het knallen zie ik.:D ff vraagje he, ervaar jij veel positiefs van die carb-cutoffs na 6 uur? Want eigenlijk komt mij dat zwaar beroerd uit met me werk soms. Alvast thanks, TH

Geen problemen mee. Het voordeel is wel dat ik om 17u30 pas train, dus kan ik tijdens trainingsdagen nog lekker wat carbs eten om 19u.
Op niet trainingsdagen eet ik rood vlees 's avonds (af en toe eens zalm), da's niet zo droog als kipfilet of tonijn en gaat gemakkelijker binnen.

Vandaag:

Opgestaan met keelpijn, hoofdpijn, licht in het hoofd... m.a.w. opkomend griepje. Humeur naar de kloten, weinig zin om te trainen, maar toch het ijzer opgepakt en er voor gegaan.

Kuiten niet meegenomen in training (extreme stretch voelde maar zuur aan, dus nog niet genoeg hersteld denk ik). Abs ook niet.

45° alternate DB curl (17x20) 14x21

Reverse curl (22x32) 18x34

RDL (8x90; 4x100) 10x90; 6x105

Lunges (8x24; 20x20) 9x25; 20x22

Al bij al nog tevreden met de bekomen resultaten. RDL lag voor de hand, aangezien vorige keer 100kg toch wel een makkie was. Die 105 ging ook nog zeer gezwind, maar zoals eerder gezegd forceer ik niks i.v.m. onderrug. De curls gedaan met extra gewicht omdat ik zeker niet zou falen (op reps), dus volgende keer hoef ik enkel meer reps te pakken met de huidige gewichten. :D

Iedereen heeft hetzelfde griepje lijkt het.
Vrijdagmiddag begon het bij mij, zaterdag voelde ik me zwaar k*t.
Vandaag al wat beter dus gaat wel snel weer over want die ouwe van mij
is ook in 2-3 weer beter!:)

dus ook sterke kerels hebben griep , dan zal ik wel niet sterk zijn;)

Geen problemen mee. Het voordeel is wel dat ik om 17u30 pas train, dus kan ik tijdens trainingsdagen nog lekker wat carbs eten om 19u.
Op niet trainingsdagen eet ik rood vlees 's avonds (af en toe eens zalm), da's niet zo droog als kipfilet of tonijn en gaat gemakkelijker binnen.

Vandaag:

Opgestaan met keelpijn, hoofdpijn, licht in het hoofd... m.a.w. opkomend griepje. Humeur naar de kloten, weinig zin om te trainen, maar toch het ijzer opgepakt en er voor gegaan.

Kuiten niet meegenomen in training (extreme stretch voelde maar zuur aan, dus nog niet genoeg hersteld denk ik). Abs ook niet.

45° alternate DB curl (17x20) 14x21

Reverse curl (22x32) 18x34

RDL (8x90; 4x100) 10x90; 6x105

Lunges (8x24; 20x20) 9x25; 20x22

Al bij al nog tevreden met de bekomen resultaten. RDL lag voor de hand, aangezien vorige keer 100kg toch wel een makkie was. Die 105 ging ook nog zeer gezwind, maar zoals eerder gezegd forceer ik niks i.v.m. onderrug. De curls gedaan met extra gewicht omdat ik zeker niet zou falen (op reps), dus volgende keer hoef ik enkel meer reps te pakken met de huidige gewichten. :D

Netjes man, toch nog trainen. Ik heb de hele avond en nacht lopen kotsen, en dit is het 2e half uur vandaag dat ik uit bed ben. Morgen geen training dus.:(

Maar wat ik bedoelde met mijn vraag: Merk jij ook echt duidelijk dat je minder vet opslaat door die carb-cutoffs?

Maar wat ik bedoelde met mijn vraag: Merk jij ook echt duidelijk dat je minder vet opslaat door die carb-cutoffs?

Algemeen gezien tot nu toe: nee, ik merk niet dat ik minder vet opsla door carb cutt-off. Aan de andere kant, 1. de feestdagen zijn net voorbij, 2. ik heb eerlijk gezegd niet te veel op m'n eten gelet in 't verlof (gewoon VEEL :D) en 3. ik doe voorlopig geen cardio (na 3 maand cutten, heb ik het wel gehad voor 'n tijdje).

he Indekay ik zie in je schema in je eerste post van dit log enkele straight sets na bv. borst of schouders staan (flyes en raises). Doe je dit om die punten wat op te halen?

Terug
Naar boven