MuscleMeat

Ik ga beginnen

lizzardgirly

Cool Novice
Waardering
0
Hoi mijn naam is Cindy en ik kom uit Nederland ben bijna 29.
Ik wil gaan beginnen als sport en hobby aan fitniss,vooral krachtraining bodybuilding en wat cardio op den duur misschien kickboksen op dezelfde sportschool.

Ik ga nu al 1 keer in de week naar fitniss,maar is soms moeilijker vol te houden omdat ik helaas psychisch zo mijn problemen heb ben wel eens goed depressief en je dan er toe zetten valt niet mee.
Toch wil ik meer gaan sporten,meerdere keren in de week en vooral om depressies en het hyper zijn tegen te gaan dus ook gaan proberen te sporten als ik niet helemaal lekker zit.
Ik heb overdag momenteel geen bal te doen doordat ik niet kan werken en dus lijkt me sporten en me daar op toe leggen heerlijk.

Ik ben helaas door jaren medicatie steeds meer aangekomen van dun naar wat dikker en weeg nu net onder de 100kg daar baal ik gruwelijk van dus hoop ook wat vet te gaan verbranden en strakker in mn vel te gaan zitten.

Nou even genoeg gekletst.
Morgen ga ik voor het eerst door de weeks beginnen en stel ik met een trainer een schema samen die ik nu ga gebruiken.

Groetjes Cindy

welkom en succes...

Hé Cindy,

veel succes met de trainingen. Hier op het forum zal je zeker veel informatie vinden die je kan helpen. Ben zelf nog een groentje in de fitnesswereld en consulteer sinds kort ook regelmatig de topics online.

Je zal een lange weg te gaan hebben vermits je toch wel wat kilo's meedraagt, maar waar een wil is is een weg zeg ik. Mits goede begeleiding en een stevige portie inzet zal je er wel geraken.

Ik wens je veel moed & hou ons op de hoogte van je evolutie!

Welkom en succes Cindy!

Hey, success meid! Veel goede info hier in de forum dus lezen als je een keer een dipje hebt!!

Zou zeggen succes! lekker trainen want dan komt er endorfine vrij.. en das lekkah!

• Topic Starter Topic Starter
Heey bedankt kan wel wat aanmoedigingen en tips gebruiken!!
Heb al wat bij een man in zijn dagboek zitten lezen haha die termen snap ik nog geen donder van maar mooi om te lezen dat er resultaat is!!
Keep up the good work you all enne ik ga ook knalluh vanaf nu die rot buik eraf enzo laat ze maar kijken!!

Groetjes Cin

Hoi Cindy, succes met alles, als je eenmaal wat resultaat gaat zien of jezelf beter gaat voelen ga je ook vanzelf vaker trainen.
Vergeet niet voor jezelf een paar foto's te maken zodat je ze later kunt vergelijken en kunt zeggen "Dat heb ik bereikt!".

Vind foto's erg haha maar heb er al een van paar maanden terug die ik op mijn netvlies heb,bah dit motiveerd me wel spieren en strakker lijffie here we come haha!!
Ik ben trouwens voor een vrouw wel breed gebouwd dus een wespentaille zit er niet in,maar mooi getraind enne dat bredere is wel handig met kickboksen ben in ieder geval geen dun spinnetje!!

Welkom

Maak je geen zorgen over je gewicht. De één wil het erbij de ander eraf. Maar ons kapot trainen moeten we allemaal. Als je een flinke speklaag heb is het toch leuk om na een tijdje verschil te gaan zien in de spiegel. Een zwembandje minder ofzo, motiveert lekker om nog harder te knalle!

Traine is ook goed voor je koppie. Helpt goed tegen depresieve buien. Tenminste, dat is mijn ervaring.

