MuscleMeat

Er is nog common sense in Nederland!

Dus zeg je nu dat er een par honderduizend allochtonen zijn bijgekomen op 8 jaar?
jeetje man, dat is een invasie. en je weet dit hoe? Werkt je schoonzus bij de dienst "vreemdelingenzaken "of "bevolking"?

zo zou je het kunnen zien ja als een invasie, tenminste daar lijkt het soms wel op ja.

En bruidje halen vond je niet slecht? Was ieders recht om zijn bruid te halen waar hij wilt.:D

Ja, en beweer ik nu het tegendeel?

NEEN;

ALs de importbruid naar hier komt moet men er voor zorgen dat ze de mogelijkheid krijgt zelf voor financiele onafhankelijkheid te zorgen. Haar helpen bij har integratie; hoe beter ze de Nederlandse samenleving kent, hoe sterker ze zal staan tegenover har partner en hoe minder snel deze geweld zal gebruiken.

Dus zeg je nu dat er een par honderduizend allochtonen zijn bijgekomen op 8 jaar?
jeetje man, dat is een invasie. en je weet dit hoe? Werkt je schoonzus bij de dienst "vreemdelingenzaken "of "bevolking"?

Ga je nu alles in twijfel trekken? CBS heeft gewoon de cijfers en in 1997 waren er 2.554.289 allochtonen in Nederland (Westers en niet Westers). In 2006 zijn dat 3.147.615 allochtonen.

Moet ik het ook nog uitspliten naar afkomst voor je? De groep Marokkanen is bijvoorbeeld met 100.000 toegenomen in die tijd. De groep Turken eveneens.

Ja, en beweer ik nu het tegendeel?

NEEN;

ALs de importbruid naar hier komt moet men er voor zorgen dat ze de mogelijkheid krijgt zelf voor financiele onafhankelijkheid te zorgen. Haar helpen bij har integratie; hoe beter ze de Nederlandse samenleving kent, hoe sterker ze zal staan tegenover har partner en hoe minder snel deze geweld zal gebruiken.

Ja dat is allemaal leuk en aardig maar dat gebeurt dus niet.

En wie moet daar btw voor gaan zorgen? De overheid.....

Ga je nu alles in twijfel trekken? CBS heeft gewoon de cijfers en in 1997 waren er 2.554.289 allochtonen in Nederland (Westers en niet Westers). In 2006 zijn dat 3.147.615 allochtonen.

Moet ik het ook nog uitspliten naar afkomst voor je? De groep Marokkanen is bijvoorbeeld met 100.000 toegenomen in die tijd. De groep Turken eveneens.

neen, dat is wat ik wou, cijfermateriaal; Blijkbaar zijn er inderdaad zoveel bijgekomen, en dat lijkt me teveel in zo'n korte tijd voor een samenleving.

als de overheid strijd tegen partnergeweld en dus een aantal maatregelen wil nemen die werken voor autochtonen en allochtonen, JA.

dus niet. Overheid kan wel van alles verzinnen maar zo worden mensen dus nooit gemotiveerd om zelf te veranderen ( zo is het trouwens met elke overheidsbemoeienis)

het probleem met deze importbruiden is dat ze meestal niet eens kunnen lezen en schrijven. Tja en als je dan een jaar of 20 bent en je wil financieel onafhankelijk worden is dat haast onmogelijk.

Het gaat gewoon in de basis al fout en daarom vind ik als je een vrouw hierheen haalt ze gewoon binnen een jaar een baan moet hebben en anders tot ziens doei.

neen, dat is wat ik wou, cijfermateriaal; Blijkbaar zijn er inderdaad zoveel bijgekomen, en dat lijkt me teveel in zo'n korte tijd voor een samenleving.

Dus nu erken je voor het eerst sinds je hier op dit board post dat "immigratie" ietswat uit de hand is gelopen hier in Nederland?
Om het maar even kort door de bocht te zeggen dat er hier simpelweg te veel allochtonen rondlopen, en daardoor er steeds mer problemen onstaan?

Je zegt namelijk dat het je zelf ook teveel lijkt in zo'n korte tijd voor een samenleving? Explain...........??

DAAR ben ik nou eens benieuwd naar, wat de visie is van jouw als criminoloog op deze cijfers? Kun je iets concreter zijn dan "dat lijkt me te veel??"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Cijfertjes voor Thinkalot, nu tevreden? Heb ik geen zus, broer, oom, neef, nicht of wie dan ook voor nodig. CBS doet zijn werk wel.

dus niet. Overheid kan wel van alles verzinnen maar zo worden mensen dus nooit gemotiveerd om zelf te veranderen ( zo is het trouwens met elke overheidsbemoeienis)

het probleem met deze importbruiden is dat ze meestal niet eens kunnen lezen en schrijven. Tja en als je dan een jaar of 20 bent en je wil financieel onafhankelijk worden is dat haast onmogelijk.

Het gaat gewoon in de basis al fout en daarom vind ik als je een vrouw hierheen haalt ze gewoon binnen een jaar een baan moet hebben en anders tot ziens doei.

populistische onzin.

"meestal niet kunnen nlezen noch schrijven? " Bron?

binnen een jaar een baan? Iedereen, ook vrowuen wiens gezin het financieel niet nodig heeft? En hoe ga je dat dan juridisch aanpakken?

