XXL Nutrition

Ik ben het zat!

Er zijn nu eenmaal mensen die zeer sterk zijn door jarenlange training, als jij daar niet tegen kunt, of harder trainen of ermee kappen.

Er zijn nu eenmaal mensen die het in twijfel trekken als iemand van 1m73 @ 118kg die 200kg bankdrukt beweert naturel te zijn. Er is echt een gigantisch klein select groepje hier op dit forum die naturel 200kg drukt, kans is groter dat TS niet tot dit groepje hoort dan wel :rolleyes:

Er zijn nu eenmaal mensen die zeer sterk zijn door jarenlange training, als jij daar niet tegen kunt, of harder trainen of ermee kappen.

Waar kom jij nu mee af! Je hebt het helemaal niet begrepen.
Ik vraag gewoon een lijstje van mensen hier die 200Kg kunnen bankdrukken. Er werd beweerd dat er hier velen dit gewicht aankunnen. Ik beweer van niet.

Snap je nu eindelijk! Waarom moet ik dit nu eigenlijk uitleggen. Het is toch simpel niet!

TS is gewoon een klein fatsig ventje...

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

Ik vraag gewoon een lijstje van mensen hier die 200Kg kunnen bankdrukken. Er werd beweerd dat er hier velen dit gewicht aankunnen. Ik beweer van niet.

Snap je nu eindelijk! Waarom moet ik dit nu eigenlijk uitleggen. Het is toch simpel niet!

8x 180 kg
6x 200 kg
2x 220 kg
1x 225 kg

Now what b*ch?

TS is gewoon een klein fatsig ventje...

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

8x 180 kg
6x 200 kg
2x 220 kg
1x 225 kg

Now what b*ch?

Fijn voor u. Maar ik sprak over 'velen'. Nu gij b*ch! :D

Zou ook wel pics willen zien.

Zowat 70% van de mensen denken dat je spuit als je ook al maar iets gespierd bent. Bij mij kan het zogezegd ook niet , misschien omdat ik nog maar 18 ben , maar wel al bezig van mijn 16-17.

Het komt gewoon doordat jan modaal niet gespierd is , en als jan modaal naar de gym gaat en wat met machientjes speelt merkt hij geen vooruitgang dus dan moet de rest wel aan de AAS zitten...

Pics? this is the internet pannenkoek.

-

Laatst bewerkt:
Post ook pics van je spotter plz. Ik ben benieuwd naar zijn lower back development.

Ik zal alvast een sierlijst voor je bezorgen, dan kun je de lijst aan de muur ophangen :rolleyes: .

Lijkt meer op een verkapt 'kijk mij sterk zijn'-topic.

Inderdaad wat wil je nou zeggen, "ik druk effe 200 kilotjes weg" of moeten we medelijden ermee hebben dan iedereen denkt dat je kuurt. Ik weet niet wat erger is :D. Trouwens waarom zou je wat van die anderen aantrekken, je doet het toch voor jezelf. Daarnaast mensen die iets te verbergen hebben of 'vreemde' dingen doen reageren vaker nogal defensief of aggressief dus.. vul maar in. Ik zeg niet dat het zo is by the way.

Terug
Naar boven