XXL Nutrition

Ielja Strik maandag bij Jensen!

strikkiepower

Cool Novice
Waardering
0
Zo nu gaat het eindelijk gebeuren ik kom bij Jensen maandag 29 oktober in de uitzending. enkele maanden geleden ben ik ook een keer gevraagt hiervoor maar om een of andere rede is het toen niet door gegaan, en nu dus wel.
Ik ben er klaar voor Jensen ook?

Groetjes
Ielja

Ha leuk, ik ga zeker kijken!

Succes!

waarom kom je in jensen dan???

Zou je hem kapot willen schieten/steken voor me? Ik vind het echt een eersteklas sukkel. Bereid je maar voor op zeer flauwe grappen.

Misschien kun je hem gaan bankdrukken :D

ben benieuwd, ik ga iig kijken als ik kan

• Topic Starter Topic Starter
Ik kom bij Jensen omdat ik op 19 oktober Wereld Kampioen Powerliften geworden ben!

Ielja

Squat 255 kilo mijn 3 de beurt werd afgekeurt met 260 kilo.
Bench 175 kilo.
en deadlift 232,5 kilo.

Ielja

Gefeliciteerd ! Klasse prestatie.

ik zat net te googlen naar je, je heb ook een goddelijke lijf zeg damm

Helaas moet ik jullie melden dat op het laatste moment Jensen vanavond niet door gaat maar Woensdag avond. de programma makers vonden dat Maaike die so you wanne be a popstar won vanavond in het programma moets dus werd ik opgeschoven naar woensdag een beetje jammer allemaal want nu loop ik het programma Holland sport mis want daar wilde ze me ook in hebben.

groetjes
Ielja

Ik kijk elke dag, dus woensdag ook!

Kies in dat geval voor holland sport!!!
Jensen (de closet gay) is alleen maar geïnteresseerd in zichzelf. Als je niet op vragen zoals, "dan ben je ook vast wel goed in bepaalde standjes" e.d zit te wachten, ga dan niet naar Jensen. En straks wordt het weer uitgesteld en heb je niets.

Terug
Naar boven