Fitness Seller

Ik ga beginnen

• Topic Starter Topic Starter
Zo maar effe vriendin van me opzoeken en mn nieuwe hobby vertellen en maar gewoon aan het water heb bij hun altijd de neiging om fris te gaan drinken nu niet doen dus.
Dan thuis kwark en dan nog wat oefeningen buik,billen,benen,armen op mn slaapkamer en op tijd slapen.

Morgen als ik het nog onthouden heb vertel ik wel over mijn eerste echte schema enzo.

heel veel succes met het behalen van je doelen!

krijg je een beetje support vanuit de thuis situatie voor dat beetje extra motivatie?

whaha leuk sis ;)

dit is trouwens de 1e keer dat ik je buiten 'die-ene-andere-sectie' zie btw :D
een aangename verrassing i'd say ;)

Hoi mijn naam is Cindy en ik kom uit Nederland ben bijna 29.
Ik wil gaan beginnen als sport en hobby aan fitniss,vooral krachtraining bodybuilding en wat cardio op den duur misschien kickboksen op dezelfde sportschool.

Ik ga nu al 1 keer in de week naar fitniss,maar is soms moeilijker vol te houden omdat ik helaas psychisch zo mijn problemen heb ben wel eens goed depressief en je dan er toe zetten valt niet mee.
Toch wil ik meer gaan sporten,meerdere keren in de week en vooral om depressies en het hyper zijn tegen te gaan dus ook gaan proberen te sporten als ik niet helemaal lekker zit.
Ik heb overdag momenteel geen bal te doen doordat ik niet kan werken en dus lijkt me sporten en me daar op toe leggen heerlijk.

Ik ben helaas door jaren medicatie steeds meer aangekomen van dun naar wat dikker en weeg nu net onder de 100kg daar baal ik gruwelijk van dus hoop ook wat vet te gaan verbranden en strakker in mn vel te gaan zitten.

Nou even genoeg gekletst.
Morgen ga ik voor het eerst door de weeks beginnen en stel ik met een trainer een schema samen die ik nu ga gebruiken.

Groetjes Cindy

Succes met je weg naar een betere mentale en fysieke vorm Cindy!
Sporten is zeker goed voor je, zowel voor je geest als je lichaam.
Doordat je zoveel bent aangekomen voel je je waarschijnlijk slechter dan je je al voelde, doordat je gaat sporten heb je afleiding en als je op een gegeven moment resultaat gaat zien in de spiegel kom je in een stroomversnelling richting betere tijden en raak je nog gemotiveerder!

Ik zou zeggen, post hier je manier van aanpak dan kunnen wij je training-en-voedingsschema bijstellen, want het zou zonde zijn als je veel energie in een verkeerde manier van trainen steekt.

succes

Nou je gaat ineens hard van start meisje.
ff een advies. Hou het wel leuk en makkelijk, dan hou je het langer vol.
En dat lang volhouden dat is het geheim. Je kan een lichaam niet in een korte tijd veranderen. Dit veranderen kost tijd, het is niet een sport maar een manier van leven.
Trainen, eten (drinken) en rusten dat hoort er allemaal bij. En een keer lekker vet vreten of is een avondje flink door zakken dan kan best nog wel. Niet elke week maar elke maand zeker wel. Kortom maak het leuk en stel korte termijn doelen, bijvoorbeeld .. kg afvallen in een maand of vet% laten zakken in 3 maanden enz enz. Als je te hard van start gaat en je de lat te hoog legt dan brand het kaarsje snel op.
Snap je wat ik bedoel? We willen een BB fan voor een lange tijd.
Sterkte met je doelen - de inzet heb je al ;)

Volgens mij zal het grootste probleem volhouden zijn, want naar wat ik kan afleiden uit cindy's posts is dat er ook psychische problemen meespelen.

Dus het is verleidelijk om in plaats van te sporten in de zetel te blijven liggen!

Zoek een fitnessmaatje die net als jij gemotiveerd is. Dan kan het plezant blijven.

Best een vriend of vriendin meenemen, want de kansen zijn niet zo groot om veel mensen te leren kennen in een fitnesscentrum. Althans hier in België toch niet. Iedereen is veel te veel op zijn eigen bezig. Jammer, maar de realiteit.

Net inkopen gedaan: Brinta,energie repen,liga,fruitdrankjes,kwark,rijst melk.

Morgen vroeg een goeie bord brinta en een kop bouillon voor t vocht ghehe dan om 9 uur op de sportschool staan,energie reep mee(dextro) en pezen maar voor de eerste keer. 's middags 2 boterhammen met slankie smeerkaas en bouillon,later op de middag een liga en 's avonds warme maaltijd dit keer witlofsalade,aardappels,kipkrokantsnitzel en dan tegen een uur of 8 nog een kommetje kwark.
Met veel water en spa rood is dit dan ongeveer een fatsoenlijk voedingspatroon?? Ik eet dan meer als dat ik normaal zou doen.

ziet er goed uit hoor, alleen je krijgt s'ochtends helemaal geen eiwitten binnen, missch dat een paar gekookte eitjes daar wat voor je kunnen doen. Post idd zodra je m weet ook je nieuwe trainschema ff. Heel veel suc6 iig, het zal veel en hard werk zijn, maar uiteindelijk zal het t ook waard zijn.

