corazon
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Corazon zei:ik heb zelfs een pm gehad daar van een vrouw die vroeg hoe gespierd ik was 'puur uit nieuwsgierigheid'
Ik heb gezegd dat ik een beachboy lichaam heb en ik heb haar de link gegeven van de superdudes pagina van ryu. Ben benieuwd hoe ze reageert.

Aimee zei:Wat een dom forum! Idd de moeite niet om te reageren alhoewel ik grrag ff flink ruzie met ze wil maken!![]()

Aimee zei:Open voor een discussie?? Het enige wat er geroepen wordt is JAKKIE BAH WAT EEN VIEZE MANWIJVEN!!
Ik heb me daar ff aangemeld. Zal ik even een nette reactie geven, kijken wat ze zeggen....
Wappie heh.... Hahahaha weggeweest het weekend?Aimee zei:Open voor een discussie?? Het enige wat er geroepen wordt is JAKKIE BAH WAT EEN VIEZE MANWIJVEN!!
Ik heb me daar ff aangemeld. Zal ik even een nette reactie geven, kijken wat ze zeggen....
Dani zei:

Lauw zei:Pfff, ik moet eerst lid worden voordat ik bijdehand mag doen op dat forum.
Om eerlijk te zijn boeit het me geen reet wat mensen of onderzoekers die menen er verstand van te hebben over me denken. Ik heb er nog geen blik tonijn voor laten staan
Als mensen zich heel druk maken om bodybuilders dan zegt dat meer over hun als over bodybuilders. Get a life, zoek een hobby. Krachttraining bijvoorbeeld![]()

het valt me nog mee dat je geen Slimfast kuur volgt, met van die ranzige blikjes maaltijdvervanger uit de KruidvatGuido20 zei:Ik heb na het lezen van dat artikel mijn hele levensstijl omgegooid. Ik eet nu alleen nog maar appels en ik drink alleen maar thee.