Tsn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 177
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
weet iemand trouwens of bruce lee drugs gebruikte en of er een link is met zijn vroege en vage dood?
Op zo'n laag vetpercentage reageer je wel harder op alles, ook als je zo fit bent denk ik..
dmx toch niet?
kerel heeft alles weggegooid, zwaar aan de drugs en verwaarloosd zijn zoon... niet echt iemand waar ik tegen op kan kijken.
vroeger had hij wel een paar goeie hits te pakken, maar tegenwoordig is dat ook niets meer.
mooie moesiekOf JIJ Angelus bent? Lijkt mij NIET want hij is Begaafd, Uberslim en dat ben jij duidelijk niet..

ik kijk ook niet volledig op naar iedereen die ik hier post, ik ken ze namelijk niet persoonlijk.
Kijk dus alleen naar prestaties zoals bij dmx: in armoede opgroeien maar van iedereen die het probeert wel er uit komen en goeie muziek maken, sterke lyrics, etc.
Crimineel zijn zit blijkbaar nog steeds heel diep in hem, dat respecteer ik niet en ik vind hem daardoor niet stoer of zo, maar hij draait er in zijn teksten zelf iig ook niet om heen en doet ook niet alsof ie het cool vindt. Misschien veracht ie dat deel van hemzelf ook wel..Maar net was nas dus en die zal vast ook wel het een en ander aan bullshit hebben geflikt
---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 16:43 ----------
santana is trouwens idd ook echt een heldmooie moesiek
---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 16:44 ----------
als je ziet hoe mel gibson of christian bale soms uit hun slof schietn, ach ja wel grappig maar aan de ene kant wel raar. Iedereen heeft weleens een moeilijk moment, ook die gasten. Heb wel een braveheart poster op mn kamer;D dat dan weer wel
dmx toch niet?
kerel heeft alles weggegooid, zwaar aan de drugs en verwaarloosd zijn zoon... niet echt iemand waar ik tegen op kan kijken.
vroeger had hij wel een paar goeie hits te pakken, maar tegenwoordig is dat ook niets meer.
Af en toe kost het me een hoop moeite om je teksten door te lezen, je gaat van het een naar het ander haha, snap de link even niet tussen mel gibson en dmx?
!
maar het is blijkbaar wel een beetje een mafkees!
ik ben sowieso niet van de "hits" commercieel gezien dan, en wat jij net allemaal zegt heb je helemaal gelijk in.. Ik kan het niet begrijpen dat die man zijn leven zo verdoet, al zijn geld kwijt enzo..
Maar ik blijf een zwak hebben voor deze man, hij is toch een periode aandrukkelijk in mijn leven geweest, heb al z'n albums zelfs die van vorig jaar (of dit jaar).
Ook al heeft iemand negatieve kanten juist daardoor kan iemand een "icoon" zijn.
Trouwens elke beroemdheid heeft toch een mankement bijv drugsgebruik? Niet iedereen is 100% perfect al komt Michael Jordan wel in de buurt met 99%.

chill nummer! niet eerder gehoord, thanks
---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 08:56 ----------
gozer kan wel rappen hoor, DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN!
---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 09:00 ----------
Somebody send a message to Dr. Dre and Eminem
They taking so long to drop that we jam Soulja Boy instead of them
And YOUUUU hear what I'm saying if you're intelligent
It looks to me your girl has been everywhere that my umbrella's been
It's raining Benjamin's, but that ain't 3k is it?
It ain't a Benjamin or an Andre if you ain't get it
You gotta rewind it, don't try to tell me that I can't spit it
Sick cause if it isn't then we just isn't in the same clinic
And to tell the truth, I don't know if the DJs dead homie
But the way it's going, Autotune will be at the ceremony
When it's time to hear the EULOGY, ain't no foolin' me
I'll make Kanye West tell you that Lupe isn't COOL as me..
oww heeelll yea Ngguh
)