AndroidHealthClinic

iemand foto's van 2meter lange endomorph?

:roflol: Centaur epic troll mod.

Noah Steere:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en onze eigen Tedje natuurlijk:

en die laatste super power d*ck trom = ???

• Topic Starter Topic Starter
ten eerste ben ik toch echt wel endomorph ongeacht wat mijn stats zeggen.Toen ik hier begon woog ik 72kg door een ''dieet''. ik kwam in drie maanden 16kg aan zonder extreem veel te eten. Mijn hoogtepunt lag in de zomervakantie op 110kg. Al die tijd heb ik geleefd op een voedingsschema wat hier werd gezien als een slecht schema. ik zet heel makkelijk massa aan,maar omdat ik 6x per week sport geven mijn statistieken aan dat ik 97kg weeg(inmiddels nog 102kg). Een vriend van mij die 2.05 is, is ecto en die moet echt gigantisch veel eten om aan te komen,hier heb ik echt geen last van.

de reden waarom ik de foto's wil zien is omdat ik benieuwd ben wat voor beer je krijgt als een 2meter lange endo buff geworden is. Zelf kon ik namelijk alleen maar ecto gozers van 2meter vinden.

Laatst bewerkt:
Zach Randolph
zach_randolph-thumb.gif

Eddy Curry
eddy.curry.jpg

Shaquille O'Neal
nba_g_oneal2_400.jpg

Glen Davis
losangeleslakersvbostonceltics3qkckihvs0yl.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

mooie foto's van de spelers,maar die ken ik allemaal wel en zijn nou niet echt ripped ofzo. ik ben echt opzoek naar een fysiek zoals bijvoorbeeld dat van zyzz maar dan van iemand die begon als endomorph en 2m + is.

je zoekt foto's van 2 meter lange endomorphs. zie daar.

carlos boozer is trouwens wel echt een ripped huge mother****er.

Marius P....hoe lang is die eigenlijk?

wat boeit het nou ga gewoon keihard eten en trainen

komt paar cm tekort maar aardig huge 1.91 lang 123 kilo

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

Big-Show-wwe-superstar-5.jpg

mooie foto's van de spelers,maar die ken ik allemaal wel en zijn nou niet echt ripped ofzo. ik ben echt opzoek naar een fysiek zoals bijvoorbeeld dat van zyzz maar dan van iemand die begon als endomorph en 2m + is.

zyzz is ook niet heel lang. Is "maar" 1,90 geloof ik

ten eerste ben ik toch echt wel endomorph ongeacht wat mijn stats zeggen.Toen ik hier begon woog ik 72kg door een ''dieet''. ik kwam in drie maanden 16kg aan zonder extreem veel te eten. Mijn hoogtepunt lag in de zomervakantie op 110kg. Al die tijd heb ik geleefd op een voedingsschema wat hier werd gezien als een slecht schema. ik zet heel makkelijk massa aan,maar omdat ik 6x per week sport geven mijn statistieken aan dat ik 97kg weeg(inmiddels nog 102kg). Een vriend van mij die 2.05 is, is ecto en die moet echt gigantisch veel eten om aan te komen,hier heb ik echt geen last van.

de reden waarom ik de foto's wil zien is omdat ik benieuwd ben wat voor beer je krijgt als een 2meter lange endo buff geworden is. Zelf kon ik namelijk alleen maar ecto gozers van 2meter vinden.

Voor het eindresultaat maakt het geen reet uit of je ecto, meso of endo bent. De een moet alleen wat meer moeite doen voor hetzelfde resultaat dan de ander.

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

Zyzz is 1,87

---------- Toegevoegd om 15:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

huh?

Sorry, haha. Ik had een foto gepost van Zach Randolph. Zijn bijnaam is ook zyzz. Maar ik denk dat jullie [Afbeelding niet meer beschikbaar] bedoelen.

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

Ethan Thomas uit de NBA is volgens mij de buffste ripped bigman uit de NBA.

Zyzz is 1,87

---------- Toegevoegd om 15:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

huh?

Alle hot boys zijn 1.87:trollfacex:

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

Voor het eindresultaat maakt het geen reet uit of je ecto, meso of endo bent. De een moet alleen wat meer moeite doen voor hetzelfde resultaat dan de ander.

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

Sorry, haha. Ik had een foto gepost van Zach Randolph. Zijn bijnaam is ook zyzz. Maar ik denk dat jullie [Link niet meer beschikbaar] bedoelen.

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

Er is maar 1 Zyzz brah!:mad:

(no mad)

Terug
Naar boven