Have fun

Welkom
Traine is ook goed voor je koppie. Helpt goed tegen depresieve buien. Tenminste, dat is mijn ervaring.
Have fun
Dat is zeker, en ik zei ook de foto's voor jezelf te maken hoor, je klinkt super gemotiveerd, je komt er wel ;)

Hoi Cindy, succes met alles, als je eenmaal wat resultaat gaat zien of jezelf beter gaat voelen ga je ook vanzelf vaker trainen.
Vergeet niet voor jezelf een paar foto's te maken zodat je ze later kunt vergelijken en kunt zeggen "Dat heb ik bereikt!".

ja daar heb je gelijk in

heb zelf een jaar stilgelegen en nu ben ik weer beginnen trainen en ik krijg er hoe langer hoe meer zin in, zeker omdat de resultaten merkbaar worden. natuurlijk, hoe meer vetgehalte je hebt hoe minder rap je het gaat zien. kwestie van niet opgeven hé cindy

en zeker gezond eten, anders is het een maat voor niks

Net mijn allerlaatste ijsje op voorlopig,ik wil er de komende tijd niks meer van zien haha.

Toevallig eten we vanavond macoroni mjammie maar ik let wel op mn eten niet te weinig maar goed en gezond.
Ik begin vanavond maar weer eens met buikspieren,billen,armen en benen op mn slaapkamer en dan morgenvroeg om half 10 naar de sportschool.
We gaan dan nog een schema maken(had er al een maar vind die niks meer aan) en ga dan ook aangeven dat ik ook wat lichte bb wil doen. Als het aan mij ligt wel wat cardio ertussendoor afgewisseld met krachttraining.

Het eten was wat verslapt,maar nu niet meer mij smeert niemand geen snacks enzo meer aan lekker gezond en mager. De eigenaar van onze sportschool doet aan bb en kan mij genoeg voedingsadvies geven enzo dus dat komt goed.
Ik drink veel water en spa rood en bijna nooit frisdrank.
Wil alleen af van koffie.

Hmmm ik lul bestwel veel,laat ik eerst maar eens beginnen!!
Als ik teveel klets zeg t even haha.

Groetjes Cin

Vanmorgen om 9 uur al op de sportschool,de trainer had vanmorgen geen tijd om een schema al op te stellen maar dat doen we morgenvroeg. Heb vanmorgen mn oude gewone fitnissschema gedaan met extra gewicht erop om vast aan meer gewicht te wennen. Ging lekker,wel even wennen voel nu meer als normaal maar t is goed.
De eigenaar van de school die dus ook aan bb doet zei tegen de trainer straks dat hij mij niet te zwaar moet geven,meer voor verbranding en wat spieropbouw maar niet meteen teveel. Had volgens hem al voor een vrouw een pittig schema gehad qua opbouw,te weinig opgebouwd geen piramide opbouw ofzoiets(???) dus nu begonnen met alles maar 2 keer 12 met 10 kilo of meer erbij.
Vanaf morgen heb ik een schema waarin ik de ene dag dit train en de andere dagen dat en zo vier dagen en dan rust.
Morgen om 9 uur daar beginnen.

Voedings supplementen mag ik nog niet mee bezig,ze willen dat ik dat eerst aan mijn huisarts na vraag ivm met mijn medicatie.
Mijn trainer doet zelf ook vier dagen in de week krachttraining enzo dus kent het zelf ook allemaal kan dus veel aan hem vragen en kwijt,hij kent deze site ook.

Groetjes

Als dus ook een van je doelen vet verbranden is zul je cardio zeker moeten blijven doen.

Wil ook wel wat cardio erbij maar meer de krachttraining op den duur.
Zie morgen wel waar ze mee komen,weet nu nog niks.

nou succes meis en het helpt idd als je deprie bent ik spreek uit ervaring lekker knallen en dan voel je weer als herboren en goed voor de lijn

Net inkopen gedaan: Brinta,energie repen,liga,fruitdrankjes,kwark,rijst melk.

Morgen vroeg een goeie bord brinta en een kop bouillon voor t vocht ghehe dan om 9 uur op de sportschool staan,energie reep mee(dextro) en pezen maar voor de eerste keer. 's middags 2 boterhammen met slankie smeerkaas en bouillon,later op de middag een liga en 's avonds warme maaltijd dit keer witlofsalade,aardappels,kipkrokantsnitzel en dan tegen een uur of 8 nog een kommetje kwark.
Met veel water en spa rood is dit dan ongeveer een fatsoenlijk voedingspatroon?? Ik eet dan meer als dat ik normaal zou doen.

succes ik volg je logje!

Terug
Naar boven