Vanmorgen om kwart over 7 1 kom brinta op en om kwart voor 8 een klein bekertje activia en als laatste om kwart over 8 1 boterham met slankie smeerkaas.
Op de sportschool om half 9 2 koppen koffie op met alleen scheutje melk.

Ik heb vandaag de borst en triceps gehad en buikspier oefeningen (morgen heb ik copie thuis van t schema dan zet ik het hier neer) en het was pittig voor het eerst maar erg leuk en vind het ontspannend. Ook cardio erbij elke dag totaal 35 min en dan de hele training doe ik in 1,5uur. Nu voel ik mn onderarmen en zijkant borst wel goed maar lekker gevoel. Thuis flink gedouched het zweet heeft goed van mn lijf afgegutst haha dus rook daarna stuk frisser. Toen op de fiets 10 min naar het dorp wou pinnen en vis halen,stond ik met het verkeerde pasje dus terug ander pasje gepakt en weer 10 min heen en met vis terug.

's Middags 5 haringen,1 lekkerbek,2 glazen spa rood.
Later op de middag 2 liga's.
Tussendoor steeds spa rood op.

Net witlofsalade met gemengde vruchtjes,aardappelsalade,kipkrokantsnitzel.

Had gek genoeg nog honger ook hahaha eet wel erg veel inneens geloof ik.

Volgens mij zal het grootste probleem volhouden zijn, want naar wat ik kan afleiden uit cindy's posts is dat er ook psychische problemen meespelen.

Dus het is verleidelijk om in plaats van te sporten in de zetel te blijven liggen!

Zoek een fitnessmaatje die net als jij gemotiveerd is. Dan kan het plezant blijven.

Best een vriend of vriendin meenemen, want de kansen zijn niet zo groot om veel mensen te leren kennen in een fitnesscentrum. Althans hier in België toch niet. Iedereen is veel te veel op zijn eigen bezig. Jammer, maar de realiteit.

Ik woon in een klein dorpje dus dat is al anders als in een grote stad,hier is het in een sportschool bij onze tenminste vrij gemoedelijk.
En ik train het liefst op mezelf niet teveel afleiding,hulp krijg ik van de trainer.

Nou ik eet eet nog een klein schaaltje kwark en dan ga ik denk ik slapen ben bekaf,boven nog paar oefeningen doen met benen en dat vind ik nu effe genoeg.
Morgen vroeg weer om 9 uur op de sportschool zijn.

Whahaha lig ik nog niet op bed,heb me nu een schijtbui moesten jullie in het begin ook zo vaak richting wc?? Ik schijt meer dan normaal nu van al dat eten.
Okee vind dus dat ik nu best veel eet maar het is wel gezond eten en ik heb vandaag geen een keer hongergevoel gehad tussendoor.
Bladiebladiebla ik klets veel te veel(tja vrouw he) mja ga nu maar slapen de kwark krijg ik nu niet meer weg.Morgen knalluh heb er weer zin in.

Whahaha lig ik nog niet op bed,heb me nu een schijtbui moesten jullie in het begin ook zo vaak richting wc?? Ik schijt meer dan normaal nu van al dat eten.
Okee vind dus dat ik nu best veel eet maar het is wel gezond eten en ik heb vandaag geen een keer hongergevoel gehad tussendoor.
Bladiebladiebla ik klets veel te veel(tja vrouw he) mja ga nu maar slapen de kwark krijg ik nu niet meer weg.Morgen knalluh heb er weer zin in.

:D Dat hebben we inderdaad allemaal, er zijn al menig 'schijt' -topics geweest.

Haha int begin scheet en schijtte ik alles vol. Wc's die overliepen klasgenoten die gasmaskers opmoesten opmerkingen gehad in men agenda over toiletten :D noem maar op we all bin there :D

ik woon ook in een dorp. heb je al een vriend, hoe woon je en wat voor werk/uitkering doe je?

sinds ik ben gestart met fitness heb ik geen schijt/diaree meer gehad, licht aan je voedingsschemadenk ik, teveel vezels ofzo.

success cindy :)
je problemen klinken mij helaas bekend in de oren, zeker veel gaan sporten, kan heerlijk zijn :D

ik woon ook in een dorp. heb je al een vriend, hoe woon je en wat voor werk/uitkering doe je?

sinds ik ben gestart met fitness heb ik geen schijt/diaree meer gehad, licht aan je voedingsschemadenk ik, teveel vezels ofzo.

Hmmm eet wel idd inneens erg veel vezels tenminste gisteren al.

Ben je op zoek naar een date ofzo hahaha?? Maar okee ben single en blijf ik voorlopig ook wat mij betreft en ik ben 100% afgekeurd en heb al sinds mijn 18e wajong.

Dadelijk kommetje brinta en om kwart over 8 nog kwark.
Om half 9 richting sportschool effe koffieleuten en dan om 9uur beginnen met knalluh!! Schema 2. Ik typ eerdaags mijn schema's uit als ik ze allemaal heb.

Tja het toilet is je beste vriend als je meer gaat drinken en eiwitrijk gaat eten.
Al die vezels en eiwitten zorgen er voor dat het allemaal makkelijker verteerd en dat merk je ook. Je moet daar letterlijk en figuurlijk scheit aan hebben.

Terug
Naar boven