Fitness Seller

I Love Techno 2013

Tractortje

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
840
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
http://www.ilovetechno.be/ - 9-11-2013

Eerste namen zijn bekend gemaakt en namen die ik eigenlijk al wil zien zijn Disclosure, Laurent Garnier, Len Faki, Breach, Dusky en Wankelmut. En dan is de rest nog niet eens bekend gemaakt, hehe.

Nog mensen die hier van plan zijn te gaan?

Laatst bewerkt:
Wie weet! Ik kijk echt al 10 jaar steeds naar de line up en denk ieder jaar; "Ja dit jaar moet ik echt gaan!"

Vind de line-up nog niet heel spannend. Ik wacht ff af.

Waarschijnlijk wel, datum valt best goed en lijkt dat er een zaal meer deep zal zijn met oa dusky?
Goeie evolutie na jaren veel te veel d&b en dubstep achtige zooi.

ik ben zeker aanwezig! Ik hoop nog op een paar zware technoklappers, vorig jaar was keihard met oa chris liebing

red room will deliver!

• Topic Starter Topic Starter
Gesaffelstein ook toegevoegd :heart:

vraag over i love techno, ben altijd van de hardcore feesten geweest tot na solar. Vind techno / tech house ook erg leuk om naar te luisteren en is weer eens wat anders. Is dit dan een goed feest om heen te gaan of zijn er andere waar ik beter heen zou moeten gaan iemand idee? Heb wel een grote hekel aan dubstep en hoor dat dat zowat meer word gedraaid dan techno.
Weet er geen bal van af en ben bang dat ik het niet leuk ga vinden :P.

Welk muziek genre word er eigenlijk gedraaid in deze zalen? kan het maar niet vinden:
Orange/Red/Blue/Yellow/Green

vraag over i love techno, ben altijd van de hardcore feesten geweest tot na solar. Vind techno / tech house ook erg leuk om naar te luisteren en is weer eens wat anders. Is dit dan een goed feest om heen te gaan of zijn er andere waar ik beter heen zou moeten gaan iemand idee? Heb wel een grote hekel aan dubstep en hoor dat dat zowat meer word gedraaid dan techno.
Weet er geen bal van af en ben bang dat ik het niet leuk ga vinden :P.

Welk muziek genre word er eigenlijk gedraaid in deze zalen? kan het maar niet vinden:
Orange/Red/Blue/Yellow/Green

Volgens mij zijn de Red en Green the place 2 be op ILT.

Je zou ook een keer naar Time Warp NL kunnen gaan, is dit jaar 7 december in de Jaarbeurs. Daar is sowieso geen k*tstep te vinden ;)

Er zijn toch veel meer namen? of moeten die nog komen.

is ilt snel uitverkocht of heb ik nog even de tijd? weet niet of iemand dat weet

Zou alleen al weer voor Disclosure willen gaan. Was echt heerlijk op Lowlands.

techno??

---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 18:46 ----------

dj dean heeft iig wel wat chille nummers , of je het nou hard trance, dance, techno, electronic of wat dan ook wilt noemen :D

de volledige line up is er. ik ben semi disappointed, toch weer niet erg veel techno :(

Post m ff dan ;)

Eerste keer in jaren geen dave clarke is wel schandalig.

Verder aantal leuke dingen die ik wel de moeite vind, en aantal dingen waarvan ik niet begrijp dat ze op de affiche staan (yellow claw wtf :roflol:)
maargoed die zullen wellicht allemaal in 1zelfde zaal zitten waar je dan snel voorbij loopt :)
ik denk er nog eens over

Terug
Naar boven