XXL Nutrition

i need Encouragement + tips

Ik zou oppassen met Rippetoe en je iig goed inlezen het zijn super oefeningen maar ook super voor blessures wanneer je ze verkeerd uitvoert (en dat doe je vrij snel).
Eigelijk moet je SS (Starting Strength kopen)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou oppassen met Rippetoe en je iig goed inlezen het zijn super oefeningen maar ook super voor blessures wanneer je ze verkeerd uitvoert (en dat doe je vrij snel).
Eigelijk moet je SS (Starting Strength kopen)

ik weet het van blessures, warming ups zijn erg belangrijk, en ik heb al ertg veel gelezen en gezien over hoe je de oefeningen uit moet voeren, squat met rechte rug, net onder 90 graden knieen buigen.
ik zal is kijken voor Starting Strength, bedankt voor de tip ;)

als je eenmaal wat spieren hebt opgebouwd word je als het goed is vanzelf zelfverzekerder. en alsje die vechtsport er bij doet weet je teminste zeker dat áls je een klap moet uitdelen dat je teminste goed raak slaat...

Je hebt mooie plannen, maar bovenal, je moet zelfverzekerd zijn!! Als je straks het postuur hebt van rambo en je bent niet zelfverzekerd zul je nogsteeds net zo ver zijn als voorheen.
bij mij had ik het geluk dat ik steeds zelfverzekerder werd naarmate ik breder werd.. Maar ik ken dus oko nogsteeds kereltjes die nogsteeds even "soft" zijn als voordatze het rambo postuur hadden.. Nu komt dat niet zo vaak voor, maar voor het geval dat, ik wijs je er even op;).

succes met trainen, eten en rust houden..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
EDIT: Hey! ik zat gister te kijken op marktplaats, zag ik een drukbank met 107KG gewichten erbij voor 80 euro, en het was....... -Om De hoek- xD kheb hem nu op zolder staan, ik kan nu dat hele schema doen die beneden staat in mijn reply. Rate it guys!

EDIT: Hey! ik zat gister te kijken op marktplaats, zag ik een drukbank met 107KG gewichten erbij voor 80 euro, en het was....... -Om De hoek- xD kheb hem nu op zolder staan, ik kan nu dat hele schema doen die beneden staat in mijn reply. Rate it guys!

tjuuf nice price!, nu kan je weer een tijd vooruit trainen

Terug
Naar boven