AndroidHealthClinic

IFBB PRO Kris Dim hartaanval

• Topic Starter Topic Starter
nice avatar Bascross

Kris...NEEEEEEEEE!!!:sad:

Wat zitten jullie toch allemaal te lullen over een hartaanval?? Het kan hier bijna alleen maar gegaan hebben over een aortadissectie. Dit is het loskomen van de binnenwand van de aorta, waardoor er een vals lumen ontstaat, en aldus de normale doorgangkelijkheid van de aorta wordt belemmerd.

Een hoge bloeddruk zal hier een belangrijke factor in hebben gespeeld. En idd, AAS hebben een bewezen invloed op de bloeddruk. En krachtsport veroorzaakt enorme pieken in de bloeddruk. Maar om ons nu direct weer in 2 kampen te verdelen, de voors en de tegens, vind ik totaal overbodig. Laten we deze discutie ergens anders voeren. Ik vind het jammer dat een topic als deze ontaard in dit soort discuties.
Hopelijk komt alles goed en wordt hij goed opgevolgd in de toekomst als hij met de sport doorgaat.

veel beterschap voor kris

Op de vraag wat ik hier doe:
Ik ben een grote sport en bodybuild liefhebber ... ik train zelf graag
en kaai hard, ik eet gezond en goed ... enfin ... een 100% sportman!

Maar ik blijf van die rotzooi af ... !!! Ook al ben ik dan iets minder
breed en moet ik een dagje extra rust nemen om te herstellen.

Ik heb respect voor gasten die natural trainen en leven ... dat zijn
voor mij de echte sportmensen!

Nogmaals ... wees eens eerlijk ... het is toch niet normaal hoeveel
bodybuilders er tegenwoordig van ons heen gaan of ernstig ziek
worden en dat vaak al op zéér jonge leeftijd!!
]

Hij heeft wel een punt. Ondanks dat iemand net aan de dood is ontsnapt, vind ik de reacties toch wel wat erg naief naar Nes toe. Wat als het een dikke vetlap was geweest die 5x daags bij de Mac zit te vreten? Dan waren de reacties heel anders geweest.

Uiteraard verdedig ik de sport ook met heel mijn hart, maar ik kan ook niet blijven ontkennen dat deze bodybuilders er om vragen.

Accepteer dan ook de negatieve (lees reële) reacties van boardmembers.

Misschien dat ik je mag adviseren om te vertrekken hier. Je hebt hier niks te zoeken, waardoor je reakties ook als een tang op een varken slaan op DIT forum...FOK forum is iets voor jou. toedels.[/QUOTE

Dit is toch een bodybuilding boardt?Of is bodybuilding in jou ogen alleen maar anabolen.Als een naturel zijn mening geeft word hij meteen afgezeken.Jammer,in mijn ogen is bodybuilding meer dan alleen maar gebruiken.

...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven