Jordyvl Competitive Bodybuilder Lid sinds 16 apr 2012 Berichten 2.148 Waardering 181 Lengte 1m80 Massa 92kg Vetpercentage 13% 21 jan 2014 #21 pwndobese zei: Ja! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik heb ff opgezocht hoeveel ik binnenkrijg per dag. En dit is bijna 1 gram, volgens het voedingscentrum is dit te veel..
pwndobese zei: Ja! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik heb ff opgezocht hoeveel ik binnenkrijg per dag. En dit is bijna 1 gram, volgens het voedingscentrum is dit te veel..
pwndobese Dutch Bodybuilder Lid sinds 7 aug 2013 Berichten 308 Waardering 13 Lengte 1m88 Massa 100kg 21 jan 2014 #22 Jordyvl zei: Ik heb ff opgezocht hoeveel ik binnenkrijg per dag. En dit is bijna 1 gram, volgens het voedingscentrum is dit te veel.. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Calcium nemen dan, maar te veel zou over t algemeen geen kwaad kunnen als je gezond bent.
Jordyvl zei: Ik heb ff opgezocht hoeveel ik binnenkrijg per dag. En dit is bijna 1 gram, volgens het voedingscentrum is dit te veel.. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Calcium nemen dan, maar te veel zou over t algemeen geen kwaad kunnen als je gezond bent.