boerenkool
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dude wtflees eens wat posts terug mijn bericht. Dit heeft niets met rechten te maken dus doe niet alsof het dat is.
De boerka wordt in Nederland trouwens niet gedragen. De niqaab wordt wel door enkele vrouwen in Nederland gedragen. Berichtgeving is dus ook nog eens helemaal fout. Burka was verplichte kledingstuk voor vrouwen in het Taliban regime. Het moet niet gekker worden in Nederland...

Hoe zag dat eruit? Met roostertje is boerka, andere (niqaab) is dus geen boerka.Dude wtf
Ga je mij nou serieus uitleggen of een burka hier wel of niet gedragen wordt?
Ik heb ze zelf 4a5 keer zien rondlopen man
![]()
Tja als je dat ok vind dan is er toch wat mis met je want dat is uitgevonden door een stel vrouwendiscriminerende extremisten (Taliban). Vooral zo verder doen zou ik zeggen...Ja een roostertje ja
Geen oogopening als in totaal geen skin
dit is de niqaab, prachtig dit

Ik heb zelf niets tegen de niqaab op straat, hoewel het wellicht niet helpt om die vrouwen meer te integreren in het Westen. Misschien kan de pvda daar eens duidelijkheid over scheppen?

Begeef me op glad ijs, maar personen die hun vrouw in boerka laten lopen horen hier dus echt niet thuis. Dan geef je duidelijk aan dat je totaal geen reet aantrekt wat in Nederland gewenst of ongewenst is en geef je een signaal dat de Nederlandse cultuur je aan de reet kan roesten. Assimileren hoeft van mij niet, maar enige aanpassing is niet alleen gewenst maar zelfs vereist. We hebben niks aan kluizenaars.
Begeef me op glad ijs, maar personen die hun vrouw in boerka laten lopen horen hier dus echt niet thuis. Dan geef je duidelijk aan dat je totaal geen reet aantrekt wat in Nederland gewenst of ongewenst is en geef je een signaal dat de Nederlandse cultuur je aan de reet kan roesten. Assimileren hoeft van mij niet, maar enige aanpassing is niet alleen gewenst maar zelfs vereist. We hebben niks aan kluizenaars.

Naakt mag je ook niet lopen,.. gewoon verbieden die onzin !!!
Maar het is wel waar!
Ik vraag me af hoeveel Moslimvrouwen nog een boerka willen dragen in NL, als het 0.001% is zal het veel zijn denk ik.
Daarom snap ik heel de heisa niet, je moet het niet perse verbieden (hoewel nu men er toch over begint zou ik eerder verbieden) maar waarom er uberhaupt over beginnen? Kan men zich niet bezig houden met plannen maken die de integratie écht ten goede komen? Daarom vind ik het zo dwaas dat dit politieke- en media aandacht krijgt.
Als RITA lijsttrekker van de VVD geweest was,had de VVD nu niet in de oppositie gezeten...