XXL Nutrition

Iforce Nutrition:Maximize Intense

Norifumi

Dutch Bodybuilder
Waardering
45
Lengte
1m78
Massa
112kg
2iadk4w.jpg

1rx7r8.jpg

Hij is momenteel in omloop als ik het zo lees op andere amerikaanse forums en de Iforce website. Heb hem al online besteld in de US. Hier vind ik hem helaas nog niet,maar cba to wait. Meteen samen met een maat van me besteld dus kwam "voordelig" uit. Nog iemand die benieuwd is naar de results? In de US zijn ze er weer super enthousiast over,maar na de V2 ben ik bereid er wel in te geloven.

Laatst bewerkt:
2iadk4w.jpg

1rx7r8.jpg

Hij is momenteel in omloop als ik het zo lees op andere amerikaanse forums en de Iforce website. Heb hem al online besteld in de US. Hier vind ik hem helaas nog niet,maar cba to wait. Meteen samen met een maat van me besteld dus kwam "voordelig" uit. Nog iemand die benieuwd is naar de results? In de US zijn ze er weer super enthousiast over,maar na de V2 ben ik bereid er wel in te geloven.

beter dan de v2 dit?

hmm sounds interesting brah :rolleyes:

De fatburner van hun is al zo ziek, kijken hoe deze is.

• Topic Starter Topic Starter
Het is de opvolger dus dat moet wel he.:) Als jullie willen kan ik als de potten aankomen zelf me mening hier geven. Ga geen log beginnen maar hier kan ik wel wat neerpennen.... Heb al bericht gekregen dat ze verzonden waren.

Het is de opvolger dus dat moet wel he.:) Als jullie willen kan ik als de potten aankomen zelf me mening hier geven. Ga geen log beginnen maar hier kan ik wel wat neerpennen.... Heb al bericht gekregen dat ze verzonden waren.
hoeveel heb je betaald ?

• Topic Starter Topic Starter
28.99$ per pot (heb er 2 besteld) en 42.35$ verzendkosten dat werd 100.33$. Eenmaal afgerekend op Paypal had ik voor 78.75euro.
Via Iforce Nutrition website naar deze gestuurd [Link niet meer beschikbaar] .

Ik vind de prijs persoonlijk niet overdreven om hem van daar te bestellen. Ik herinner me nog vaag dat ik eens in Bonheiden hier een pot C4 had gekocht en die zat ook rond de...35/40euro? Ben er niet meer echt heel zeker van,maar goedkoop was hij niet. Was duurder dan Jack3d...

*****Maximize Intense*****

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wanneer je 4 maal per week traint is een verpakking Maximize Intense voldoende voor 11 weken.

Introductieaanbieding bij Bodyenfitshop.nl: 29,90!

Ja heb maar meteen pot besteld. Als t net al zo goed is als de normale maximize ben ik al heel tevreden.

28.99$ per pot (heb er 2 besteld) en 42.35$ verzendkosten dat werd 100.33$. Eenmaal afgerekend op Paypal had ik voor 78.75euro.

*****Maximize Intense*****

Wanneer je 4 maal per week traint is een verpakking Maximize Intense voldoende voor 11 weken.

Introductieaanbieding bij Bodyenfitshop.nl: 29,90!

That gotta hurt lolz.

Klinkt interessant maar van de v2 kan ik al amper in slaap komen dus ik weet nie of ik deze dan wel wil proberen.

SUPER training gehad met maximize intense beter dan noxipro zelfs.
Alleen wat een crash na de training ik liep bleek aan en kon wel omvalle.
Hoeveel zit er in een gratis sachet? mischien wat te veel van het goeie.

Hehehe, 2 scoops, 50 mins. HIT, 30 minuten HIIT = kotsneigingen. Prima goedje :D

Met v2 had ik met een halve dosering al slaapproblemen.. Met de Intense versie train ik wel lekker en geen last van bijwerkingen :)

ik heb deze,is ongeveer hetzelfde van effect met v2.
in begin kreeg ik er wel zo een tunnel effect van( precies of ik ging flauw vallen)
nog nooit 2 scoops geprobeerd maar 1 scoop doe het hem wel bij mij .
de smaak is wel even wennen, is echt chemisch.
en nie na 7 uur nemen of je ligt tot 3 uur snachts wakker :)

Noxi kon ik goed handelen. Meer als 2 scoops.

Hiervan hoef ik echt niet meer als 1 scoop te pakken.
Echt heftig spul dit.

Ik heb een sample gekregen bij mijn bestelling. Net ingenomen, maar wat was dat spul ranzig.

Heb 2 samples gekregen bij m'n bestelling, vandaag eentje gebruikt. Ik merkte er eigenlijk niets van, behalve dan dat ik de gehele training een zoete smaak in m'n mond had. Ik had de smaak Fruit Punch Slam. Op zich niet verkeerd, alleen net zoals bij alle PWO's een vieze bijsmaak.

Heb nog een sample, eens kijken of het dan wel wat doet. (EDIT: hetzelfde als de vorige keer, alleen lag ik nu tot 2u 's nachts wakker, alleen maar nadelen en geen voordelen voor mij dus.)

Sidenote: Met Noxi Pro merkte ik ook niets (zelfs niet met een bolle maatschep). Met HEMO Rage Black Ultra Concentrate merk ik wel wat. Maar de ervaringen die sommige members hier hebben, bijna gelijk aan harddrugs, zoals ze het af en toe beschrijven, heb ik nog nooit gehad. Dexaprine van iForce Nutrition werkte ook niet voor mij.

Laatst bewerkt:
Merkte hier echt bijna niks van... DS Craze > all

Vrijdagavond heb ik een sampletje genomen, wel de hele sample in een keer. Dus dat zal overeen komen met 1 scoop? Borst en triceps getraind, ging er niet harder op dan dat ik normaal gesproken train. Maar heb wel de hele nacht met m'n ogen wijd open in bed gelegen haha. Geen fijne voor mij dus. :)

Terug
Naar boven