AndroidHealthClinic

Iemand tips?

Waardering
0
Trainingsschema

Maandag: Borst & Triceps
Dinsdag: - Rug & Biceps
Woensdag: - Benen
Donderdag: - Borst & Schouders
Vrijdag: - Armen
Zaterdag : rust
Zondag : rust

Iemand tips?

ik wel-

DOEN!

facking waardeloos.

ja ik heb een tip: Ga een bestaand beginnersschema volgen. Stronglifts 5x5

you're welcome

Moeilijk te zeggen met zo weinig informatie. Oefeningen, sets, reps, ...
Ik kan me er al iets bij voorstellen dus sluit ik me aan bij hierboven.

Rug/benen 1x per week, borst/armen 2x, strong bro-split.

Have fun living like a caveman!

Armen vaker dan rug en borst :headbang:

Hij doet in principe maar 2 keer armen he, behalve als je de compounds van rug/borst erbij telt.

Maar 2 keer? 2 keer is best veel in zijn geval Hij doet eerst triceps bij borst, dan biceps bij rug en dan nog eens appart armen. Het ging me erom dat hij een kleine spiergroep meer traint dan een grote spiergroep, nogal raar vind je niet?

Ook dat ie borst wel 2 x traint, maar benen en rug niet... Hmm..

Maar 2 keer? 2 keer is best veel in zijn geval Hij doet eerst triceps bij borst, dan biceps bij rug en dan nog eens appart armen. Het ging me erom dat hij een kleine spiergroep meer traint dan een grote spiergroep, nogal raar vind je niet?

Ook dat ie borst wel 2 x traint, maar benen en rug niet... Hmm..

Ik train alles 2x in de week? Natuurlijk de combinatie is barslecht en niet goed uitgewerkt.

Jaja, hebk gelezen, kbedoel gewoon dat 2x per week elke spier trainen toch gaat? Niets mis mee, zelfs beter dan om de week.

Jaja, hebk gelezen, kbedoel gewoon dat 2x per week elke spier trainen toch gaat? Niets mis mee, zelfs beter dan om de week.

Ja tuurlijk, doe ik zelf ook, maar dan met ub/lb, dus 1 oefening voor armen per training.
TS bedoelt waarschijnlijk meerdere oefeningen voor armen per training, dus veel te veel oefeningen voor armen op weekbasis.

Haha dat kan ;) maar TS rekent wss met 3 sets per oefening..

Dan gaat dat een zware workout worden :p.
Ik verander mijn workouts (sets) meestal naar gevoel, alsk voel datk niet snel genoeg herstel gooi ik er een setje of 2 tussenuit, heb dat momenteel met chest, CHEST IS WRECKED, doe maar 6 setjes...

Denk dat ik iets teveel doe, sinds ik altijd tot failure ga...dan bedoel ik gewoon tot failure (eigen hand) geen forced reps etc.

Terug
Naar boven