MuscleMeat

IFBB PRO Kris Dim hartaanval

Hoeft niet van de AAS te zijn, kan ook aangeboren afwijking zijn (versterkt door harde training/aas).

Anders lag elke IFBB pro binnen enkele jaren eruit...

****ed voor die dude, had ook al een tijd niks meer van hem gehoord. Misschien ging het al ruimere tijd slechter met hem

****ed voor die dude, had ook al een tijd niks meer van hem gehoord. Misschien ging het al ruimere tijd slechter met hem

ik 'ken' hem nu een jaar of 2, en het meeste wat ik tot nu toe over hem gelezen heb, heeft met tegenslag te maken

Ja en nu kan hij het wel vergeten.

Na een open hart operatie is terug pro bb'er worden een big nono

Op de vraag wat ik hier doe:
Ik ben een grote sport en bodybuild liefhebber ... ik train zelf graag
en kaai hard, ik eet gezond en goed ... enfin ... een 100% sportman!

Maar ik blijf van die rotzooi af ... !!! Ook al ben ik dan iets minder
breed en moet ik een dagje extra rust nemen om te herstellen.

Ik heb respect voor gasten die natural trainen en leven ... dat zijn
voor mij de echte sportmensen!

Nogmaals ... wees eens eerlijk ... het is toch niet normaal hoeveel
bodybuilders er tegenwoordig van ons heen gaan of ernstig ziek
worden en dat vaak al op zéér jonge leeftijd!!

Mensen die gebruiken zijn net zo 100% sportman als jij beschrijft. Helaas is jouw belevenis wereld te beperkt om te beseffen dat deze mensen op een zo veilig mogelijke manier proberen 110% sportman te worden. Er zijn ingecalculeerde risico's en wie BEN JIJ om mensen te veroordelen die op een verstandige wijze met medicijnen omgaan.

Het is ook niet normaal hoeveel mensen er zonder gebruik dood gaan op jonge leeftijd. In mijn omgeving 2 mensen verloren VOOR hun 20ste zonder ooit pillen of AAS genomen te hebben aan hartfalen. Dus hou je onnozele kleuterpost voor je.

Voortaan ook maar niet posten in de Pro sectie (aangezien ik je alleen maar hier zie) want alles wat hier gepost word gaat over mensen die niet echt trainen volgens jou en te zwak zijn om van de "spullen" af te blijven......

Uh even een kleine kanttekening is hier wel op zijn plaatst James....

Vind jij dat als je medicijnen overdoseerd, en niet zo'n klein beetje ook, dat je dan verstandig bezig bent zoals je zelf in bovenstaande post leest....... ?

Zo ja, word eens wakker !

Uh even een kleine kanttekening is hier wel op zijn plaatst James....

Vind jij dat als je medicijnen overdoseerd, en niet zo'n klein beetje ook, dat je dan verstandig bezig bent zoals je zelf in bovenstaande post leest....... ?

Zo ja, word eens wakker !

Ingecalculeerde risico's noem ik dat. Je weet dat als je daaraan begint dat je de kans op vervroegde uiting van aanwezige genetische en lichamelijke afwijkingen drastisch vergroot. Tevens vergroot je de kans op andere afwijkingen.

Zeker op Pro niveau zijn die kansen groter.... maar tevens is de medische begeleiding een stuk beter. Dus ik ben van mening dat de risico's beetje overtrokken zijn.

Op de vraag wat ik hier doe:
Ik ben een grote sport en bodybuild liefhebber ... ik train zelf graag
en kaai hard, ik eet gezond en goed ... enfin ... een 100% sportman!

Maar ik blijf van die rotzooi af ... !!! Ook al ben ik dan iets minder
breed en moet ik een dagje extra rust nemen om te herstellen.

Ik heb respect voor gasten die natural trainen en leven ... dat zijn
voor mij de echte sportmensen!

Nogmaals ... wees eens eerlijk ... het is toch niet normaal hoeveel
bodybuilders er tegenwoordig van ons heen gaan of ernstig ziek
worden en dat vaak al op zéér jonge leeftijd!!

KEREL, niet alleen Bodybuilders vallen tegenwoordig met bosjes...Mijn buurjongen is vorig jaar dood gegaan...21 jaar...het kan iedereen gebeuren...dus STFU! en rot lekker op naar een ander forum...we hebben hier geen behoefte aan lui die zomaar ligge te zwetsen hoe slecht het allemaal wel niet is wat bodybuilders doen...

Houden we het wel een beetje gezellig? Ik denk niet dat het 'dodenaantal' hoger is bij BB in vergelijking met andere topsporten (om even appels met appels te vergelijken). Topsport is nooit gezond en zeker geen afspiegeling van amateur sport.

