Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind geschiedenis altijd tan2 makkelijk, op een of andere onverklaarbare wijze haal ik daar altijd hoge cijfers voor terwijl ik er niet eens voor geleerd heb en ik de meest achterlijke antwoorden invul
En ook Ten Oorlog en Dynamiek & Stagnatie in de Nederlandse Republiek vind ik op zich niet supermoeilijk. Wel veel nieuwe stof (ik had bijvoorbeeld nog nooit van de Krim-oorlog gehoord) maar ik pik dat altijd heel snel op.
Maar toch... ik heb zo'n vervelend voorgevoel dat het examen geschiedenis morgen echt flink pittig wordt.
Dus ook van mijn kant veel succes gewenst allemaal.
Hoe ging het bij jou?Check en dan,
Maandag Scheikunde
Dinsdag Engels
En dan de o zo leuke uitslag die gelukkig er snel achteraan komt![]()
Jep hetzelfde als jou, ik heb alleen nog duits erbij. Jij hebt zeker ook profiel Natuur en techniek?
Ja, was wel heeel veel schrijfwerkGS viel erg mee, heb ong tussen de 45-50 punten
Nu paar dagen relaxed gehehe
. Wiskunde ook belachelijk veel schrijfwerkWie heeft hier wiskunde B op de havo? Man wat was die doos moeilijk!! (Die doos waarbij de bovenkant anders stond tegenover de onderkant.)
Geschiedenis VWO ging lekker! 7+ wel, dus dat is mooi.
Maandag Wiskunde en Woensdag Economie, oef![]()

Heeft heel nederland op dezeflde dag geschiedenis ofzo?

waar heb je die omzettingstabel van?Eco was best lastig, maar cijfer tussen de 5,5 en 7,5daar ben ik tevreden mee