MuscleMeat

Iemand opmerkingen/ advies ?

Bezoekers in dit topic

Ik roep niet "zomaar war" (... war?...)
Omdat ook je biceps niet hersteld zijn na 24 uur om hieropvolgend een rug sessie aan te kunnen.
Of ga jij nu brullen dat het makkelijk moet kunnen.
TS is naturel.
 
TS heeft kuurverleden maar kan nergens opmaken dat hij nu " on " is

Heb 1x keer een winstrol kuur gedaan.
Vond het top! alleen de bijwerking van haar verlies niet.
Dat is de enige keer.
Heb thuis nog wat staan, ook clen.
Maar nooit aan begonnen.

Wil ook enkel advies op mijn voedingsschema.
Denk dat ik daar het meeste aan heb.
Maar dat is mijn persoonlijke mening. :)
 
Je voedingsschema is best goed in orde voor te cutten vind ik persoonlijk.
Best goed gebalanceerd.
 
Mss 1 tip, als je op relatief laag vetpercentage (<12% ofzo) komt iets minder Groot kcal tekort om zoveel mogelijk massa te houden. Maar dat voel je zelf best goed aan als je kracht begint te verliezen.
 
Mss 1 tip, als je op relatief laag vetpercentage (<12% ofzo) komt iets minder Groot kcal tekort om zoveel mogelijk massa te houden. Maar dat voel je zelf best goed aan als je kracht begint te verliezen.

Top! dank je wel.
 
Reminder voor morgen. :D
 
Ik roep niet "zomaar war" (... war?...)
Omdat ook je biceps niet hersteld zijn na 24 uur om hieropvolgend een rug sessie aan te kunnen.
Of ga jij nu brullen dat het makkelijk moet kunnen.
TS is naturel.

Wat heeft je bicep's herstel en functie nou met je rug training te maken???

Maar ja, wat weet ik nou...ondanks ik dik 50kg meer massa op de schaal leg...79 en je een Bodybuilder noemen.

Succes...
 
Ik gebruikte niet voor niets de term "brullen".
Dallas McCarver legde ook wat "meer kilo's op de schaal dan ik".
Legde.
Vergeet niet af en toe een check up te doen.
Van je binnenkant bedoel ik.
En nou terug je hok in.
Woef.
 
Wat heeft je bicep's herstel en functie nou met je rug training te maken???

Maar ja, wat weet ik nou...ondanks ik dik 50kg meer massa op de schaal leg...79 en je een Bodybuilder noemen.

Succes...

Denk dat er wel meer twijfel aan jouw kennis. Je spuugt de reinste onzin uit
 
Okeetjes dan... Gisteren liep anders en soms is er ook wat anders danhet forum in je leven wat belangrijk is he guys ;)

In ieder geval ben ik het wel eens met het feit dan 2280 kcal en dan zoveel trainen erbij wel erg ver onder onderhoud is.
Weet je eigenlijk uberhaupt wel wat je onderhoud is op het moment?
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/
In de link meer informatie over voeding, onderhoud en macro's etc.Doe daar iig je voordeel mee.

Ben zelf geen voorstander van zo een 1000 kcal onder je onderhoud zitten. Het kan je spieren kosten die je mogelijk moeizaam hebt opgebouwd.
Daarbij komt dan nog dat je best veel traint en hou er rekening mee met de kleine dat ook je slapen mogelijk de komende tijd minder zal kunnen worden en dus een minder goed herstel. Gaat het afvallen te snel dan loop je vanzelf tegen een muur aan en zal je dat gaan merken in je kracht, moeheid, minder goed en snel herstel en mogelijk zonder dat je het door hebt spierafbraak. Dat valt in de spiegel dan minder op omdat je ook vet verliest.

Op zich steekt je schema prima in elkaar al vind ik dus de kcal wat te laag.
Vetten moeten soweiso wat hoger liggen. Zo rond de 1 gr per kg BW. Je hebt die vetten nodig voor je hormonen en je vetstofwisseling. (staat ook in de link).
Zorg in ieder geval dat je bij die 95 kg minimaal 85 gram vetten hebt. Uiteraard mag meer ook maar die 1 gr per kg is wel een soort van ondergerens qua advies.
Eiwitten op 2 gr per kg BW houden in de cut. Dus zit netjes maar al met al zou ik wat hoger in kcal gaan zitten. Maar dat kan ej ook gaandeweg nog aanpassen.

