CocaBusiness
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BUT I WANT IT NOOOWWWW!

Resulteert dat in een mindere prestatie, geen idee, maar voelde toch wat wranger aan.
, maar ik heb 'm!!

) was 74kg en ik zie nog altijd m'n 6 blokjeuuhhs, weliswaar ietsje vager
dus ik denk dat ik goed zit. M'n enige probleem is die 2x pw cardio, die laat ik nogal geregeld voor wat 't is 

. Ik groei dan ook momenteel meer dan ik sommige gasten met een kuur zie doen.Daarna heb jij in de maaltijden na ontbijt een grotere inname aan eiwitten dan ik neem. Ik krijg de indruk meer dan 30gr. per maaltijd. Ik heb altijd aangenomen dat je lichaam ieder uur maximaal 30gr. aan eiwitten kan gebruiken voor spierherstel. De rest is voor onderhoud of gaat de toilet in.
Pre lijkt ook veel op die van mij. Dan neem ik ook stikstof (NOx) en creatine, geen whey. Omdat ik van mening ben dat tijdens het sporten je lichaam helemaal geen tijd heeft om spieren te herstellen of dat je dat helemaal niet moet willen. Dat gebeurt na de training. Complexe carbs als energiebron plus creatine werkt dan beter imo.
Na de training neem je maar weinig whey. Dan is de schade het grootst aan je spieren en is whey juist heel noodzakelijk. Misschien 20gr. meer nemen?
Zelf neem ik meteen na de training dextrose, snelle suikers om je lichaam een energie boost te geven om zo snel te kunnen herstellen. De whey vul ik aan met complexe carbs omdat die snelle carbs en de langzame eiwitten elkaar dan niet aanvullen.

Verder zie ik dat je laatste maaltijd ook weer eiwit rijk is. Daar neem ik altijd heel ongezond (niet clean) zakken chips of koekjes en nog wat whey. Zoals ik al eerder zei ik eet wat ik lekker vind en ben nooit zo clean bezig.![]()
Ik zie dat je 74kg weegt, je zult dan ook een stuk kleiner dan mij zijn. 8-9% vet is bij mij altijd te laag geweest om optimaal resultaat uit een bulk te krijgen. Pas toen ik de 14% bereikte ging ik ineens hard vooruit. Mensen gingen toen ook ineens vragen of ik aan de AAS zit. Vooral deze laatste periode (nu mijn vet% nog hoger is), zelfs mijn vriendin die mij iedere dag ziet gaat nu twijfelen. Ik groei dan ook momenteel meer dan ik sommige gasten met een kuur zie doen.
3200kcal lijkt in mijn ogen weinig omdat ik over de 5000kcal heenga. Maar dat vergelijk gaat natuurlijk niet op omdat we verschillend lichaam hebben. Maar nu begrijp ik de 40%/40%/20% verhouding beter. Omdat mijn kcal hoger zit is dat een groot deel t.g.v. carb inname. Dus dan kom ik op 55%/30%/15% uit. In totaal zullen we qua eiwit innames gelijk uitkomen, echter ben jij een stuk lichter, dus in verhouding kom je dan idd op de 3gr/kg uit en ik op 2gr/kg uit.
Ben benieuwd wat je van mijn opmerkingen vindt.

Ik ken mensen die standaard op 5-6% zitten zonder ervoor op dieet te hoeven gaan. Dus daar hoef je geen "wedstrijdatleet" voor te zijn.Draai jij wedstrijden dat je zo laag gaat zitten op 8%. Dat is erg droog ja. Maar je vet stijgt zelfs iets meer dan die van mij in een dirty bulk. Je zult zeer waarschijnlijk een tragere stofwisseling hebben.
Lekkaahh 
Zeker een hele mooie training ja! Ook zware curls trouwens!
De RDL doe je gewoon straight setted toch?
De côte a l'os met frieten even terzijde gelaten