Fitness Seller

Iedereen met examens... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

shit examens
en ik moet nog beginnen leren :')

Gezien je ongeveer hetzelfde studeert : Wanneer begin je met je examens? En wanneer met studeren?
Ik 3 uur geleden. :rolleyes: Daarvoor vluchtig vorige week al wat nota's gemaakt en cursussen aangeduid.


Hebben jullie dat ook? Zo'n knopje dat opeens klik zegt waardoor je opeens beseft dat je beter begint te studeren, tijdsdruk zeg maar. Dan ga ik het studeren zelf als uitdaging zien, niet zozeer als last. Ik kan niet echt zonder, want dan is de spanning er niet.

7 examens, eerste volgende week donderdag. Boekhouden. Dan economie, marketingmanagement, ict, fiscaliteit, recht en frans. Lekker saai dat eerste jaar algemene opleiding, denk je eindelijk iets interessants te leren. :rolleyes:
 
Hebben jullie dat ook? Zo'n knopje dat opeens klik zegt waardoor je opeens beseft dat je beter begint te studeren, tijdsdruk zeg maar. Dan ga ik het studeren zelf als uitdaging zien, niet zozeer als last. Ik kan niet echt zonder, want dan is de spanning er niet.

Ja!
De eerste vijf dagen leerde ik 3uur per dag omdat er geen tijdsdruk was.. De laatste twee dagen zit ik heel de dag te studeren. En morgen is het eindelijk zover, mijn eerste examen.
:zweet:
 
En AK was moeilijk of nie mensen, bio ging wel
 
Sk1,2 was echt fuuuuucking moeilijk..
morgen engels.. daar bereid ik me met een lekker koud pilsje op voor:)
verder alleen nog wiskunde ff buffelen in het weekend en dan klaaaaarr
 
Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 5.8 en 7.8.

Voor Natuurkunde Havo

had amper geleerd ging beter dan verwacht :D
 
Anatomie ging wel.

Next: Volgende vrijdag: Biomoleculen en Cellen
 
Haha. Kzit ff de wiskunde examens van VMBO te bekijken... Hoe kan iemand hier nou in godsnaam niet voor slagen? Het is echt slecht gesteld met de Nederlandse scholing.


Marjan en Hans gaan met de caravan op vakantie. Ze gaan drie keer naar
camping ‘De Noorderzon’, namelijk van 15 mei tot en met 19 mei,
van 7 juni tot en met 26 juni en van 12 augustus tot en met 17 augustus.

1 Laat zien dat Marjan en Hans 28 nachten op camping ‘De Noorderzon’
verblijven.

3 Voor de 28 overnachtingen moeten Marjan en Hans in totaal € 36,40 betalen
aan toeristenbelasting.
Toeristenbelasting is een vast bedrag per persoon per overnachting.
Bereken hoeveel euro de toeristenbelasting per persoon per overnachting is.
Schrijf je berekening op.
 
Haha. Kzit ff de wiskunde examens van VMBO te bekijken... Hoe kan iemand hier nou in godsnaam niet voor slagen? Het is echt slecht gesteld met de Nederlandse scholing.
Marjan en Hans gaan met de caravan op vakantie. Ze gaan drie keer naar
camping ‘De Noorderzon’, namelijk van 15 mei tot en met 19 mei,
van 7 juni tot en met 26 juni en van 12 augustus tot en met 17 augustus.

1 Laat zien dat Marjan en Hans 28 nachten op camping ‘De Noorderzon’
verblijven.

3 Voor de 28 overnachtingen moeten Marjan en Hans in totaal € 36,40 betalen
aan toeristenbelasting.
Toeristenbelasting is een vast bedrag per persoon per overnachting.
Bereken hoeveel euro de toeristenbelasting per persoon per overnachting is.
Schrijf je berekening op.
Jeuj dan word ik 18 :D
 
Haha. Kzit ff de wiskunde examens van VMBO te bekijken... Hoe kan iemand hier nou in godsnaam niet voor slagen? Het is echt slecht gesteld met de Nederlandse scholing.

Voor welk jaar is dit? :roflol:


Raar trouwens dat men in Nederland allemaal dezelfde examens krijgt in het middelbaar.
 
Voor welk jaar is dit? :roflol:


Raar trouwens dat men in Nederland allemaal dezelfde examens krijgt in het middelbaar.

Mja dat is voor het vmbo he;)

Het vmbo stelt niet zoveel voor in Nederland. Met een vmbo-diploma(als je daarna niet verder studeert) kan je alleen terrecht bij een supermarkt oid. (Als je gelukt hebt)
 
Mja dat is voor het vmbo he;)

Het vmbo stelt niet zoveel voor in Nederland. Met een vmbo-diploma(als je daarna niet verder studeert) kan je alleen terrecht bij een supermarkt oid. (Als je gelukt hebt)

Met alleen een havo of vwo diploma kan je ook niet veel meer.
 
Hm, om nog te zakken voor mijn examens moet ik volgende week woensdag lager dan een 0,6 halen voor Engels. Ik stress hem best wel eigenlijk..

:o:D
 
Hm, om nog te zakken voor mijn examens moet ik volgende week woensdag lager dan een 0,6 halen voor Engels. Ik stress hem best wel eigenlijk..

:o:D
showoff.......:rolleyes:
 
Hm, om nog te zakken voor mijn examens moet ik volgende week woensdag lager dan een 0,6 halen voor Engels. Ik stress hem best wel eigenlijk..

:o:D

Hoe kan dat nou?:rolleyes:

Je examens tellen nog steeds 50% toch? Dus zelfs als je met je schoolexamens een 10 stond + 0.6= 10.6 delen door 2 = 5.3 gemiddeld:o
 
50%? Bij ons vroeger altijd 75%. Erg leuk... Leerkrachten gaven het hele jaar op me af om uiteindelijk goeie examens te maken en alles op te halen. :D En in het hoger is het natuurlijk niet anders... :o
 
Hoe kan dat nou?:rolleyes:

Je examens tellen nog steeds 50% toch? Dus zelfs als je met je schoolexamens een 10 stond + 0.6= 10.6 delen door 2 = 5.3 gemiddeld:o

Is een vak buiten het vakkenpakket, leuk rekenen is dat :p Dan hoef je maar een 4 te halen gemiddeld, je mag een 4 hebben en een 5 buiten je profielvakken, was paar jaar gelden iig... Dus hoef je maar en 6,4 voor Engels te staan.
6,4 + 0,6 = 7... 7/2 =3,5 --> 4 :D Lang leve de HAVO manier van passing exams :cool:
 
Hm, om nog te zakken voor mijn examens moet ik volgende week woensdag lager dan een 0,6 halen voor Engels. Ik stress hem best wel eigenlijk..

:o:D

Ik een -0,1.
 
Back
Naar boven