XXL Nutrition

iemand goeie ervaringen met humanobol?

franckylanssens

Advanced Bodybuilder
Waardering
22
Lengte
1m80
Massa
80kg
hallo, ik begin met humanobol, zijn er nog mensen die het al gebruikt hebben, en er tevreden over zijn? stel deze vraag liefst hier bij de 35+, omdat het vooral voor onze leeftijd erg goed blijkt te zijn

Zelf geen ervaring mee ...

Maar, een collega van mij is er wel over te spreken. (is idd ook 35 zoiets)

Tis van revolutions net als testosting. Dat is dus helemaal niks..
Zonde van je geld.

• Topic Starter Topic Starter
ok, ik zal het es 8 weken proberen, is het niks, dan denk ik erover na toch maar een test-only kuurtje te doen

ok, ik zal het es 8 weken proberen, is het niks, dan denk ik erover na toch maar een test-only kuurtje te doen

Tsja, je moet er niet teveel van verwachten hoor. Je gaat er heus geen kilo mee pakken.
Maar je zal je wel beter gaan voelen, meer gefocused. Zo hoor ik het toch.

Moest je toch zeker zijn om een kuurtje te gaan doen, zou ik die humanobol maar gewoon
overslaan en direct voor de kuur gaan. Spaar je jezelf nog 50euro uit ;)

vriend van mij die 42 is neemt het al een hele tijd en is er wel positief over

Hoe oud ben jij kerel? Heb jij het getest?
Papegaaien leven in de jungle, niet op het internet

Hee wiseguy.. ik heb het zeker getest en revolutions is gewoon bagger.
Als ik gewoon een mening geef waarom TS tenslotte vraagt, wat moet je dan bijdehand over papegaaien lullen?
Tenzij je aandelen in dit bagger merk hebt, snap ik je beweegreden van dit niet.

Oh ja ik ken er ook eentje:
Op internet is iedereen een held jochie.:rolleyes:

Aantal jaren terug een tijdje humanovar geprobeerd. Zero results.

Tsja, je moet er niet teveel van verwachten hoor. Je gaat er heus geen kilo mee pakken.
Maar je zal je wel beter gaan voelen, meer gefocused. Zo hoor ik het toch.

Moest je toch zeker zijn om een kuurtje te gaan doen, zou ik die humanobol maar gewoon
overslaan en direct voor de kuur gaan. Spaar je jezelf nog 50euro uit ;)

ga niet kloten met allerlei supplementen, als je wat wil doe het dan goed zoals hierboven al gezegd wordt.

groet

tja, ik weet het, zoals ik al zei ik probeer het en zie he, ofwel geen geld meer geven aan zulke supps ofwel kuurtje

ga eens iets meer over mezelf vertellen, zo kan ik mssn beter tips krijgen ook, ben dus 10 maaden geleden, net 42j toen, begonnen, woog toen amper 62kg bij 1m80, nu 77/78, hangt wat stil omdat ik heel lichtjes cut, had teveel vet in taille door te zwaar te bulken.
gaat eigenlijk goed dus, maar vind echte spierontwikkeling wat te zwak, dat komt mssn door leeftijd.
ik zie het eigenlijk als een sportieve hobby, kan me vooral goed uitleven in het trainen, hardcore trainen vind ik echt tof
maar ja, zelfs als veertiger heb je toch de wens na enkele jaren trots te kunenn zijn op de fysiek die je opgebouwd hebt ook he.
Ik weest een lichte kuur zou wonderen doen, maar aaan de andere kant, tegenover gezin en zo heb dan toch wat bezwaar, heb een vrouw en een kind van bijna 11j, ben wel bang bepaalde risico's met de gezondheid te nemen, als veertiger denk je daar al iets meer aan he, zijn al zoveel leeftijdsgenoten die gezondheidsproblemen hebben, ben bang er te zoeken. Daarom dat ik dan eerst toch es zulke supps uitprobeer, ik weet het, kan weggegooid geld zijn maar ja, een mens experimenteert he, en eerst met het voorzichtigste

ik denk ook dat het niet gaat werken, niet uit ervaring ermee, maar de ervaring leert dat zulke dingen meestal alleen een verkooppraatje zijn, en in de praktijk totaal niet werken.
je gaat je hoop erop instellen dat het misschien werkt, en na 1 of 2 maanden kom je erachter dat het dus troep was.
weg geld, weg 2 maanden, weg hoop.
ik heb je al diverse malen het gebruik van anabolen zien aankaarten in topics, als ik jou was gewoon de stap zetten naar een licht kuurtje, maak je het jezelf een stuk gemakkelijker op.
met een licht kuurtje hoef je niet zo snel bang te zijn voor side-effects, ik denk dat al je getwijfel nu een grotere schade aanbrengt bij jezelf dan dat zo'n kuurtje zou doen.

