AndroidHealthClinic

Ielja Strik maandag bij Jensen!

Ik zeg niet dat ze binnen loopt ofzo maar ik kan me voorstellen dat ze de voorkeur geeft voor het programma dat het meeste biedt. Verwacht dan ook dat er bij Jensen meer valt te halen.

Of doe je dit gratis en voor niets Ielja?

Ik denk dat je je daarop verkijkt.

En dan nog, bij holland sport kun je daadwerkelijk iets kwijt over de sport, het enige waar die vetz*k van een robert jensen in geinteresseerd is, is het lachen om zijn eigen infantiele grappen.

Holland sport lijkt mij ook leuker. Maar een beetje promotie voor de krachtsport is altijd goed. Jarno Hams is er ook een keer geweest en dat volgens mij wel een leuke uitzending.

• Topic Starter Topic Starter
Voor deze uitzendingen krijg je helemaal niets voor. en klopt Holland sport is een heel leuk programma had daar graag heen gegaan maar Jensen was al toegezegt.

Jensen zal je wel weer in een hoekje stoppen zoals hij ook bij Jarno Hams en Neset Icli deed. Laat je niet gek maken ;)

Persoonlijk zou ik ook naar Holland Sport gaan strikkie...denk dat je dan de sport meer een promotiepush kan geven dan bij Jensen.

Jensen zal je wel weer in een hoekje stoppen zoals hij ook bij Jarno Hams en Neset Icli deed. Laat je niet gek maken ;)

Persoonlijk zou ik ook naar Holland Sport gaan strikkie...denk dat je dan de sport meer een promotiepush kan geven dan bij Jensen.

Idd: als je kon kiezen had ik ook voor Hollandsport gekozen.

je moet maar opgewassen zijn tegen die bek van Robert Jensen.

(het is toch niet normaal dat en vrouw zo sterk is, dus je kunt met een varken op je nek kniebuigen)

etc. vooral als Daphne deckers er ook in zit. (oud wijf)

Zou ook eerder voor Holland Sport kiezen. Jensen was al toegezegd maar voor maandag toch niet voor woensdag. Het ligt toch aan hun redactie die zonodig de programmering om moeiten gooien omdat die popstar muts er in moet.

Jensen is een schijterd. Toen die ene gozer die z'n vrouw vermoord had bij hem in de show kwam had ie geen bijdehante grappen meer ook moest hij de verlichting zachter doen etc. Schijtbak.

Gewoon zeggen dat je 'em breekt na de show als hij loopt te b**chen.

Wat een kansloos gebeuren weer, een muts die iets gewonnen heeft komt weer in de show, ik zou niet eens trots zijn als ik zo'n uitzending heb gewonnen? 1ste uit de 5000 kandidaten waarvan 90% ook gewoon niet kan zingen, wat ook nog een populairheidswedstrijd meer is.

Wat Ielja heeft bereikt kun je tenminste trots op zijn.

Wat een kansloos gebeuren weer, een muts die iets gewonnen heeft komt weer in de show, ik zou niet eens trots zijn als ik zo'n uitzending heb gewonnen? 1ste uit de 5000 kandidaten waarvan 90% ook gewoon niet kan zingen, wat ook nog een populairheidswedstrijd meer is.

Wat Ielja heeft bereikt kun je tenminste trots op zijn.
+1, Ielja heeft iets monsterlijks bereikt. De ander had het al.

k*t man ik tegen iedereen op de sportschool zegge dat ze komt in jensen!!dit gaat me morgen weer heel wat ellende kosten:D

ielja, jij bent toch al eens eerder op tv geweest, bij holland sport?

Geweldige show weer. Ben je met die kroesharen geboren... :roflol:

damn goede prestatie! van harte! Ik zie net een site van je.. je doet nog aan bodybuilding ook? of gedaan? Goed fysiek joh! daar kunnen de meeste mensen nog wat aan tippen! En aan die stats van je ook!

ligt het aan mij of zat je niet in de show? wanneer wel :P

Terug
Naar boven