MuscleMeat

Iedereen met examens...

zo ff om half twee natuurkunde knallen en dan lekker tot dinsdag groot weekend.. gaat groots gevierd worden met veel bier! heb nog nooit in die hele zes jaar zo veel gechillt als nu :D
morgen ook nog lekker paintballen!

Zo geschiedenis zit erop, ik heb hem erg goed gemaakt:cool:

geschiedenis verdoet, bronvragen snapte ik niet goed en de stof beheerste ik zoiezo niet goed omdat geschiedenis me niet veel interesseert.

gs ging wel lekker
d&s was wel lastiger maar zeker wel voldoende

Ik vind geschiedenis altijd tan2 makkelijk, op een of andere onverklaarbare wijze haal ik daar altijd hoge cijfers voor terwijl ik er niet eens voor geleerd heb en ik de meest achterlijke antwoorden invul :o

En ook Ten Oorlog en Dynamiek & Stagnatie in de Nederlandse Republiek vind ik op zich niet supermoeilijk. Wel veel nieuwe stof (ik had bijvoorbeeld nog nooit van de Krim-oorlog gehoord) maar ik pik dat altijd heel snel op.

Maar toch... ik heb zo'n vervelend voorgevoel dat het examen geschiedenis morgen echt flink pittig wordt.

Dus ook van mijn kant veel succes gewenst allemaal.

het viel opzich wel mee dit examen! ik wist alles wel, maar niet zeker of alles goed is offcourse :p Hoe ging het bij jou?

Jep hetzelfde als jou, ik heb alleen nog duits erbij. Jij hebt zeker ook profiel Natuur en techniek?

Nope, Heb Natuur en Gezondheid ik heb Wiskund A ipv B. Achteraf had ik beter B gekozen aangezien ik bij A geen t*fus doe, ach als ik maar slaag voor me vervolg studie is het iig niet nodig

GS viel erg mee, heb ong tussen de 45-50 punten
Nu paar dagen relaxed gehehe

Geschiedenis VWO ging lekker! 7+ wel, dus dat is mooi.

Maandag Wiskunde en Woensdag Economie, oef :(

Wie heeft hier wiskunde B op de havo? Man wat was die doos moeilijk!! (Die doos waarbij de bovenkant anders stond tegenover de onderkant.)

Ja die graf t*ring doos.
Toen werd het opeens een kubus vormige doos waarbij de zijdes kleiner werden, maar de oppervlakte groter.
Ik d8 echt eerst wtff is dit.
maar hij was me wel gelukt,
En het einde van de doos die inhoud berekenen - 8 piramides .
die wist ik echt niet.

De rest ging nog wel redelijk

Geschiedenis VWO ging lekker! 7+ wel, dus dat is mooi.

Maandag Wiskunde en Woensdag Economie, oef :(

Tweede onderwerp was wel belachelijk, maar was inderdaad goed te doen.

Wiskunde en latijn moet ik nog wel wat aan doen, de rest is zo goed als binnen. VWO is een grap.:D

Heeft heel nederland op dezeflde dag geschiedenis ofzo?

Vreemd..
Ik start met anatomie.
Jeeej

Mensen met Economie succes!

shit examens
en ik moet nog beginnen leren :')

Ik heb het gevoel dat jij er al vanaf bent?
Ja maakt niet uit, examens zijn leuk. Je leert zoveel bij. Echt TOP!

:thumbs:

Eco was best lastig, maar cijfer tussen de 5,5 en 7,5:cool: daar ben ik tevreden mee

Terug
Naar boven