Dergelijke maatregelen steunen op niks!

En als we dan toch cijfertjes aan het nken zijn, Fortuyn had het ooit over 2 miljoen moslims in Nederland. Daar waar de 1 miljoen dus amper gehaald wordt, maar goed verdraaien van cijfers schijnt in de politiek de standaard te zijn. Enige is dat hele groepen het nog zijn gaan geloven ook.

Cijfertjes voor Thinkalot, nu tevreden? Heb ik geen zus, broer, oom, neef, nicht of wie dan ook voor nodig. CBS doet zijn werk wel.

ja, ik zeg toch niet het tegendeel? Ik wil gewoon facts zien als iemand voor de zoveelste keer met een cijfer afkomt en zegt, mijn broer dit of mijn zus dat,...

Over importbruiden, tegenwoordig moet je een vrij strenge inburgeringstoets volgens in het buitenland. Zonder te kunnen lezen of schrijven is het onmogelijk om die te halen. Kennis van het Nederlands is minimaal op niveau lagere school benodigd, kennis van Nederland op niveau dat de meesten hier niet eens halen.

ja, ik zeg toch niet het tegendeel? Ik wil gewoon facts zien als iemand voor de zoveelste keer met een cijfer afkomt en zegt, mijn broer dit of mijn zus dat,...

trouwens, in die tabel staat "2de generatie allochtonen " in de kolom Marokko, 84 000; Wil dit zeggen dat ze alle 84 000 uit Marokko zijn gekomen. of slaat dit ook op Marokkanen van de 2 de generatie die hier zijn geboren?
Ik bedoel, toont deze tabel wel degelijk het aantal nieuwkomers uit Marokko?

En die krijg je dan ook. Alleen hoef je je bij mij geen zorgen te maken over feitelijke info, ik gebruik alleen officiele bronnen. Door sommigen aangeduid als misleidende cijfertjes, terwijl er dan gevoel en subjectiviteit niet als misleidend wordt gezien :D

En die krijg je dan ook. Alleen hoef je je bij mij geen zorgen te maken over feitelijke info, ik gebruik alleen officiele bronnen. Door sommigen aangeduid als misleidende cijfertjes, terwijl er dan gevoel en subjectiviteit niet als misleidend wordt gezien :D

Als de cijfers van een goede bron komen zal ik de laatste zijn om ze te ontkennen. Jouw bron lijkt me zeker betrouwbaar maar ik twijfel over de io-nterpretaie er van. Geeft de tabel de bevolkingssamenstelling op basis van origine of toont ze de nieuwkomers.+

correctie:ik heb de tabel eens goed bekeken en er zijn idd ongeveer 98 000 allochtonen vanuit Marokko gekomen sinds 1996. Is teveel idd.

correctie 2: de allochtone Marokkaanse bevolking is in nederland toegenomen met 98 000 mensen. Hoeveel daarvan uit Marokko komen, en hoeveel er bij zijn gekomen door hier een kind te krijgen, is voor mij niet op te maken in deze tabel. Of vergis ik me.

Laatst bewerkt:
Tweede generatie is altijd hier geboren. De groei van het aantal allochtonen is natuurlijk nooit alleen van buitenaf, allochtonen willen ook nog wel in Nederland een wipje maken.

Het zou een hoop schelen als je niet zo ontzettend eenzijdig tegen de allochtonen problematiek aan zou kijken Thinkalot. Je doet het lijken alsof alle problemen voor 100% de schuld zijn van anderen, en dat is gewoon belachelijk.

Extreem rechtse partijen zijn soms nog genuanceerder dan dat. Geef gewoon toe dat beide partijen fouten maken, en praat vooral niet alle fouten van je 'eigen' kamp goed, daar prikt iedereen doorheen.

Het zou een hoop schelen als je niet zo ontzettend eenzijdig tegen de allochtonen problematiek aan zou kijken Thinkalot. Je doet het lijken alsof alle problemen voor 100% de schuld zijn van anderen, en dat is gewoon belachelijk.

Extreem rechtse partijen zijn soms nog genuanceerder dan dat. Geef gewoon toe dat beide partijen fouten maken, en praat vooral niet alle fouten van je 'eigen' kamp goed, daar prikt iedereen doorheen.

Uit alles wat ik schrijf blijkt dat in de problematiek allesbehalve vanuit één kant bekijk; Waar hal je dat toch uit man;
Nergens zeg ik dat de problemen 100 de schuld zijn van de andere. Ik zeg dat de problemen heel wat complexer zijn dan wat men hier uitschreeuwt.!

Als de cijfers van een goede bron komen zal ik de laatste zijn om ze te ontkennen. Jouw bron lijkt me zeker betrouwbaar maar ik twijfel over de io-nterpretaie er van. Geeft de tabel de bevolkingssamenstelling op basis van origine of toont ze de nieuwkomers.+

correctie:ik heb de tabel eens goed bekeken en er zijn idd ongeveer 98 000 allochtonen vanuit Marokko gekomen sinds 1996. Is teveel idd.

Je hebt de tabel dus niet goed gelezen, de eerste generatie telt nieuwkomers. Tweede generatie is hier geboren en heeft ouders van allochtone afkomst. Eerste generatie is amper toegenomen, daar waar de tweede generatie wel sterk toenam.

Terug
Naar boven