Mocht je met een aantal weken al meer vermoeidheid merken en slechter herstel of gaat het afvallen met meer dan 0,5 kg per week dan zou ik wel verhogen.

Qua trainen is een split niet optimaal. Kijk dan eens naar een UB/LB programma voor 2 x per week of een PPL die je doortelt.
 
Okeetjes dan... Gisteren liep anders en soms is er ook wat anders danhet forum in je leven wat belangrijk is he guys ;)

In ieder geval ben ik het wel eens met het feit dan 2280 kcal en dan zoveel trainen erbij wel erg ver onder onderhoud is.
Weet je eigenlijk uberhaupt wel wat je onderhoud is op het moment?
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/
In de link meer informatie over voeding, onderhoud en macro's etc.Doe daar iig je voordeel mee.

Ben zelf geen voorstander van zo een 1000 kcal onder je onderhoud zitten. Het kan je spieren kosten die je mogelijk moeizaam hebt opgebouwd.
Daarbij komt dan nog dat je best veel traint en hou er rekening mee met de kleine dat ook je slapen mogelijk de komende tijd minder zal kunnen worden en dus een minder goed herstel. Gaat het afvallen te snel dan loop je vanzelf tegen een muur aan en zal je dat gaan merken in je kracht, moeheid, minder goed en snel herstel en mogelijk zonder dat je het door hebt spierafbraak. Dat valt in de spiegel dan minder op omdat je ook vet verliest.

Op zich steekt je schema prima in elkaar al vind ik dus de kcal wat te laag.
Vetten moeten soweiso wat hoger liggen. Zo rond de 1 gr per kg BW. Je hebt die vetten nodig voor je hormonen en je vetstofwisseling. (staat ook in de link).
Zorg in ieder geval dat je bij die 95 kg minimaal 85 gram vetten hebt. Uiteraard mag meer ook maar die 1 gr per kg is wel een soort van ondergerens qua advies.
Eiwitten op 2 gr per kg BW houden in de cut. Dus zit netjes maar al met al zou ik wat hoger in kcal gaan zitten. Maar dat kan ej ook gaandeweg nog aanpassen.

Mocht je met een aantal weken al meer vermoeidheid merken en slechter herstel of gaat het afvallen met meer dan 0,5 kg per week dan zou ik wel verhogen.

Qua trainen is een split niet optimaal. Kijk dan eens naar een UB/LB programma voor 2 x per week of een PPL die je doortelt.

Wow. Kijk dit is super!
Dank je wel.
Zal straks op het werk even goed kijken naar alles.
Heb je nog advies wat ik erbij zou moeten gaan eten?
Iets met wat vetten en extra kcal.

Nooit te oud om te leren
 
Genoeg opties

Wat noten erbij (ontbijt/avond)
Pindakaas
Eieren
Vollere zuivel
Olie
Avocado
Meer chocolade
Satehsaus bij je avondeten oid
Snack eens met olijven oid
Vette vis
Etc....
 
Genoeg opties

Wat noten erbij (ontbijt/avond)
Pindakaas
Eieren
Vollere zuivel
Olie
Avocado
Meer chocolade
Satehsaus bij je avondeten oid
Snack eens met olijven oid
Vette vis
Etc....

Hoe klinkt 3 rijstwafels met 25gr pindakaas?
Zou 225 extra kcal betekenen.
En 14.5gr vetten erbij.
 
Klinkt goed.
Maar dan zit je nog maar op iets van 75 gr vet.
Misschien een rijstwafel minder en meer pindakaas.
Of nog wat nootjes bij je avond kwark. De vetten in de avond in combi met eiwit is goed. Vertraagd de eiwit opname voor je de nacht in gaat.
 
Klinkt goed.
Maar dan zit je nog maar op iets van 75 gr vet.
Misschien een rijstwafel minder en meer pindakaas.
Of nog wat nootjes bij je avond kwark. De vetten in de avond in combi met eiwit is goed. Vertraagd de eiwit opname voor je de nacht in gaat.


Doe ik dat.
3 rijstwafels met 25 Gr pindakaas.
En bij de kwark voor het slapen nog 10gr walnoten.

Zal straks de rest van je informatie goed bekijken.
Alvast super bedankt!
 
Back
Naar boven