Het is verder zoals ik zei kort door be bocht om meteen met de vinger naar de AAS te wijzen bij elk voorval. De meeste cardiovasculaire zieken en doden zijn trouwens (naast genetische aanleg) een gevolg van te weinig beweging en slechte voeding.

Reactie ...

Beste mensen,

Het was niet mijn bedoeling om mensen op hun tenen te trappen of om
"agressie" uit te lokken. Het punt is juist dat ik een groot liefhebber ben
van deze sport en juist daarom doet het me "pijn" dat er feiten gebeuren
zoals met Kris Dim (al is het idd. niet zeker dat het evt. gebruik de oorzaak
is van zijn hart problemen).

Op de vraag wat ik hier kom doen of dat ik er niks van af weet ... nou,
trek dat laatste maar zeker terug ........

Mensen, ik heb het beste met jullie voor en ik hou van deze sport (wat
zou ik anders hier doen?) en uiteraard hoop ik dat het met Kris de goede
kant op gaat.

Iedereen staat vrij om z'n eigen keuzes te maken. Mijn standpunt is
duidelijk en daar hoef je uiteraard niet mee eens te zijn.

*Blijf trainen en pas op Uw lichaam*

:lifter:

PECH VOGEL?????

Als je je volgooit met chemicalien ... en een hartaanval krijgt ... ben je
dan een pechvogel??

Ok, een pechvogel in je hoofd dat zo zwak bent om ooit aan die rotzooi
te beginnen!!!

Ik begrijp dat dit onderwerp voor vele wel eens "gevoelig" kan liggen vanwege
het hoge gebruik in de Bodybuild wereld, maar als je na al dat nieuws van
de laatste jaren (dode en zieke (jonge) bodybuilders) nog steeds gebruikt
..... tja ......

jij moet je smoel houden en opkrassen!

Spijtig voor Kris, hopen dat alles goed komt.

Ik vind dat Nes een punt heeft. Dat zijn de risico's van het vak. Als je 40 jaar rookt is de kans ook groot dat je longkanker krijgt. Dat heeft niets met pech te maken.

Hoewel ik het wel spijtig vind..

Ze hebben het wel over een hartaanval, maar dat is het dus blijkbaar niet. Hij heeft een gescheurde aorta, oftewel aneurisme. Dat heeft niets met doping te maken, maar met de extreme belasting van krachttraining. Als dat zo uitwerkt, heb je gewoon pech. Misschien is het goed om eens de aorta te laten onderzoeken, je weet nooit of je misschien ook een vergrote aorta hebt opgelopen:

Door krachttraining kan aorta scheuren, zegt cardioloog

De reactie van nes vin dik ook maar overdone maar hij heeft wel een punt
Hoe je het draaid of keert wij (anabolengebruikers) misbruiken medicijnen
Verantwoord of verstandig NEEN!!!! gezond NATUURLIJK NIET!!
maar die keuze maak jezelf je kunt alleen de schade proberen beperken
Ik ben van mening dat bij langdurig gebruik die schade er soieso komt maar je kop in het zand steken en zeggen dat is nergens bewezen in een medisch artikel dat is het ook niet:rolleyes:

veel beterschap voor die kerel

hoe dan ook, hoogstwaarschijnlijk gekregen van te veel te snoepen.. maar dat is een persoonlijke keuze en dat verwijt ik hem niet !

:eek:

Hoop dat het snel weer goed gaat met Kris.

Het gaat blijkbaar al stukken beter met hem "walking around again", beters ;) .

jij moet je smoel houden en opkrassen!

Spijtig voor Kris, hopen dat alles goed komt.

Komop zeg, iedereen mag toch voor zijn mening uitkomen. Je hoeft steeds de mense zo niet af te blaffen omdat ze negatieve standpunten hebben omtrent AAS. Je mag gerust tegen argumenteren maar doe het toch iets beschaafder en met een tikkel meer respect.

Ik ga zeker en vast akkoord met de stelling dat jaren aas en intensief trainen heeft bijgedragen aan zijn hart falen. Bedenk maar even welke stress dit op het lichaam zet (waanzinnig zware DL'S of Squads enz.).

Maar zoals ook al eerder vermeld. Het zijn allemaal bewust genomen risico's, prof sport is nu eenmaal niet gezond. De athleten pushen elkaar tot uitersten (dit is wat wij van ze verwachten).

Ik wens hem veel beterschap maar ik vrees wel dat er geen comeback meer inzit.

Terug
Naar boven