Fitness Seller

Ik ben 15 en heb wat problemen met trainen en voeding. hebben jullie wat tips?

Denk dat hij eerder meer moet eten en dan pas serieus beginnen met trainen. Denk dat hij nu al zijn spieren verbrand met zo'n gewicht. Zeg eens knul ruik je wel eens ammoniak, want dat is dan waarschijnlijk niet de geur van mama's schoonmaakmiddel.

inschrijve in een gym, veel monster maaltijden. (pasta's, biefstuk, kipfilet, enz) 7x per dag

als ie echt 47 kg weegt mag je m daar inderdaad eens een half jaartje laten eten...

ik ben ook pas 15 ik ben 180 en weeg 64 kilo ik train om de dag eet kipfile heb shakes mammoth en eet genoeg ik drink veel water en eet veel fruit ik begon naar hun te luisteren en daar komt goed resultaat uit.

groetjes misterbody;)

als je een weightgainer moet nemen eet je dus niet genoeg.

OK, boel is wat opgeschoond en mensen die duidelijk alleen hier gekomen zijn om e rellen zijn van het forum verwijderd.

Als jullie het niet gewoon kunnen houden gaat er een slot op

Kleuterleidster 3

• Topic Starter Topic Starter
...
update's van nu
trainen lukt nu beter
aankomen is ook veel beter gelukt (weeg nu 52 kg)

nu moet ik alleen nog iets hebbe voor snel wat bredere schoudertjes te krijge xD

...
update's van nu
trainen lukt nu beter
aankomen is ook veel beter gelukt (weeg nu 52 kg)

nu moet ik alleen nog iets hebbe voor snel wat bredere schoudertjes te krijge xD

Snel.. dat gaat niet lukken, het kost tijd. Misschien zelfs veel tijd. Probeer eerst eens naar de 60 kg te komen, dan worden de schouders vanzelf wel iets breder.

Snel.. dat gaat niet lukken, het kost tijd. Misschien zelfs veel tijd. Probeer eerst eens naar de 60 kg te komen, dan worden de schouders vanzelf wel iets breder.

:roflol: Geloof je het zelf.

Als je brede rug/schouders wilt hebben dan moet je die apart trainen. Benchpress/side raises/rows/deadlifts/MP's will do the trick.

Weet ik, maar hij zal toch ook wel wat moeten aankomen toch?

Uiteraard, maar dat is niet de hoofdzaak als je breder wilt worden. Als je alleen eet word je dik en krijg je een peer vorm, mocht je alleen trainen krijg je sowieso nog een beetje V-vorm.

...
Denk dat hij met brede schouders iets bedoeld van sterk/breed zijn, omdat het nl vaak over het algemeen word aangenomen dat iemand met ''brede schouders'' sterk of gespierd is. Vaak word dit verkeerd bedoeld, omdat sommige mensen nou eenmaal een ander skelet hebben dan andere en daardoor breder gebouwd zijn. Ken zat mensen die ''breedgeschouderd'' zijn maar dit te danken hebben aan hun skelet. Of hij bedoelde natuurlijk gewoon dat hij zijn schouders wil trainen.

Denk dat hij met brede schouders iets bedoeld van sterk/breed zijn, omdat het nl vaak over het algemeen word aangenomen dat iemand met ''brede schouders'' sterk of gespierd is. Vaak word dit verkeerd bedoeld, omdat sommige mensen nou eenmaal een ander skelet hebben dan andere en daardoor breder gebouwd zijn. Ken zat mensen die ''breedgeschouderd'' zijn maar dit te danken hebben aan hun skelet. Of hij bedoelde natuurlijk gewoon dat hij zijn schouders wil trainen.

Inderdaad. Meestal hebben ze het ook over breed, i.p.v gespierd.

Denk dat hij eerder meer moet eten en dan pas serieus beginnen met trainen. Denk dat hij nu al zijn spieren verbrand met zo'n gewicht. Zeg eens knul ruik je wel eens ammoniak, want dat is dan waarschijnlijk niet de geur van mama's schoonmaakmiddel.

Wie zegt dat een amoniaklucht altijd betekend dat je spieren aan het verbranden ben.

Amoniaklucht wordt wel vaak gekoppeld aan eiwitverbranding, maar de verbruikte eiwitten zijn eerder de eiwitten in je voeding dan lichaamseiwitten.

Betekend dus ook dat iemand die voldoende totaal calorien binnen krijg toch een amoniaklucht kan hebben omdat er (te)weinig koolhydraten in z'n voeding zit.

15 jaar, nog nix te vrezen makker, blijf deftig eten, trainen en rusten en op den duur zal je gewicht wel aardig oplopen

Terug
Naar boven