Fitness Seller

Iets onder me huid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja, bijna geen twijfel mogelijk. Ze graven gaten in je schouderblad en leggen eitjes. Voor je het weet heb je een hele familie in je schouder wonen.

Kun je mij een link sturen a.u.b zodat ik wat meer over ze kan lezen?
Alvast Bedankt

ja een vriend van een vriend van me heeft ook last gehad van schouderblad-troll wormen. Echt niet om mee te lachen, die heeft er lang mee afgezien..

Nee ik denk dat het door fitness komt, dat het daar zo'n beetje beweegt.
Als ik mijn hand omhoog doe komt er een dikke opgezwollen spier tevoorschijn, op die plek waar ik dat voel misschien komt het daardoor.
Hoop van wel, want ik vind het eng.

Pics?

ja hij had vooral last wanneer hij op een stoel zat, en het was ook wel iets dikker geworden...

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

ik zou direct naar de spoed gaan eigelijk, voordat die schouderblad troll wormen nog eens verder kweken!

ja hij had vooral last wanneer hij op een stoel zat, en het was ook wel iets dikker geworden...

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

ik zou direct naar de spoed gaan eigelijk, voordat die schouderblad troll wormen nog eens verder kweken!

Oke dan neem ik aan dat het gewoon spieren zijn? En ik heb ook op die plek tintelingen enz is het normaal. Serieus a.u.b ik ben geen trol -.-

We weten dat je geen troll bent.

Maar de aandoening heet Schouderblad troll wormen. Ook wel
Scapula Trollino Annelida genoemd.

We maken geen geintje, laat het nakijken door je ouders of door een doktor. Op zo'n jonge leeftijd is dit niet goed, zeker als je er niks aan doet!

Heb net wat research gedaan.
Zoals Dennis al zei, de Scapula Trollino Annelida (of schouderblad troll) is een zeer zeldzame aandoening (komt slecht bij 1/175.000 voor) en kan tot groeien worden gestimuleerd door het overmatig gebruiken van eiwit-shakies en te veel flexen in de spiegel.

Veel sterkte! Ik weet dat je een zware tijd tegemoet gaat :(

R.I.P. Keylogger

Nee ik neem geen eiwit-shakes, als ik op een stoel zit of sta dan voel ik onder mijn linker schouderblad iets bewegen. Ik had in de spiegel gekeken maar kon geen plekken ofzo vinden?
Wat voor wormen kunnen het zijn? Zenuwstelsel wormen ofzo?

Sta jij wel eens op stoelen?

Vind het juiste antwoord:
- Je bent bovenop iemand gaan zitten waarvan je de laatste stuiptrekkingen voelt.
- Het zijn fasciculaties.
- Het is je lintworm op zoek naar eiwit
- De stoel heeft last van houtworm

In elk geval heeft je spiegel geen last van plekken en kan het geen zenuwstelsel worm zijn; die komen namelijk alleen voor bij hogere levensvormen.

PS: Het serieuze en waarschijnlijk juiste antwoord staat er wel tussen

Laatst bewerkt:
bang

Nou ik wil even serieus antwoorden.
ER bestaan allerlei soort parasieten. Ze nestelen zich overal. Zelfs bij je hersenen.

kijk maar eens in het onderstaande filmpje....

(kan schockende beelden bevatten daarom maar in spoiler.)

succes met je zoektocht naar jouw medebewoner!

Hou eens op met je onzintopics man, irritantje.

zenuwtrekjes.

watch?v=zdZAU74wS44

:fuu:

20081115_012827_moraalridder.jpg

:trollface:

Laatst bewerkt:
klinkt best wel eng wat je beschrijft.

zit je aan de creatine of zo

komt door de ei-eiwitten... daar zit soms nog een kuiken embryo in!!
soms in zeldzame gevallen willen die gaan groeien onder een warme huid!!!
speciaal soort kippen zijn dit!! erg zeldzaam!
suc6 bro! we gaan je missen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven