- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat pak jezelf dan of in wat voor gym of freaks train jij dan wel niet?

ik pak 20 keer de 100 full en perfect form , en jiWat pak jezelf dan of in wat voor gym of freaks train jij dan wel niet?
Iemand van 17 die 85 bencht durft dat in het echt ook wel hoor![]()

netjes en hoeveel keer pak je de 140En daarna wordt ie gelijk in 2e getrokken door de volwassen vent
---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------
ik pak m 30 keer jongeuh BAM! watdan!!
oh wat vaag hoe squat je of deadlift je danDie kan k nie, niet genoeg gewichteuh in de gym jongeuH

Ik heb in 1983 iets gebruikt en m'n 1RM is van 2000/2001. Denk je nu echt dat wat ik in 1983 geddan heb 17/18 jaar later effect heeft gehad.
Be real, ik heb nooit geclaimd natural for life te zijn, maar maar 1 "deca-durabolin">deca+sus kuurtje (waar ik uiteindelijk netto niks aan over heb gehouden) heeft echt geen effect op resultaten van 17/18 jaar later.

Geen zin om alles te lezen... Zijn er Foto's/Video'szo niet... k*ttopic
118kg @ 1.73m en een mooi bf is materiaal voor MR. OlympiaDus ja....

jonguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh van een tas krijg je geen dikke rugIk voetbal en ik draag een zware rugtas naar school.
En daarna wordt ie gelijk in 2e getrokken door de volwassen vent![]()
Nou ik sta me mannetje wel hoor, als ik het niet win, dan maar een keertje klappen vangen. Ook niet erg.jonguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh van een tas krijg je geen dikke rug
gtfo
Je moet het maar van elke volwassen vent verliezen?Nou ik sta me mannetje wel hoor, als ik het niet win, dan maar een keertje klappen vangen. Ook niet erg.