MuscleMeat

Igf-1 + aas??

Je bent werkelijk strontvervelend....

Hier nog even een citaat:

Hgh nog maar net bezig? "merk" je pas wat van na maanden en om vd

synergetische werking met aas te profiteren moest je al een paar maand

aan de hgh zijn

Haha, en dan de reactie van Langeman, haha

Laatst bewerkt:
Je bent werkelijk strontvervelend....

Hier nog even een citaat:

Hgh nog maar net bezig? "merk" je pas wat van na maanden en om vd

synergetische werking met aas te profiteren moest je al een paar maand

aan de hgh zijn

Haha, en dan de reactie van Langeman, haha

Dan de reactie van Getxxl hahahahaha,ga in het circus met Adriaan spelen jongen :D

Er is wel 'n nuance verschil tussen wat J4ck beweert en wat jij antwoordt. J4ck beweert dat het lang duurt voordat je de effecten merkt, wat jij vervolgens zegt is dat je 'n verhoogde IGF-I waarde hebt waargenomen na 'n maand 4 IU riptropin. Ik ben niet goed bekend met de tijdsduur alvorens de genomische effecten van IGF-I (waar GH het meeste van zijn anabole potentie allesinds uithaalt) optreden, maar genomische effecten kunnen van uren tot weken (en zelfs maanden) op zich laten wachten. Wat ik wel weet is dat de stijging in BMD (botdichtheid) door toediening van GH enkele maanden op zich laat wachten. Een ander duidelijk voorbeeld is het 'inkicken' van AAS, 1 van de factoren daarbij is dat de genomische effecten verantwoordelijk voor het merendeel van de anaboolheid bij steroiden dagen tot weken kan duren, terwijl het natuurlijk vrij snel in het bloed al te meten valt.

Het een sluit het ander dus niet perse uit.

@Bassie
Dit is het tweede topic al dat je aan het vernken bent met persoonlijke aanvallen. Kap daar eens mee!

Het onderwerp is (te) hoge dosis AAS + IGF omdat TS teleurgesteld is in eerste kuur (van een merk met een belabberde reputatie). Als Bassie iets weet van IGF.....verbaas me eens op een positieve manier dat je meer weet dan je tot nu toe laat blijken.

Hints:
Wat is IGF waar wordt het gemaakt en wat is de halfwaardetijd en was is het praktische probleem wat daaruit voortvloeit?
Wat is IGF Lr3 en IGF DES, waarin verschillen ze van echte IGF en wat betekent dit voor binding aan de IGF en insuline receptor
Wat is de meerwaarde van IGF Lr3 en IGF DES tijdens een kuur?

Zo en nu mag Bassie, doe mee eens verbazen met een goed onderbouwde reactie op de materie ipv geschop op een ander.

Laatst bewerkt:
@Bassie
Dit is het tweede topic al dat je aan het vernken bent met persoonlijke aanvallen. Kap daar eens mee!

Het onderwerp is (te) hoge dosis AAS + IGF omdat TS teleurgesteld is in eerste kuur (van een merk met een belabberde reputatie). Als Bassie iets weet van IGF.....verbaas me eens op een positieve manier dat je meer weet dan je tot nu toe laat blijken.

Hints:
Wat is IGF waar wordt het gemaakt en wat is de halfwaardetijd en was is het praktische probleem wat daaruit voortvloeit?
Wat is IGF Lr3 en IGF DES, waarin verschillen ze van echte IGF en wat betekent dit voor binding aan de IGF en insuline receptor
Wat is de meerwaarde van IGF Lr3 en IGF DES tijdens een kuur?

Zo en nu mag Bassie, doe mee eens verbazen met een goed onderbouwde reactie op de materie ipv geschop op een ander.

Stel die vragen nou ook eens aan J4ck?;)

Ik ben benieuwd of hij jou kan verbazen met een goed onderbouwde reactie.

Je gear moet fake zijn geweest zou ik zeggen. Zelfs op dat belabberde eetschema wat je hanteerd zou je meer moeten aankomen met die hoeveelheden.

je zou alleen al aan vocht 3/4 kilo moeten aankomen

Het gaat hier niet om mijn kennis en/of het aantal post wat ik gedaan heb naar mijn mening. Ik sta niet overal vooraan met advies en betweterigheid. Ik zie zelf inderdaad ook dat een aantal topics verdoet worden, en dat is niet door mij gebeurt...

Maar ik zal voortaan over bepaalde reacties heenlezen en niet meer schoppen. Dat lijkt me inderdaad het meest verstandige. Hierbij belooft.

Terug
Naar boven