MuscleMeat

Ik ben het zat!

Dat komt door die onnozele r**ards die gaan kuren met 65kg. op 1,70 en dan tegen iedereen vertellen dat je alleen door AS zo groot als hun wordt. Het is vaak moeilijk om uit te leggen dat je bij de harde kern hoort die het wel the natural way doet. Mensen die je bij voorbaat al veroordelen (niet slechts vragen) moet je imo keihard aanpakken. Maak ze maar kwaad, zet ze compleet voor schut.

Serieuze tip: Ga kuren, dan zijn hun vooroordelen terecht en heb je niet meer het gevoel dat mensen je verkeerd begrijpen.

Je weekt 118kg?

Ik heb in 1983 iets gebruikt en m'n 1RM is van 2000/2001. Denk je nu echt dat wat ik in 1983 geddan heb 17/18 jaar later effect heeft gehad.

Be real, ik heb nooit geclaimd natural for life te zijn, maar maar 1 "deca-durabolin">deca+sus kuurtje (waar ik uiteindelijk netto niks aan over heb gehouden) heeft echt geen effect op resultaten van 17/18 jaar later.

In dat geval excuses, ik dacht dat je een wat extremer verleden had gehad.

200 is niet niks :)

ik vin 4x 140 al heel wat :o

Wat boeit het of je kuurt of niet en wat anderen mensen wel of niet zeggen? Ik zou het ook niet zo snel geloven als een buffel 200 kilo drukt en zegt dat ie niet gebruikt, maar wat boeit het jou nou wat ik denk?
Dat jij toch 200 kilo bankt terwijl je om zulke bullshit druk maakt (cortisol) kan ik me niet voorstellen :roflol:

ja ik krijg het meerdere malen per dag tegen me aangegooid zoals "anabole henkie" ik word er ook echt ziek van maarja wat wil je met zon topfysiek als mijne

ik heb liever dat ze van me denken dat ik aan de roids zit dan dat ze denken dat ik helemaal niet train..

Wat heeft de lengte er nou mee te maken? Je kan dan beter naar het gewicht van de TS kijken.

Goed, maakt niet uit. Dat hij dan maar een lijstje bezorgt van leden die hier naturel 200Kg bankdrukken, welke lengte en gewicht ze ook hebben. En niet 1X.

Goed, maakt niet uit. Dat hij dan maar een lijstje bezorgt van leden die hier naturel 200Kg bankdrukken, welke lengte en gewicht ze ook hebben. En niet 1X.

Er zijn nu eenmaal mensen die zeer sterk zijn door jarenlange training, als jij daar niet tegen kunt, of harder trainen of ermee kappen.

Terug
Naar boven