XXL Nutrition

Ik ben nu in Egypte :)

Ff zoeken en hopla een lijstje :

• Australia - With Rx, but usually difficult to get from a physician.
  • Bahamas - With/without Rx.
  • Belgium - With Rx
  • Canada - Not at all.
  • Costa Rica - With/without Rx.
  • Dominican Republic - Without Rx.
  • Egypt - Without Rx.
  • England - Not at all.
  • France - With Rx.
  • Germany - With Tx.
  • Greece - With/without Rx.
  • Hong Kong - With/without Rx.
  • Japan - With Rx.
  • Korea - With/without Rx.
  • Mexico - With/without Rx.
  • Puerto Rico - With/without Rx.
  • South Africa - With/without Rx.
  • Sweden - Not at all.
  • Switzerland - With Rx.
  • Thailand - With/without Rx.
  • Turkey - no Rx.
  • United States - Not at all.
Rx is dus op recept.

http://www.qfac.com/articles/sology.html

Lijstje zal vast niet compleet zijn, zie bijvoorbeeld Spanje er niet tussen. Maar goed het is beter dan niets. Oh ja Karmaknopje zit aan de linkerkant :D

Lijstje zal vast niet compleet zijn, zie bijvoorbeeld Spanje er niet tussen. Maar goed het is beter dan niets. Oh ja Karmaknopje zit aan de linkerkant :D[/QUOTE]

Idd niet compleet, daar moeten we aan werken.
Maar wel erg handig!
Karma is onderweg.....

Ik ben momenteel in Spanje en ik heb nolvadex gekocht, ik doe de strips in aspirinedoosjes en neem het gewoon mee het vliegtuig in. In Barcelona doen ze er toch niks mee want hier is het gewoon verkrijgbaar en op Schiphol checken ze je niet.

Leviathan zei:
Ik ben momenteel in Spanje en ik heb nolvadex gekocht, ik doe de strips in aspirinedoosjes en neem het gewoon mee het vliegtuig in. In Barcelona doen ze er toch niks mee want hier is het gewoon verkrijgbaar en op Schiphol checken ze je niet.

Zonde van je doosjes en je Nolva meneer! :thumbd:

Nolvadex zit speciaal verpakt en da's niet voor niks.
Bovendien is de kans dat je dáárvoor aangehouden wordt 0,0.

Lekker verpakt laten in de goeie verpakking dus!

DBC01 zei:

Het maakt toch niks uit wat voor doosje er om de strips zitten??

Ah ok fout gelezen, dacht dat ie de tabs uit de strips drukte, want de strips van Nolva zijn langer dan Aspirinedoosjes.

DBC01 zei:

Nee idd, wilde de strips gewoon in aspirinedoosjes doen maar heb dat niet gedaan, gewoon originele verpakking en hoppa langs de douane....no problemo :D

DBC01 zei:
Ah ok fout gelezen, dacht dat ie de tabs uit de strips drukte, want de strips van Nolva zijn langer dan Aspirinedoosjes.

Passen exact 4 strips in n aspirinedoosje, moet je wel de Spaanse aspirine hebben (groene doosjes)

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik heb net even lekker boodschapjes gedaan: primoteston deca-durabolin clomid en nolvadex.
Ik heb nu dus in totaal genoeg meegenomen voor 2 kuren, voor mij en voor een vriend.
Ga ik daar problemen mee krijgen als ik evt gepakt word?
Ik bedoel dus omdat het nu 2 kuren zijn, al;s het afgepakt word en ik krijg een kleine boete is het no problemo.
Maar echt overnachten in de cel of voorkomen heb ik natuurlijk geen zin in:)
En kan ik het nou het beste gewoon in verbandtrommel meenemen of in boterhamzakje in shampoo fles???
Of zijn er nog betere ideeen :)

Een maat van me heeft ook uit egypte geimporteerd. Hij hield het gewoon bij de leugen dat hij suikerziekte patient was. De onwetende douane mensen die de handbagage controleerden wierpen een blik op de insuline flesjes vol met tes en deca en vonden het ok.

Verbandtrommel lijkt mij toch wat riscant. Ik bedoel, wat moet je met allemaal ampullen in een verbandtrommel :S (er vanuitgaande dat hij opengemaakt zou worden). Dan zou je idd. een lulverhaal op kunnen hangen over een suikerziekte or whatever, maar daar moeten ze dan maar net intrappen.

Shampofles lijkt mij een beter idee ...

Maar goed, ik heb (zoals je weet) geen ervaring met dit soort zaken.

RobbieH zei:
Nou ik heb net even lekker boodschapjes gedaan: primoteston deca-durabolin clomid en nolvadex.
Ik heb nu dus in totaal genoeg meegenomen voor 2 kuren, voor mij en voor een vriend.
Ik bedoel dus omdat het nu 2 kuren zijn, al;s het afgepakt word en ik krijg een kleine boete is het no problemo.
En kan ik het nou het beste gewoon in verbandtrommel meenemen of in boterhamzakje in shampoo fles???

Wat betaal je voor een ampul testo en deca on Egypte.

(ik neem aan dat prijzen in het buitenland in de apotheek wel mogen worden besproken omdat het hier niet om illigale handel gaat)

RobbieH zei:

Wat betaal je voor een ampul testo en deca in Egypte.

(ik neem aan dat prijzen in het buitenland in de apotheek wel mogen worden besproken omdat het hier niet om illigale handel gaat)

Nou dat is helemaal goed gegaan :)
Ik moet alleen nog even uitzoeken of het allemaal echt is maar het lijkt mij zo wel en heb ook al klein beetje op internet kunnen vinden.
Ik plaats binnenkort wel ff wat pics in het as pics gedeelte.
Ik heb nu dus: clomid, nolvadex, Deca-darabolin ( 50mg per ampul ) en Primoteston-depot (250mg per ampul )
Voorlopig blijft hhet nog even in een doosje zitten want wil pas in Januari aan mijn eerste kuur beginnen.
Eerst nog ff wat meer researchen en voorbereiden :)

RobbieH zei:
Nou dat is helemaal goed gegaan :)
Ik moet alleen nog even uitzoeken of het allemaal echt is maar het lijkt mij zo wel en heb ook al klein beetje op internet kunnen vinden.
Ik plaats binnenkort wel ff wat pics in het as pics gedeelte.
Ik heb nu dus: clomid, nolvadex, Deca-darabolin ( 50mg per ampul ) en Primoteston-depot (250mg per ampul )
Voorlopig blijft hhet nog even in een doosje zitten want wil pas in Januari aan mijn eerste kuur beginnen.
Eerst nog ff wat meer researchen en voorbereiden :)

Jaja in januari pas :D Net een klein kind met nieuw speelgoed, je kaner toch niet van af blijven ;)

Over een week gat de spuit erin ;)

Beter dat het goed gegaan is! :) En ik ben idd. benieuwd of je er zolang vanaf kunt blijven :D

Pumpin' zei:
Jaja in januari pas :D Net een klein kind met nieuw speelgoed, je kaner toch niet van af blijven ;)

Over een week gat de spuit erin ;)

Nou ik wil het voorlopig even niet doen omdat ik eerst nog meer research wil doen en ook even rust houden na de S1+.
En in December wil ik lekker droog over het strand in Thailand lopen en dus niet nog half aan het bulken zijn of nog niet klaar met cutten.
Dus Januari gaat het echt wel worden :)

Terug
Naar boven