AndroidHealthClinic

I love NL - boerka moet kunnen volgens PVDA

Ik zie ook wel eens vage gastjes in een trainingspak met capuchon rondlopen. Ze hangen wat rond, maar door die capuchon kun je ook niet zien wie het zijn. Als dat wel mag, waarom de boerka dan niet?

:rolleyes: lees eens wat posts terug mijn bericht. Dit heeft niets met rechten te maken dus doe niet alsof het dat is.

De boerka wordt in Nederland trouwens niet gedragen. De niqaab wordt wel door enkele vrouwen in Nederland gedragen. Berichtgeving is dus ook nog eens helemaal fout. Burka was verplichte kledingstuk voor vrouwen in het Taliban regime. Het moet niet gekker worden in Nederland...
Dude wtf
Ga je mij nou serieus uitleggen of een burka hier wel of niet gedragen wordt?
Ik heb ze zelf 4a5 keer zien rondlopen man

???

Ja een roostertje ja
Geen oogopening als in totaal geen skin

Mag van mij blijven ...

Haha ik bedoelde de niqaab hoor
Niet de burka, die dingen zijn eng om tegen aan te kijken

Ik heb zelf niets tegen de niqaab op straat, hoewel het wellicht niet helpt om die vrouwen meer te integreren in het Westen. Misschien kan de pvda daar eens duidelijkheid over scheppen?

Boerka

[afbeelding niet meer beschikbaar]

dit is geen burka :rolleyes: dit is de niqaab, prachtig dit :heart:
de burka is zoals Big_T het uitlegd, compleet dicht met een soort van roostertje voor de ogen :)
zie het nut er niet van in deze dingen te verbieden. ben er dan ook een fel tegenstander van maar dat mag duidelijk zijn :cool:

verder heb ik het idee dat de meeste vrouwen die niqaab of burka dragen niet eens willen werken. die blijven zoveel mogelijk thuis.
maar ja nederland he, zolang we de beveiliging van Hirsi Ali maar blijven betalen :roflol:

Ik heb zelf niets tegen de niqaab op straat, hoewel het wellicht niet helpt om die vrouwen meer te integreren in het Westen. Misschien kan de pvda daar eens duidelijkheid over scheppen?

idd, en zoals ik al zei, die vrouwen willen meestal niet werken, waarom zouden ze uberhaupt gaan werken als de man voldoende verdient???
Misschien moeten ze eens ophouden met dit soort oeverloze discussies en zich afvragen of het verbieden ervan niet zorgt voor nog minder integratie, schat in dat deze vrouwen dan nog minder op straat komen :cool:

Begeef me op glad ijs, maar personen die hun vrouw in boerka laten lopen horen hier dus echt niet thuis. Dan geef je duidelijk aan dat je totaal geen reet aantrekt wat in Nederland gewenst of ongewenst is en geef je een signaal dat de Nederlandse cultuur je aan de reet kan roesten. Assimileren hoeft van mij niet, maar enige aanpassing is niet alleen gewenst maar zelfs vereist. We hebben niks aan kluizenaars.

Ik vraag me af hoeveel Moslimvrouwen nog een boerka willen dragen in NL, als het 0.001% is zal het veel zijn denk ik.

Daarom snap ik heel de heisa niet, je moet het niet perse verbieden (hoewel nu men er toch over begint zou ik eerder verbieden) maar waarom er uberhaupt over beginnen? Kan men zich niet bezig houden met plannen maken die de integratie écht ten goede komen? Daarom vind ik het zo dwaas dat dit politieke- en media aandacht krijgt.

Naakt mag je ook niet lopen,.. gewoon verbieden die onzin !!!

Begeef me op glad ijs, maar personen die hun vrouw in boerka laten lopen horen hier dus echt niet thuis. Dan geef je duidelijk aan dat je totaal geen reet aantrekt wat in Nederland gewenst of ongewenst is en geef je een signaal dat de Nederlandse cultuur je aan de reet kan roesten. Assimileren hoeft van mij niet, maar enige aanpassing is niet alleen gewenst maar zelfs vereist. We hebben niks aan kluizenaars.

Eric z'n account is gekraakt...

Word...
Gezonde redenatie, niks rechts aan dus gewoon Ericr bart;)

Naakt mag je ook niet lopen,.. gewoon verbieden die onzin !!!

:roflol: Maar het is wel waar!

Ik vraag me af hoeveel Moslimvrouwen nog een boerka willen dragen in NL, als het 0.001% is zal het veel zijn denk ik.

Daarom snap ik heel de heisa niet, je moet het niet perse verbieden (hoewel nu men er toch over begint zou ik eerder verbieden) maar waarom er uberhaupt over beginnen? Kan men zich niet bezig houden met plannen maken die de integratie écht ten goede komen? Daarom vind ik het zo dwaas dat dit politieke- en media aandacht krijgt.

agree :thumbs:

:klink:

Jij begrijpt het ....gelukkig....

Terug
Naar boven