Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vond het wel werken en heb ook wel goede resultaten bij anderen gezien. En ik kan me voorstellen dat oud vet makkelijker wordt afgebroken als de regio beter doorbloed is.
Maar ik was niet erg onder de indruk van het bewijs op de site en het kan natuurlijk altijd ook gewoon komen door de cardio zelf.
Je buik blijft alleen koud als er een laagje vet op zit. Je lichaam heeft je bloed nodig in de spieren en daarom gaat het dus uit je vetlaagje. Dit is dan ook de rede dat je buik koud wordt.
Ik vond het wel werken en heb ook wel goede resultaten bij anderen gezien. En ik kan me voorstellen dat oud vet makkelijker wordt afgebroken als de regio beter doorbloed is.
Maar ik was niet erg onder de indruk van het bewijs op de site en het kan natuurlijk altijd ook gewoon komen door de cardio zelf.
Eigenlijk bedoel ik niet dat het niet helemaal zou kunnen werken, maar lage intensiteit cardio is niet zo effectief als hoge/kortere.
Dus daar alleen al zouden ze meer mee kunnen behalen.