AndroidHealthClinic

Iforce Nutrition:Maximize Intense

Vrijdagavond heb ik een sampletje genomen, wel de hele sample in een keer. Dus dat zal overeen komen met 1 scoop? Borst en triceps getraind, ging er niet harder op dan dat ik normaal gesproken train. Maar heb wel de hele nacht met m'n ogen wijd open in bed gelegen haha. Geen fijne voor mij dus. :)

Ja het is idd niet voor in de avond uren, voor mij zelfs niet laat in de middag.

Ik had een tijdje geleden de sample verpakking gemengd met melk. Dit moet je dus niet doen:haha: dit was ****ing goor. Het gaf ook een of ander reactie waardoor de melk na het shaken een hele schuimlaag kreeg. Maar het werkte wel lekker.

Heb hem vanmorgen geprobeerd! Sample van de B&F. Had nog nooit eerder een pre-workout goedje gebruikt. Wel gelijk een hele dosering. Voelde het na een half uurtje beginnen te werken, maar niet heel extreem zoals k heb gelezen/gehoord van veel anderen. Wel een tikkeltje extra geconcentreerd gesport, maar niet zwaarder dan normaal ofzo. Wel merkte ik bij de cardio (doe ik na elke krachttraining zo'n 15-20 minuten) dat m'n hartslag een stuk hoger was dan normaal. Moest echt 'm'n best doen' om niet boven de 140-150 te komen..

Vond t best leuk voor een keer, maar zou er persoonlijk geen geld voor betalen.

helemaal niet tevreden van, voel nauwelijks meer energie, geen pomp, extra kracht of uithouding

Sample genomen, echt een geweldige training gehad.
Lekker veel drive, uithouding & gewoon véél zin om te trainen.
Helaas zit er 1.3 hupeldepup in.
Iemand die een goede pre-workout kent zonder dit? :)

Edit: nevermind. Net topic doorgelezen ivm de dopingwet in België buiten wedstrijdverband :)

Laatst bewerkt:
Sample gekregen en geprobeerd. Goed weg te drinken en lost goed op. Maar doet bij niks, kreeg er alleen een belachelijk droge bek van.

het is wel goed spul, maar de smaak is verschrikkelijk. veel liever jack3d of een andere pre-workout.

Net iets meer van de helft van de sample gebruikt voor een interval training. Merkte niet echt een verschil.

Terug
Naar boven