Quentin
Cool Novice
- Waardering
- 0
nee, heb geen wedstrijdambities meer , ik weet het, kan het gewoon als portieve hobby houden, en met goeie voeding en trainen, zal er altijd wel eits van resultaat zijn, maar ja, een mens wil alitjd teveel he, en eerlijk gezegd, heb niks tegen gebruik van anabolen, maar de risico's zijn er, en daar meot je idd aan denken, toffe reactie van je, want ik ben waarschijnlijk de enige niet die in een dipje naar de anabolen zou grijpen
Ja ik begrijp het wel hoor, en als je bereid bent om da nadelen ervan te dragen, indien je er dan alst van hebt. Dan kan je het natuurlijk altijd doen, op voorwaarde dat je er goed over geïnformeerd bent. Doe waar je je goed bij voelt dan.

Weer typisch papegaaienpraat als je niet meer weet wat zeggen.
en dan zeggen dat het met leeftijden te maken heeft , ik geef alleen een mening UIT EIGEN ervaring !!! wat jij of iemand anders ermee doet ,prima ....maar niet van die rare dingen zeggen , mischien leest iemand van 35 - dit ook wel en wil hij er ook meer over weten ? meerdere mensen geholpen , of is dat niet het idee van een forum ? want dan moet je me dat even zeggen