XXL Nutrition

Iets onder me huid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
komt door de ei-eiwitten... daar zit soms nog een kuiken embryo in!!
soms in zeldzame gevallen willen die gaan groeien onder een warme huid!!!
speciaal soort kippen zijn dit!! erg zeldzaam!
suc6 bro! we gaan je missen
dat kan

@ topicstarter: zolang je nog geen stekende pijn hebt gevoelt zijn ze nog in ontwikkeling, smeer je schouder in met sambal brandal en ze drogen uit

dan worden ze in een paar weken tijd omgezet in spier

Laat ik dan even serieus reageren op TS:

De kans dat het wormen zijn is klein (maar niet nul!). Wat wel mogelijk is, is dat je Alzheimers´ Disease hebt. Dit kan zich al op jonge leeftijd manifesteren als onvrijwillige stuiptrekkingen en spiertrillingen. Hier nog een paar kenmerken, wellicht dat je jezelf herkent in een paar van deze:

- Geheugenverlies (e.g. vergeten dat je afgelopen posts allemaal troll-posts waren)
- Verwarring rondom visuele dingen (e.g. foto´s plaatsen van een ander en ze voordoen als die van jezelf)
- Dingen kwijtraken en niet meer kunnen nagaan waar je allemaal ook alweer precies geweest bent
- Verminderd oordeelkundig / slechte beslissingen nemen (e.g. stomme posts maken over onderhuidse wormen na het sporten)
- Verandering in stemming of persoonlijkheid (e.g. in hetzelfde topic in 1 post iemand kanker toewensen om in de volgende reactie poeslief te zijn)

Lach niet om deze ziekte! Ikzelf strijd al jaren tegen Alzheimers´ en kan je vertellen dat het geen lolletje is. Hoe vaak ik al niet op zondagochtend verblindende hoofdpijn had, en geen enkele herinnering meer had van de avond ervoor! Steeds weer die complete verbazing als ik mn koelkast geplunderd aantref zonder enige herinnering van ooit een hap of slok genomen te hebben! Mensen die me op straat vrolijk groeten en lachend vertellen dat ik op de tafel stond te dansen de avond ervoor, en ik die mensen nog nooit gezien heb! Of wat te denken van ´s ochtends onder de blauwe plekken wakker te worden omdat ik de avond ervoor overal zomaar tegenaan liep!

Nee mensen: Wees er vroeg bij. Laat je niet verrassen door Alzheimers!

[Link niet meer beschikbaar]

Sowieso interessante materie, als je bedenkt, dat je het normaal vind, dat je je huisdier elk jaar laat ontwormen maar wijzelf niet?, veel tongen beweren dat 90% der mensen; 1 of vele meer parasieten bij zich dragen met negatieve gevolgen van dien. ziekten/chronisch

Bovenstaande lijkt mij vrij normaal/logisch.

Heb de meest gruwlijke dingen wel voorbij zien komen, is echt geen kul allemaal, hangt een hoop van je imuunsysteem af.

Dis wel een lekker plaatje http://www.denznet.com/health-and-fitness/how-to-get-rid-of-parasitic-worms/

creepy;)

• Topic Starter Topic Starter
Laat ik dan even serieus reageren op TS:

De kans dat het wormen zijn is klein (maar niet nul!). Wat wel mogelijk is, is dat je Alzheimers´ Disease hebt. Dit kan zich al op jonge leeftijd manifesteren als onvrijwillige stuiptrekkingen en spiertrillingen. Hier nog een paar kenmerken, wellicht dat je jezelf herkent in een paar van deze:

- Geheugenverlies (e.g. vergeten dat je afgelopen posts allemaal troll-posts waren)
- Verwarring rondom visuele dingen (e.g. foto´s plaatsen van een ander en ze voordoen als die van jezelf)
- Dingen kwijtraken en niet meer kunnen nagaan waar je allemaal ook alweer precies geweest bent
- Verminderd oordeelkundig / slechte beslissingen nemen (e.g. stomme posts maken over onderhuidse wormen na het sporten)
- Verandering in stemming of persoonlijkheid (e.g. in hetzelfde topic in 1 post iemand kanker toewensen om in de volgende reactie poeslief te zijn)

