ga eens iets meer over mezelf vertellen, zo kan ik mssn beter tips krijgen ook, ben dus 10 maaden geleden, net 42j toen, begonnen, woog toen amper 62kg bij 1m80, nu 77/78, hangt wat stil omdat ik heel lichtjes cut, had teveel vet in taille door te zwaar te bulken.
gaat eigenlijk goed dus, maar vind echte spierontwikkeling wat te zwak, dat komt mssn door leeftijd.
ik zie het eigenlijk als een sportieve hobby, kan me vooral goed uitleven in het trainen, hardcore trainen vind ik echt tof
maar ja, zelfs als veertiger heb je toch de wens na enkele jaren trots te kunenn zijn op de fysiek die je opgebouwd hebt ook he.
Ik weest een lichte kuur zou wonderen doen, maar aaan de andere kant, tegenover gezin en zo heb dan toch wat bezwaar, heb een vrouw en een kind van bijna 11j, ben wel bang bepaalde risico's met de gezondheid te nemen, als veertiger denk je daar al iets meer aan he, zijn al zoveel leeftijdsgenoten die gezondheidsproblemen hebben, ben bang er te zoeken. Daarom dat ik dan eerst toch es zulke supplementen uitprobeer, ik weet het, kan weggegooid geld zijn maar ja, een mens experimenteert he, en eerst met het voorzichtigste