AndroidHealthClinic

Iemand tips om beter te slapen tijdens test e.

kwante

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
83kg
Vetpercentage
16%
Ik slaap heel slecht de laatste tijd. Ik wordt vele malen wakker. Veel naar toilet.
Zijn er trucjes om beter te slapen tijdens test e?
Ik zit in men 9ste week. Sedinal help wel als ik 4 tabletten pak voor het slapen, maarja is dit wel een goede oplossing..

Alvast bedankt.

Probeer eens melatonine

Melatonine indd, neem het nu nog af en toe als ik er erg vroeg uit moet :)

• Topic Starter Topic Starter
Oke

melatonine werkt inderdaad erg goed! vooral de zuigtabletjes, half uurtje voor het slapen en val direct in slaap!

Ik vind het vreemd dat je slechter slaapt door test, nog niet veel gehoord. Ik slaap enkel slecht op tren en/of mast.
zet je test heel vroeg s'ochtends mss helpt dat.

Ga nooit aan de slaappillen, maakt het alleen maar erger. Melatonine werkt, maar niet voor iedereen. (bij mij helemaal niet)

good luck

Ik vind het vreemd dat je slechter slaapt door test, nog niet veel gehoord. Ik slaap enkel slecht op tren en/of mast.

Ga nooit aan de slaappillen, maakt het alleen maar erger. Melatonine werkt, maar niet voor iedereen. (bij mij helemaal niet)

good luck

Beetje g doet wonderen haha

Heb je ook last van niet in slaap komen, maar wel goed wakker worden. Ik kom maar niet in slaap zelfs als ik moe ben, daarintegen ben ik wel sneller/makkelijker mijn bed uit.

Als ik me 8 uur slaap heb gehad kom ik er snel/makkelijk uit, maar anders is het echt een drama!

Eerder je bed uitkomen?
Nee srs ook alleen last van op tren.

Nog nooit echt meegemaakt op Test, wel op Clen :P

good luck

Is persoonsgebonden, persoonlijk slaap ik als een trein op test en tren en heb ik 0 last van bijwerkingen.

Ik zou ook melatonine proberen en eventueel vitamine B6

Melatonine en ZMA eens proberen?

ps: in welke week begon de test echt bij jou te werken? Zit nu het midden van week 2

Niet doorslapen op test-e = magnesium tekort.

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Melatonine en ZMA eens proberen?

ps: in welke week begon de test echt bij jou te werken? Zit nu het midden van week 2

Je zal t pas rond week 4 / 5 in krachttoename merken, maar in week 2 kan je ook al wat meer gewichtstoename als normaal zien als t goed is, je zal wat meer vocht gaan vasthouden.

Niet doorslapen op test-e = magnesium tekort.

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Je zal t pas rond week 4 / 5 in krachttoename merken, maar in week 2 kan je ook al wat meer gewichtstoename als normaal zien als t goed is, je zal wat meer vocht gaan vasthouden.

Oke thnx! Ben in de eerste week 4kg aangekomen maar dat zal inderdaad vocht zijn

:nope: Dat kan nooit.. 4 kilo in een week en in week 1 van kuur.. Nuchter gewogen, en gewogen na het eten en voor je naar de plee ging zeker? :p

Kan zeker wel alleen het zal echt geen 4 kilo spiermassa zijn, maar kan een combinatie van vocht, vet en spiermassa zijn en dan waarschijnlijk voornamelijk vocht.

:nope: Dat kan nooit.. 4 kilo in een week en in week 1 van kuur.. Nuchter gewogen, en gewogen na het eten en voor je naar de plee ging zeker? :p

Allebei op nuchtere maag 's ochtends vroeg.. weet wel dat ik door operaties 12kg ben afgevallen en dat uiteraard erg snel weer terug krijg ;) Je kunt als je wilt mn log volgen

Terug
Naar boven