aleyezonme
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben er nu paar dagen mee bezig, heb net een lange kuur achter de rug en wil hiermee mijn herstel bevorderen...
ik ben eigenlijk net na een week of 8 gestopt met humanobol , als ik een cijfer mag geven van 1 tot 10 geen ik een 1 .. echt
dit spul werkt gewoon echt niet , kreeg er soms zelfs diaree van .
leuke teksten achterop de verpakking ( de natuurlijke anabool etc.etc )
en mooi verpakt . maar mij heeft het echt teleur gesteld
probeer het zelf zou ik zeggen , voor mij geen humanobol meer
Oja , ik ben geen papagaai trouwens ,zelf getest
Och joh, degene die het over papagaaien had, heeft het zelf geneens getest, heeft het van een collega pffffDat is hetzelfde als van een kennis van een kennis z'n zwager
De dude heeft zoveel posts, he better gets a life of beter nog vlaaien gaan bakken inplaats van de keyboardwarrior uithangen. Door dit soort gasten willen mensen niet meer antwoorden op vragen van een topicstarter...

Weer typisch papegaaienpraat als je niet meer weet wat zeggen.ga eens iets meer over mezelf vertellen, zo kan ik mssn beter tips krijgen ook, ben dus 10 maaden geleden, net 42j toen, begonnen, woog toen amper 62kg bij 1m80, nu 77/78, hangt wat stil omdat ik heel lichtjes cut, had teveel vet in taille door te zwaar te bulken.
gaat eigenlijk goed dus, maar vind echte spierontwikkeling wat te zwak, dat komt mssn door leeftijd.
ik zie het eigenlijk als een sportieve hobby, kan me vooral goed uitleven in het trainen, hardcore trainen vind ik echt tof
maar ja, zelfs als veertiger heb je toch de wens na enkele jaren trots te kunenn zijn op de fysiek die je opgebouwd hebt ook he.
Ik weest een lichte kuur zou wonderen doen, maar aaan de andere kant, tegenover gezin en zo heb dan toch wat bezwaar, heb een vrouw en een kind van bijna 11j, ben wel bang bepaalde risico's met de gezondheid te nemen, als veertiger denk je daar al iets meer aan he, zijn al zoveel leeftijdsgenoten die gezondheidsproblemen hebben, ben bang er te zoeken. Daarom dat ik dan eerst toch es zulke supplementen uitprobeer, ik weet het, kan weggegooid geld zijn maar ja, een mens experimenteert he, en eerst met het voorzichtigste

Weer typisch papegaaienpraat als je niet meer weet wat zeggen.

je hebt het toch ook over humanobol, ik neem het van vorige vrijdag, ja voel idd drukk op mijn ballen, en heb ook niet veel nodig om eens tijve te krijgenIk heb het ook, dag 3 en het bevalt tot nu toe goed! sperma productie is hoger, ben geiler en mijn ballen staan op scherp, ben opgefokter dan anders.
Wat het doet met de groei van spieren weet ik nog niet, maar tot nu toe klopt het verhaal van hogere test waardes wel zo lijkt het.

Ik heb idd 20jaar ervaring, ben nl 38, en weet ook niet waaruit je opmaakt dat ik niet weet in welke sectie ik post
Dus ook deze opmerking lijkt weer nergens op, net als je vele posts.
Nogmaals wiseguys zoals jij kan dit forum absoluut missen.
Enneh ga eens werken voor je centen... of heb je zo'n k*t baantje dat je alleen op dit forum een grote jongen probeerd te wezen![]()
Ik voel me nu zooo nooberig
Kom, blijkbaar, ook uit een achtergebleven gebied![]()

is het de eerste keer dat je het gebruikt, of vroeger ook al ? ja, schijnt dat het goed is na een kuur ook, vooral om eigen testosteron aan te wakkeren, en beetje terugval na kuur tegen te houden, bij mij is het eerder om eigen testosteron wat hoger te krijgen, na je 40 zakt dat wat he, mssn kunnen we later es laten weten wat we ervan vinden
ik ga het nu 8 weken nemen, och ja, is uitproberen he, voor ieamnd als ik die het maar als sportieve hobby zie, en zeker nooit wedstrijden ga doen, vind ik anabolen mssn beetje drastisch, vandaar es zoiets proberen
Ben benieuwt naar je ervaring met dit spul
Ben zelf 46 en zit er ook aan te denken om een testosteron verhoger te gebruiken. Anabolen vind ik te ver gaan maar dit zou nog kunnen
Zit niet zo zeer op die stijve pikken te wachten waar ze het allemaal over hebben (mijn vrouw hoor ik nog niet klagen) maar hoop eigenlijk op wat spiergroei.