08Dennis08
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben ook pas 15 ik ben 180 en weeg 64 kilo ik train om de dag eet kipfile heb shakes mammoth en eet genoeg ik drink veel water en eet veel fruit ik begon naar hun te luisteren en daar komt goed resultaat uit.
groetjes misterbody![]()
...
update's van nu
trainen lukt nu beter
aankomen is ook veel beter gelukt (weeg nu 52 kg)
nu moet ik alleen nog iets hebbe voor snel wat bredere schoudertjes te krijge xD
Snel.. dat gaat niet lukken, het kost tijd. Misschien zelfs veel tijd. Probeer eerst eens naar de 60 kg te komen, dan worden de schouders vanzelf wel iets breder.
Geloof je het zelf.Geloof je het zelf.
Als je brede rug/schouders wilt hebben dan moet je die apart trainen. Benchpress/side raises/rows/deadlifts/MP's will do the trick.
Weet ik, maar hij zal toch ook wel wat moeten aankomen toch?
Snel.. dat gaat niet lukken, het kost tijd. Misschien zelfs veel tijd. Probeer eerst eens naar de 60 kg te komen, dan worden de schouders vanzelf wel iets breder.

Geloof je het zelf.
Als je brede rug/schouders wilt hebben dan moet je die apart trainen. Benchpress/side raises/rows/deadlifts/MP's will do the trick.
Vertel niet iedereen je tricks man! Straks worden ze allemaal zo huge als jouw!

Denk dat hij met brede schouders iets bedoeld van sterk/breed zijn, omdat het nl vaak over het algemeen word aangenomen dat iemand met ''brede schouders'' sterk of gespierd is. Vaak word dit verkeerd bedoeld, omdat sommige mensen nou eenmaal een ander skelet hebben dan andere en daardoor breder gebouwd zijn. Ken zat mensen die ''breedgeschouderd'' zijn maar dit te danken hebben aan hun skelet. Of hij bedoelde natuurlijk gewoon dat hij zijn schouders wil trainen....
nu moet ik alleen nog iets hebbe voor snel wat bredere schoudertjes te krijge xD
Denk dat hij met brede schouders iets bedoeld van sterk/breed zijn, omdat het nl vaak over het algemeen word aangenomen dat iemand met ''brede schouders'' sterk of gespierd is. Vaak word dit verkeerd bedoeld, omdat sommige mensen nou eenmaal een ander skelet hebben dan andere en daardoor breder gebouwd zijn. Ken zat mensen die ''breedgeschouderd'' zijn maar dit te danken hebben aan hun skelet. Of hij bedoelde natuurlijk gewoon dat hij zijn schouders wil trainen.
...
update's van nu
trainen lukt nu beter
aankomen is ook veel beter gelukt (weeg nu 52 kg)
ligt het nou aan mij of woog ie paar dagen geleden 47 kilo?

Denk dat hij eerder meer moet eten en dan pas serieus beginnen met trainen. Denk dat hij nu al zijn spieren verbrand met zo'n gewicht. Zeg eens knul ruik je wel eens ammoniak, want dat is dan waarschijnlijk niet de geur van mama's schoonmaakmiddel.