XXL Nutrition

iemand de behoefte daar te reageren ? ?

ik heb zelfs een pm gehad daar van een vrouw die vroeg hoe gespierd ik was 'puur uit nieuwsgierigheid' :D

Ik heb gezegd dat ik een beachboy lichaam heb en ik heb haar de link gegeven van de superdudes pagina van ryu. Ben benieuwd hoe ze reageert.

Corazon zei:
ik heb zelfs een pm gehad daar van een vrouw die vroeg hoe gespierd ik was 'puur uit nieuwsgierigheid' :D
Ik heb gezegd dat ik een beachboy lichaam heb en ik heb haar de link gegeven van de superdudes pagina van ryu. Ben benieuwd hoe ze reageert.

ha ha meesterlijk :D

Dat is daar nouw wat ik noem een k*tforum vol met trutjes met een "eigen mening." Als je kijkt naar het begin van het topic dan is het duidelijk: de eerste die replyed roept iets en 20 anderen roepen de eerste na.

Wat een dom forum! Idd de moeite niet om te reageren alhoewel ik grrag ff flink ruzie met ze wil maken! :eyebrow:

Aimee zei:
Wat een dom forum! Idd de moeite niet om te reageren alhoewel ik grrag ff flink ruzie met ze wil maken! :eyebrow:

vond ze eigenlijk wel sympathiek, Ze stonden iig wel open voor discussie.

Maar het zal wel mij liggen :o

Open voor een discussie?? Het enige wat er geroepen wordt is JAKKIE BAH WAT EEN VIEZE MANWIJVEN!!

Ik heb me daar ff aangemeld. Zal ik even een nette reactie geven, kijken wat ze zeggen....

Aimee zei:
Open voor een discussie?? Het enige wat er geroepen wordt is JAKKIE BAH WAT EEN VIEZE MANWIJVEN!!
Ik heb me daar ff aangemeld. Zal ik even een nette reactie geven, kijken wat ze zeggen....

you go girl!

Aimee zei:
Wappie heh.... Hahahaha weggeweest het weekend?

Heb een nette reactie geplaatst. Geen gescheld en gevloek, gewoon m'n mening. Ben benieuwd of ze nog reageren....

Pfff, ik moet eerst lid worden voordat ik bijdehand mag doen op dat forum.

Om eerlijk te zijn boeit het me geen reet wat mensen of onderzoekers die menen er verstand van te hebben over me denken. Ik heb er nog geen blik tonijn voor laten staan :D

Als mensen zich heel druk maken om bodybuilders dan zegt dat meer over hun als over bodybuilders. Get a life, zoek een hobby. Krachttraining bijvoorbeeld :D

Lauw zei:
Pfff, ik moet eerst lid worden voordat ik bijdehand mag doen op dat forum.
Om eerlijk te zijn boeit het me geen reet wat mensen of onderzoekers die menen er verstand van te hebben over me denken. Ik heb er nog geen blik tonijn voor laten staan :D
Als mensen zich heel druk maken om bodybuilders dan zegt dat meer over hun als over bodybuilders. Get a life, zoek een hobby. Krachttraining bijvoorbeeld :D

Ik heb na het lezen van dat artikel mijn hele levensstijl omgegooid. Ik eet nu alleen nog maar appels en ik drink alleen maar thee. Ik heb gelijk mijn ziekte ingezien..... Ik was zo blind.... Ik was gewoon bezig met het ziek maken van mijn lichaam door al dat overdadige eten. Ik wil de schrijver van dat stuk hartelijk bedanken voor het redden van mijn nog jonge leven:(

Sow genoeg gelult, ff een shakie bouwen en dan duik ik de gym in :D

Jemig zeg daar ga ik me nu echt niet druk over maken. Die mensen daar hebben een nog dikkere kont dan de paarden waarop ze rijden.

Guido20 zei:
Ik heb na het lezen van dat artikel mijn hele levensstijl omgegooid. Ik eet nu alleen nog maar appels en ik drink alleen maar thee.
het valt me nog mee dat je geen Slimfast kuur volgt, met van die ranzige blikjes maaltijdvervanger uit de Kruidvat :barf: :D

maar je hebt gelijk hoor. na het lezen van Het Artikel staat m’n sqautrek stof te vangen. Weet iemand wat zo’n trilplaat kost?

@ Gohan: geen grappen maken over dikke konten. Dadelijk komen die paardrij-miepen erachter wat je traint met squaten. En dan krijgen we de grappen dubbel en dwars terug :eek:

Terug
Naar boven