Fitness Seller

IGF-1-LR3 + Peg MGF

Dat is ook niet de gedachte achter de L3R variant toch? Die zou toch "rondzwerven" in het lichaam en hechten daar waar de cellen het het hardst nodig hebben?

Jep zo is het mij ook steeds verteld.

igf DES zou je wel IM moeten zetten.

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

Dus bijv ook aan je organen.

Enkel als je teveel gaat gebruiken.

Interessant topic, waar kopen jullie het?

Ik lees bijna overal dat IGF LR3 niet plaatselijk gezet hoeft te worden. IGF-DES weer wel.

Ja, het gaat naar de plek welke het hardst IGF nodig heeft, maar dat heeft nog niet zozeer met de injectieplaats maken. Dit zou komen omdat het sowieso systematisch opgenomen wordt en omdat het een halfleven van 20-30 uur heeft.

Met andere woorden:
Je traint borst. Je injecteert het in je been, en het gaat alsnog eerst naar de plek die het hardst IGF nodig heeft: je borst.

Wie kan dit ophelderen??

ja klopt wel broertje maar de weg erheen komt t toch allerlei receptoren tegen die het toch oppakken, je organen bevatten de meeste igf receptoren dus daar zal zeker wat blijven hangen...

zonde toch...

ja klopt wel broertje maar de weg erheen komt t toch allerlei receptoren tegen die het toch oppakken, je organen bevatten de meeste igf receptoren dus daar zal zeker wat blijven hangen...

zonde toch...

dus stel je gebruikt IGF-LR3 tijdens je kuur kun je deze dan gewoon verder nemen in je pct? zo ja zal het dan zorgen voor minder massa verlies eigenlijk hetzelfde principe al HGH?

Als ik igf zet dan merk ik dat mijn testes terug groter worden, ook tijdens een kuur of in een cruise.

Igf tijdens een pct kan zeker.

Dan toch een vraag die ik nog nergens gezien heb. Stel je traint maandag borst, dinsdag rug, donderdag armen en vrijdag schouders en benen. Je injecteert dan zoals vaak aangeraden om de dag. Je prikt dus maandag en woensdag, maar dat is een rustdag?
Injecteer je dan de ene week op maandag en donderdag en de week daarna op dinsdag en vrijdag?
Zitten daar dan niet teveel dagen tussen?

Ik lees bijna overal dat IGF LR3 niet plaatselijk gezet hoeft te worden. IGF-DES weer wel.

Ja, het gaat naar de plek welke het hardst IGF nodig heeft, maar dat heeft nog niet zozeer met de injectieplaats maken. Dit zou komen omdat het sowieso systematisch opgenomen wordt en omdat het een halfleven van 20-30 uur heeft.

Met andere woorden:
Je traint borst. Je injecteert het in je been, en het gaat alsnog eerst naar de plek die het hardst IGF nodig heeft: je borst.

Wie kan dit ophelderen??

ja en nee

Beste injecteer je de IGF (welke variant dan ook) bilateraal in de getrainde spieren; dus bijv. 25mcg linker bicep en 25mcg rechter bicep. Binnen 10min na het trainen, wanneer de receptoren er nog helemaal voor open staan. Alles wat je 'te veel' injecteer gaat bij de LR3 variant andere receptoren zoeken in je lichaam. En aangezien er veel bloed door je organen stroomt waar veel IGF receptoren zijn, zul je op te duur een groeibuik kunnen krijgen.

Pal na de oefening reageert je spier direct met een MGF puls, die erna wordt gevolgd door een IGF puls.
whatmgfdoes.gif

Hier is aardig wat goeie info te vinden alsmede wat voorstel schema's om MGF en IGF te gebruiken:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/mechano-growth-factor-323118/

Als het over LR3 gaat, heeft het verdelen/plaatselijk zetten weinig nut zover ik weet.

Het heeft een lang half waarde, plus het werkt systematisch.

Als het over LR3 gaat, heeft het verdelen/plaatselijk zetten weinig nut zover ik weet.

Het heeft een lang half waarde, plus het werkt systematisch.

Het is in alle gevallen beter te zetten waar de receptoren geactiveerd zijn, of het nu des of lr3 is maakt niet uit.

Terug
Naar boven