Fitness Seller

IJzer in EPL tabs

Status
Niet open voor verdere reacties.

carl craig

Novice
Waardering
0
Ik dacht dit willen jullie vast wel even zien...

EPL dianabol tabs van een maat van me. Hij maakte het potje open en toen zag hij dat er een stukje ijzer in 1 van de tabs zat.

[afbeeldingen niet meer beschikbaar]

Heeft 1 van jullie dit wel eens eerder gehad?

What The ****:eek:

neej nog nooit meegemaakt

Doen ze express bij mensen onder de 21....
Als ik het met niet verkeerd herinner trouwens hebben vrijwel alle EPL tabs een deukje aan de boven en onderkant. Zeg niet dat je de boel faked maar dat is wel wat ik me herinner

het enige wat ik gemerkt heb is dat bijna alle tabs al uit elkaar fl*kkeren voor je ze uit het potje hebt gehaald.

Trouwens wees blij dat ze er stukken ijzer in doen, die gasten van EPL weten tenminste dat je de nodige mineralen nodig heb.

Die shit hoef ik dus ook niet meer....omfg zeg

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar toch is het niet zon fijn idee...

ooopsss foutje ....

Weet je kerel, ik geloof je voor geen meter.

Potje open en net die ene tab met ijzer ligt bovenop?

Wie zegt mij dat jij het er zelf niet in scene hebt gezet?

Misschien zit ik er naast, dan sorry, maar iemand met 7 posts wantrouw ik bij sowieso met dit soort dingen.

Hetzelfde hebben nm ook bij GS geflikt.
Daar begonnen ze over onderdoseringen terwijl er niet eens test-rapporten waren.

Eerlijk gezegd vind ik de tablet best wel groot. Voor mijn gevoel waren ze kleiner. Weet je zeker dat dit een EPLtje is?

whahaha zooi mooi dat iedereen altijd gelijk er vanuit gaat dat t allemaal gelul is en dat iemand de boel loopt te belazeren.

t is niet zo netjes, maar t zijn underground lab's dus kan gebeuren.
boeie, kauw je 1 x voor ej doorslikt:D

"Hij maakte het potje open en toen zag hij dat er een stukje ijzer in 1 van de tabs zat."

HAHA sommige blijven het proberen..

whahaha zooi mooi dat iedereen altijd gelijk er vanuit gaat dat t allemaal gelul is en dat iemand de boel loopt te belazeren.

t is niet zo netjes, maar t zijn underground lab's dus kan gebeuren.
boeie, kauw je 1 x voor ej doorslikt:D

Lul jij ook maar een eind raak.

Alsof jij weet hoe die dingen gemaakt worden.

mischien was "kan gebeuren" niet helmaal goed gezegt, maar ik bedoel dat je er niet heel raar van op hoeft te kijken.
ik val niemand aan hoor, dus je hoeft je niet gelijk zo fel te verdedigen.

maarja ik kan zeggen wat ik wil, niemand geloof me of de topic starter (want die s zo te zien ook best nieuw) want ik heb TOCH nog niet eens 1000 post's

zoizo zou een tab (helemaal van epl) gelijk in 10 stukken vallen als je probeert er zoiets in te proppen denk ik.

mischien was "kan gebeuren" niet helmaal goed gezegt, maar ik bedoel dat je er niet heel raar van op hoeft te kijken.
ik val niemand hoor, dus je hoeft je niet gelijk zo fel te verdedigen.

maarja ik kan zeggen wat ik wil, niemand geloof me of de topic starter (want die s zo te zien ook best nieuw) want ik heb TOCH nog niet eens 1000 post's

Denk dat jij het snapt.

@carl craig

Gewoon doorblijven snoepen tot van de zomer zodat je er weer goed uit kan zien voor de meisjes.

@Mod verwijderen die onzin ik kan nl. ook een plaatje maken van een paracetamolletje met stukje ijzer erin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven