AndroidHealthClinic

Ielja Strik maandag bij Jensen!

Hoi Ielja,

Hartstikke leuk dat je bij Jensen komt!! Ik zat gisteren al klaar, maar toen kwamen alleen die chickies van Hollands Next Top model en van So you wanna be a Popstar, maar nu lees ik dat het niet door ging.

Als je dan toch de keuze hebt, zou ik voor Holland Sport kiezen. Ik ben zelf in 2005 te gast geweest bij Holland Sport en het is echt heel leuk (en LIVE) om te doen. Presentatoren zijn erg aardig en achteraf is er ook nog een borrel. Wij hebben het toen in ieder geval erg gezellig gehad. Maar houdt er wel rekening mee dat je aan het einde van de show moet fietsen!! :D

Mijn teamgenootje Saskia is vorig jaar bij Jensen te gast geweest en het was op zich een hele leuke show, maar minder serieus dan Holland Sport. Maar ik denk dat Jensen wel beter bekeken wordt en als je gewoon lekker jezelf blijft en Jensen niet al te serieus neemt, wordt het vast heel leuk!

Succes en ik ga kijken!! ;)

reminder

komt ze vanavond wel??heb jensen der gister niet over gehoord...hij had het alleen over mary J blige.....?

Nee ze komt vanavond niet...vandaag had ze de opname..morgen komt het als het goed is.

goddamn das de 2e keer dat ik voor schut ga in de gym!!!

• Topic Starter Topic Starter
Zo mensen ben net terug van de opnames van Jensen. Het was super leuk hij was zo mak als een lammetje. helaas moet ik jullie vertelen dat het morgen pas uitgezonden gaat worden omdat de uitending van dinsdag veel te lang duurde dus alles is opgeschoven. dat is tv!
Ik kan er niets aan doen.

kijken dus morgen donderdag avond

Ielja

Nou als ik het niet vergeet kijk ik het wel even...

Leuk hoor. :D

Zo mensen ben net terug van de opnames van Jensen. Het was super leuk hij was zo mak als een lammetje. helaas moet ik jullie vertelen dat het morgen pas uitgezonden gaat worden omdat de uitending van dinsdag veel te lang duurde dus alles is opgeschoven. dat is tv!

Ielja

ik ga kijken! :D

Demmm, nu moet het opgenomen gaan worden.... dan ben ik net weer werken:(

Ielja
Ben benieuwd, ga zeker kijken! :D

Mijn teamgenootje Saskia is vorig jaar bij Jensen te gast geweest en het was op zich een hele leuke show, maar minder serieus dan Holland Sport. Maar ik denk dat Jensen wel beter bekeken wordt en als je gewoon lekker jezelf blijft en Jensen niet al te serieus neemt, wordt het vast heel leuk!

Dat betwijfel ik. Ik geloof dat Holland Sport toch aardig bekeken wordt hoor.

Zal morgen wel even naar Jensen kijken.

Holland sport is een goed bekeken programma maar Jensen word nog beter bekeken.
Voor geen enkel programma wordt je betaald om te komen. maandag zit ik in het programma de wereld draait door in het zelfde pand wordt ook Holland sport opgenomen hoop de heren nog wel even te spreken en misschien wel te overtuigen om toch nog bij Holland sport in het programa te komen we zullen zien eerst Jensen vanavond maar eens kijken wat ze er van gemaakt hebben. Ik vond het in ieder geval leuk.

Ielja

hi ielja
moest je nog rare dingen doen of je lichaam tonen aan jensen
was hij nog positief over u
of had hij rare vragen
meid u bent een toppie voor deze sport

'Gelukkig' is 't weer uitgeschoven, nu kan 'k 't wel zien! :D

Dus even voor de duidelijkheid, het komt vanavond (donderdagavond) om 22:30? Ik ga het kijken!

hi ielja
moest je nog rare dingen doen of je lichaam tonen aan jensen
was hij nog positief over u
of had hij rare vragen
meid u bent een toppie voor deze sport

IK vond dat hij niet echt gekke vragen had.
Hij was zo onder de indruk en respect vol.
Ik heb een leuke avond gehad en hoop vanavond een leuke uitzending te zien.

dank je wel voor je reactie

Ielja

Jensen is net begonnen, ben benieuwd!

welke zender ? ( ik kijk dus nooit tv .. ik heb geen flauw idee :roflol: :o )

rtl 5 volgens mij

lekkere dame, die streakende dame :lick:

Terug
Naar boven