succes met wat je gaat besluiten.

ga eens iets meer over mezelf vertellen, zo kan ik mssn beter tips krijgen ook, ben dus 10 maaden geleden, net 42j toen, begonnen, woog toen amper 62kg bij 1m80, nu 77/78, hangt wat stil omdat ik heel lichtjes cut, had teveel vet in taille door te zwaar te bulken.
gaat eigenlijk goed dus, maar vind echte spierontwikkeling wat te zwak, dat komt mssn door leeftijd.
ik zie het eigenlijk als een sportieve hobby, kan me vooral goed uitleven in het trainen, hardcore trainen vind ik echt tof
maar ja, zelfs als veertiger heb je toch de wens na enkele jaren trots te kunenn zijn op de fysiek die je opgebouwd hebt ook he.
Ik weest een lichte kuur zou wonderen doen, maar aaan de andere kant, tegenover gezin en zo heb dan toch wat bezwaar, heb een vrouw en een kind van bijna 11j, ben wel bang bepaalde risico's met de gezondheid te nemen, als veertiger denk je daar al iets meer aan he, zijn al zoveel leeftijdsgenoten die gezondheidsproblemen hebben, ben bang er te zoeken. Daarom dat ik dan eerst toch es zulke supplementen uitprobeer, ik weet het, kan weggegooid geld zijn maar ja, een mens experimenteert he, en eerst met het voorzichtigste

tja die supplementen ik geloof er ook niet zo in ;en wat die gezondheidsproblemen betreft dat is wel een risico natuurlijk maar als je niet te gek doet is er echt niets aan de hand;oja en verwacht geen wonderen van een lichte kuur,wij reageren niet zoals iemand van midden 20

ik begrijp niet waarom AS hier zo angeprezen worden.

Heb je wedstrijddooelen ofzo.. Niet dus.

Waarom ga je dan zulke dingen nemen, gewoon om eventjes wat sterker te zijn, massa te nemen. Train gewoon man

ik ben eigenlijk net na een week of 8 gestopt met humanobol , als ik een cijfer mag geven van 1 tot 10 geen ik een 1 .. echt

dit spul werkt gewoon echt niet , kreeg er soms zelfs diaree van .
leuke teksten achterop de verpakking ( de natuurlijke anabool etc.etc )
en mooi verpakt . maar mij heeft het echt teleur gesteld

probeer het zelf zou ik zeggen , voor mij geen humanobol meer

Oja , ik ben geen papagaai trouwens ,zelf getest

Laatst bewerkt:
Och joh, degene die het over papagaaien had, heeft het zelf geneens getest, heeft het van een collega pffff:rolleyes: Dat is hetzelfde als van een kennis van een kennis z'n zwager;) De dude heeft zoveel posts, he better gets a life of beter nog vlaaien gaan bakken inplaats van de keyboardwarrior uithangen.
Door dit soort gasten willen mensen niet meer antwoorden op vragen van een topicstarter...

idd , beetje jammer ...

sommige posters zijn echte internet helden wat dat betreft ;)

maar ervaring of verstand ..:sad:

ik begrijp niet waarom AS hier zo angeprezen worden.

Heb je wedstrijddooelen ofzo.. Niet dus.

Waarom ga je dan zulke dingen nemen, gewoon om eventjes wat sterker te zijn, massa te nemen. Train gewoon man

nee, heb geen wedstrijdambities meer , ik weet het, kan het gewoon als portieve hobby houden, en met goeie voeding en trainen, zal er altijd wel eits van resultaat zijn, maar ja, een mens wil alitjd teveel he, en eerlijk gezegd, heb niks tegen gebruik van anabolen, maar de risico's zijn er, en daar meot je idd aan denken, toffe reactie van je, want ik ben waarschijnlijk de enige niet die in een dipje naar de anabolen zou grijpen

Terug
Naar boven