Probeer 't maar eens

, ik geef je misschien 15 minuten (ligt eraan waar je woont natuurlijk).
Maar on-topic; ik vind dat iedereen wel errrrug moeilijk doet over die burka, ik woon zelf al 20 jaar in centrum Rotterdam en ik heb volgens mij echt nog nooit iemand in een burka zien lopen. Al die voorbeelden "als je iemand tegen komt in een burka en je wil de weg vragen, dat is irritant", hoeveel vrouwen zie je nou met die dingen aanlopen? Als je het zo vervelend vind om tegen zo'n doek te praten, praat je toch lekker tegen iemand anders?
Voer eventueel een burka pas in ofzo, als je een burka draagt moet je dat eerst aangeven bij je gemeente ofzo

, speld een pasje op je burka om te laten zien dat je geen aanslag gaat plegen ofzo, 'tis maar een idee als je toch zo happig bent op de veiligheid.
Ik vind het zelf een stuk storender als een man met lippenstift en een strak shirt waar z'n navel onbedekt is ziet lopen, is ie misschien wel herkenbaar, maar een stuk hinderlijker voor het straatbeeld dan een burka vind ik.
stel jezelf nou eens de vraag, heb je een hekel aan burka's of een hekel aan de Islam in het algemeen?