MuscleMeat

ideale massa trainen

t0m0x

Novice
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
89kg
hallo ik ben tommie
ben 23 jaar 1.94 groot en weeg momenteel 88.7 kilo mijn vetpercentage wordt volgende week gemeten.
ik ben nu weer een maand of 3 aan het trainen gemiddeld 4 tot 6 dagen per week natuurlijk niet elke das volle gas. voor ik weer begon met trainen woog ik 96.4 dus ben wel wat afgevallen.

nu wil ik massa gaan trainen maar wat is de beste manier in het geheel. dus waar ik het beste resultaat mee behaal

bvd

ja dat zou wel erg makkelijk zijn he ...

lees je maar eerst ff goed in en kom dan terug aub

idd lees sticky´s noob

Goed eten en veel lezen hier, dan komt alles goed. Stel een voedingsschemaen trainingschema samen en laat het hier zien.

Er bestaat geen beste manier om massa te winnen. Je moet voldoende variëren in trainingsmethodes en voldoende kcals eten om de massa te willen die je wenst. Moest er 1 ideaal schema bestaan voor massa zou iedereen er bij lopen als Arnold bij manier van spreken. De sleutel is genoeg variëren in trainingsmethoden om tot het gewenste lichaam te komen. Zo zal je ook te weten komen welk schema het best werkt.

Hier een linkje :

http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/welk-trainingsprogramma-geschikt-voor-139327/

Hard trainen is de enige manier en eten!

Niemand gaat hier een heel boek uittypen. Gewoon trainen en veel eten, hoe en wat precies moet je zelf opzoeken. ;)

Terug
Naar boven