Lach niet om deze ziekte! Ikzelf strijd al jaren tegen Alzheimers´ en kan je vertellen dat het geen lolletje is. Hoe vaak ik al niet op zondagochtend verblindende hoofdpijn had, en geen enkele herinnering meer had van de avond ervoor! Steeds weer die complete verbazing als ik mn koelkast geplunderd aantref zonder enige herinnering van ooit een hap of slok genomen te hebben! Mensen die me op straat vrolijk groeten en lachend vertellen dat ik op de tafel stond te dansen de avond ervoor, en ik die mensen nog nooit gezien heb! Of wat te denken van ´s ochtends onder de blauwe plekken wakker te worden omdat ik de avond ervoor overal zomaar tegenaan liep!

Nee mensen: Wees er vroeg bij. Laat je niet verrassen door Alzheimers!

Ik heb heletijd zo'n kriebel gevoel bij mijn onder schouder hele tijd geen idee hoe het komt. Het lijken wel wormen. En russian Bear wil je a.u.b niet meer in mijn topics posten je bent useless en irritant. Niemaand vind je grappen leuk...

Ik heb heletijd zo'n kriebel gevoel bij mijn onder schouder hele tijd geen idee hoe het komt. Het lijken wel wormen. En russian Bear wil je a.u.b niet meer in mijn topics posten je bent useless en irritant. Niemaand vind je grappen leuk...

ik krijg toch aardig wat positieve reacties brah.

maar om een keertje seriously te reageren: misgien moet jij niet meer van die onzintopics aanmaken en gewoon de sticky's gaan lezen. ;)

maar om een keertje seriously te reageren: misgien moet jij niet meer van die onzintopics aanmaken en gewoon de sticky's gaan lezen. ;)

+1

Steek je energie liever in een training ofzo man, sneu figuur.:rolleyes:

Sneu figuur? Wie ziet eruit als 35+ als hij 19 is.

En wie ziet er uit als de 14-jarige snotneus die hij werkelijk is? Als je enigzins serieus genomen wil worden hier, dan zul je zelf ook op zn minst de stickies moeten gaan lezen. Op die manier kom je dr zelf snel genoeg achter waarom iedereen (iedereen!) hier denkt dat je niet helemaal spoort.

Sneu figuur? Wie ziet eruit als 35+ als hij 19 is.

:yawn: halve zool.

En wie ziet er uit als de 14-jarige snotneus die hij werkelijk is? Als je enigzins serieus genomen wil worden hier, dan zul je zelf ook op zn minst de stickies moeten gaan lezen. Op die manier kom je dr zelf snel genoeg achter waarom iedereen (iedereen!) hier denkt dat je niet helemaal spoort.

+1111111111111!!

Kan iemand die Key Logger verbannen of zo...

Ik heb veel van zijn topics gelezen en elke keer ingehouden maar echt, hij spant de kroon...

Wat een onzin en spam plaats jij op dit mooie forum.

Op Fitnessforum is hij ook actief, arme knul.

Probeer het weg te snijden, Opgelost.

Heb je er ook last van in rust of alleen als je trolt?

• Topic Starter Topic Starter
Kan iemand die Key Logger verbannen of zo...

Ik heb veel van zijn topics gelezen en elke keer ingehouden maar echt, hij spant de kroon...

Wat een onzin en spam plaats jij op dit mooie forum.

Mensen die geen respect hebben, en mensen die niks serieus nemen, moet verbant worden. Dus ga iemaand anders vervelen als je niks serieus kan nemen.

Mensen die geen respect hebben, en mensen die niks serieus nemen, moet verbant worden. Dus ga iemaand anders vervelen als je niks serieus kan nemen.

idd bart je moet verbant krijgen...je had toch iets met je schouder las ik, komt dan goed uit;)

@topicstarter: hoe ver ben je al met de sticky's ?

Wat heb je toch ook een praatjes voor een snotneus van 14 he?
En over respectloos gesproken, kijk eerst eens naar jezelf, e-hero.
Niet nodig hierop te reageren trouwens want je staat met stip op nummer één van m'n negeerlijst met je achterlijke topicjes, mafketel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven