Laat ik dan even serieus reageren op TS:
De kans dat het wormen zijn is klein (maar niet nul!). Wat wel mogelijk is, is dat je Alzheimers´ Disease hebt. Dit kan zich al op jonge leeftijd manifesteren als onvrijwillige stuiptrekkingen en spiertrillingen. Hier nog een paar kenmerken, wellicht dat je jezelf herkent in een paar van deze:
- Geheugenverlies (e.g. vergeten dat je afgelopen posts allemaal troll-posts waren)
- Verwarring rondom visuele dingen (e.g. foto´s plaatsen van een ander en ze voordoen als die van jezelf)
- Dingen kwijtraken en niet meer kunnen nagaan waar je allemaal ook alweer precies geweest bent
- Verminderd oordeelkundig / slechte beslissingen nemen (e.g. stomme posts maken over onderhuidse wormen na het sporten)
- Verandering in stemming of persoonlijkheid (e.g. in hetzelfde topic in 1 post iemand kanker toewensen om in de volgende reactie poeslief te zijn)
Lach niet om deze ziekte! Ikzelf strijd al jaren tegen Alzheimers´ en kan je vertellen dat het geen lolletje is. Hoe vaak ik al niet op zondagochtend verblindende hoofdpijn had, en geen enkele herinnering meer had van de avond ervoor! Steeds weer die complete verbazing als ik mn koelkast geplunderd aantref zonder enige herinnering van ooit een hap of slok genomen te hebben! Mensen die me op straat vrolijk groeten en lachend vertellen dat ik op de tafel stond te dansen de avond ervoor, en ik die mensen nog nooit gezien heb! Of wat te denken van ´s ochtends onder de blauwe plekken wakker te worden omdat ik de avond ervoor overal zomaar tegenaan liep!
Nee mensen: Wees er vroeg bij. Laat je niet verrassen door Alzheimers!