AndroidHealthClinic

icoon

• Topic Starter Topic Starter
weet iemand trouwens of bruce lee drugs gebruikte en of er een link is met zijn vroege en vage dood?
Op zo'n laag vetpercentage reageer je wel harder op alles, ook als je zo fit bent denk ik..

weet iemand trouwens of bruce lee drugs gebruikte en of er een link is met zijn vroege en vage dood?
Op zo'n laag vetpercentage reageer je wel harder op alles, ook als je zo fit bent denk ik..

Pijnstillers en dat kunnen behoorlijke slopers zijn.

ah wel triest natuurlijk. Maar kan dat hersenoedeem veroorzaken? lijkt me eigenlijk wel maar ben eigenlijk niet
bekend met de medicatie die hij tot zich nam en überhaupt de negatieve effecten van veel medicatie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dmx420.jpg

DMX lijkt opzich echt een toffe gozer, niet zo'n faker

goeie muziek ook imo

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 14:54 ----------

trouwens, als je een hond van jongs af aan vaak zo bij de nekvel pakt, dan heb je later toch een hond veel sneller onder controle lijkt mij? heeft gelijk duidelijk door wie zn baas is van jongs af aan, denk dat dat instinct, die chemische link in de hersenen al vroeg erin zit...

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 14:54 ----------

;d

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 14:57 ----------

Christian%20Bale%20Diet.jpg

christian-bale-batman.jpg

mwah icoon weet ik niet zeker, wel een motiverende meester lijkt mij

nas-damian-3.jpg

dmx toch niet?

kerel heeft alles weggegooid, zwaar aan de drugs en verwaarloosd zijn zoon... niet echt iemand waar ik tegen op kan kijken.
vroeger had hij wel een paar goeie hits te pakken, maar tegenwoordig is dat ook niets meer.

santana2.jpg

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 17:41 ----------

Notorious-B-I-G-back-in-the-day-29498931-1000-1124.jpg

dmx toch niet?

kerel heeft alles weggegooid, zwaar aan de drugs en verwaarloosd zijn zoon... niet echt iemand waar ik tegen op kan kijken.
vroeger had hij wel een paar goeie hits te pakken, maar tegenwoordig is dat ook niets meer.

ik kijk ook niet volledig op naar iedereen die ik hier post, ik ken ze namelijk niet persoonlijk.
Kijk dus alleen naar prestaties zoals bij dmx: in armoede opgroeien maar van iedereen die het probeert wel er uit komen en goeie muziek maken, sterke lyrics, etc.
Crimineel zijn zit blijkbaar nog steeds heel diep in hem, dat respecteer ik niet en ik vind hem daardoor niet stoer of zo, maar hij draait er in zijn teksten zelf iig ook niet om heen en doet ook niet alsof ie het cool vindt. Misschien veracht ie dat deel van hemzelf ook wel..Maar net was nas dus en die zal vast ook wel het een en ander aan bullshit hebben geflikt

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 16:43 ----------

santana is trouwens idd ook echt een held :D mooie moesiek

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 16:44 ----------

als je ziet hoe mel gibson of christian bale soms uit hun slof schietn, ach ja wel grappig maar aan de ene kant wel raar. Iedereen heeft weleens een moeilijk moment, ook die gasten. Heb wel een braveheart poster op mn kamer;D dat dan weer wel

ik kijk ook niet volledig op naar iedereen die ik hier post, ik ken ze namelijk niet persoonlijk.
Kijk dus alleen naar prestaties zoals bij dmx: in armoede opgroeien maar van iedereen die het probeert wel er uit komen en goeie muziek maken, sterke lyrics, etc.
Crimineel zijn zit blijkbaar nog steeds heel diep in hem, dat respecteer ik niet en ik vind hem daardoor niet stoer of zo, maar hij draait er in zijn teksten zelf iig ook niet om heen en doet ook niet alsof ie het cool vindt. Misschien veracht ie dat deel van hemzelf ook wel..Maar net was nas dus en die zal vast ook wel het een en ander aan bullshit hebben geflikt

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 16:43 ----------

santana is trouwens idd ook echt een held :D mooie moesiek

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 16:44 ----------

als je ziet hoe mel gibson of christian bale soms uit hun slof schietn, ach ja wel grappig maar aan de ene kant wel raar. Iedereen heeft weleens een moeilijk moment, ook die gasten. Heb wel een braveheart poster op mn kamer;D dat dan weer wel

Af en toe kost het me een hoop moeite om je teksten door te lezen, je gaat van het een naar het ander haha, snap de link even niet tussen mel gibson en dmx?

dmx toch niet?

ik ben sowieso niet van de "hits" commercieel gezien dan, en wat jij net allemaal zegt heb je helemaal gelijk in.. Ik kan het niet begrijpen dat die man zijn leven zo verdoet, al zijn geld kwijt enzo..
Maar ik blijf een zwak hebben voor deze man, hij is toch een periode aandrukkelijk in mijn leven geweest, heb al z'n albums zelfs die van vorig jaar (of dit jaar).
Ook al heeft iemand negatieve kanten juist daardoor kan iemand een "icoon" zijn.

Trouwens elke beroemdheid heeft toch een mankement bijv drugsgebruik? Niet iedereen is 100% perfect al komt Michael Jordan wel in de buurt met 99%.

Af en toe kost het me een hoop moeite om je teksten door te lezen, je gaat van het een naar het ander haha, snap de link even niet tussen mel gibson en dmx?

haha yuuup daar betrap ik mezelf ook wel eens op, excuuuse me :P!

DMX = crimineel , maar wel voorbeeld voor mensen in de ghetto hoe je met talent en muziek uit je nare situatie kan komen... (voor een gedeelte lbijkbaar want zelfs met veel money en fame is ie nog steeds crimineel, dat haal je er blijkbaar niet uit OF wil hij zelf niet).

Mel gibson heeft hele vage uitspraken mbt joden en die telefoonberichtjes naar zn ex, weet niet of je die weleens hebt gehoord. Toch een zieke baas, en dat vond ik al sinds ik 11 was of zo en voor het eerst braveheart keek. Nog steeds een poster van hem op mn kamer :D maar het is blijkbaar wel een beetje een mafkees!

Wat ik bedoel te zezggen is: IK lees wat ik lees, zie wat ik zie, trek de conclusies daaruit die ik wil maar die niet waar hoeven te zijn.
Ik vergeet die slechte dingen die ze hebben gedaan gedeeltelijk als ik ze gebruik als motiverende figuren, snappie;)

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 08:53 ----------

ik ben sowieso niet van de "hits" commercieel gezien dan, en wat jij net allemaal zegt heb je helemaal gelijk in.. Ik kan het niet begrijpen dat die man zijn leven zo verdoet, al zijn geld kwijt enzo..
Maar ik blijf een zwak hebben voor deze man, hij is toch een periode aandrukkelijk in mijn leven geweest, heb al z'n albums zelfs die van vorig jaar (of dit jaar).
Ook al heeft iemand negatieve kanten juist daardoor kan iemand een "icoon" zijn.

Trouwens elke beroemdheid heeft toch een mankement bijv drugsgebruik? Niet iedereen is 100% perfect al komt Michael Jordan wel in de buurt met 99%.

kiek is an, mooi gezegd, we kunnen het wel eens zijn met elkaar :D :thumb:

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 08:54 ----------

michael jordan in de buurt? zoek chamillionaire op michael jordan story op youtube.
Of je dat verhaal wilt geloven of niet, ik doe het wel maar was er niet bij natuurlijk, leuk filmpje als je die 7 minuten door komt en wel iets om over na te denken.
TEVENS weer iets wat niet te bewijzen valt, maar je kunt wel al michael jordans interviews kijken, kijken of ie snel pissig wordt of aanvallend, of altijd poeslief. Als ie altijd poeslief is zal ie dit niet snel doen. ALS ie vaak arrogant over komt, grotere kans dat dit verhaal van chamilli klopt

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 08:55 ----------

jij leest toch nog wel dit punjab? of sta ik bij jou ook al op ignoreer :(

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 08:55 ----------

chill nummer! niet eerder gehoord, thanks

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 08:56 ----------

gozer kan wel rappen hoor, DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN!

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 09:00 ----------

Somebody send a message to Dr. Dre and Eminem
They taking so long to drop that we jam Soulja Boy instead of them
And YOUUUU hear what I'm saying if you're intelligent
It looks to me your girl has been everywhere that my umbrella's been
It's raining Benjamin's, but that ain't 3k is it?
It ain't a Benjamin or an Andre if you ain't get it
You gotta rewind it, don't try to tell me that I can't spit it
Sick cause if it isn't then we just isn't in the same clinic
And to tell the truth, I don't know if the DJs dead homie
But the way it's going, Autotune will be at the ceremony
When it's time to hear the EULOGY, ain't no foolin' me
I'll make Kanye West tell you that Lupe isn't COOL as me..

oww heeelll yea Ngguh

K*t video... K*t voor Cham k*t voor Michael... Maar ik geloof het verhaal zeker wel

-1 Michael Jordan (beter -10)

echt he, zoiets kan je beeld van een held gelijk veranderen. Weet niet in wat voor stemming hij op die avond al was, aan de dope zat, etc. Maar je kunt ook zeggen dat je er op dat moment geen zin in hebt, foto's, handtekeningen, en gewoon vragen of ie weg kan gaan, beleefd.
Of je doet zoals jordan en wordt afgezeken op internet omdat je arrogant bent (wel een aardig geldige reden om heel zelfverzekerd te zijn, niet arrogant imo :P)

Tuurlijk heeft iedereen wel wat, maar DMX gaat hier gewoon erg ver in. Ik respecteer hem ook om hetgeen wat hij heeft neergezet maar niet op de manier hoe hij drugs zijn leven heeft laten leiden. Als je hem nu ziet praten krijg ik er gewoon een nerveus gevoel bij, komt totaal niet relaxed over en hij praat ook ontzettend veel onzin. Die charisma/uistraling van vroeger is er gewoon niet meer. Het verhaal rondom Mel Gibson dat heb ik niet meegekregen, maar ik vind zijn situatie niet echt te vergelijken met die van DMX. Mel Gibson staat nog aan de top, DMX ligt in de goot.. hij zal hier ook nooit uit komen.

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 16:06 ----------

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven