Fitness Seller

Ik ga beginnen

• Topic Starter Topic Starter
Het weekend rust wat betreft trainen,wel doe ik het weekend alles te voet als ik hier in het dorp moet zijn.
Dadelijk 2 eieren bakken met bruin brood,kaas eronder en een activia met vezels.

Vanmiddag een verjaardag,eet geen taart want dat eet ik dinsdag met mijn verjaardag al maar ik pak daar wel lekker eiersalade met stokbrood.

Hoi mijn naam is Cindy en ik kom uit Nederland ben bijna 29.
Ik wil gaan beginnen als sport en hobby aan fitniss,vooral krachtraining bodybuilding en wat cardio op den duur misschien kickboksen op dezelfde sportschool.

Ik ga nu al 1 keer in de week naar fitniss,maar is soms moeilijker vol te houden omdat ik helaas psychisch zo mijn problemen heb ben wel eens goed depressief en je dan er toe zetten valt niet mee.
Toch wil ik meer gaan sporten,meerdere keren in de week en vooral om depressies en het hyper zijn tegen te gaan dus ook gaan proberen te sporten als ik niet helemaal lekker zit.
Ik heb overdag momenteel geen bal te doen doordat ik niet kan werken en dus lijkt me sporten en me daar op toe leggen heerlijk.

Ik ben helaas door jaren medicatie steeds meer aangekomen van dun naar wat dikker en weeg nu net onder de 100kg daar baal ik gruwelijk van dus hoop ook wat vet te gaan verbranden en strakker in mn vel te gaan zitten.

Nou even genoeg gekletst.
Morgen ga ik voor het eerst door de weeks beginnen en stel ik met een trainer een schema samen die ik nu ga gebruiken.

Groetjes Cindy

Hoi Cindy,

Ik denk dat je er goed aan doet om te gaan sporten. Het is een prima natuurlijke manier om endorfine vrij te maken in je hersenen waardoor je je wellicht wat minder depri zult voelen.

Als je het doet voor de vetverbranding dan is 1 keer per week veruit te weinig. Je kan dan beter toch wel een keer of 4/5 gaan trainen. Maar overdrijf het niet, rust is ook belangrijk.

Ik hoop dat je er veel plezier aan zult beleven.

groetjes en succes!

Net mijn allerlaatste ijsje op voorlopig,ik wil er de komende tijd niks meer van zien haha.

Toevallig eten we vanavond macoroni mjammie maar ik let wel op mn eten niet te weinig maar goed en gezond.
Ik begin vanavond maar weer eens met buikspieren,billen,armen en benen op mn slaapkamer en dan morgenvroeg om half 10 naar de sportschool.
We gaan dan nog een schema maken(had er al een maar vind die niks meer aan) en ga dan ook aangeven dat ik ook wat lichte bb wil doen. Als het aan mij ligt wel wat cardio ertussendoor afgewisseld met krachttraining.

Het eten was wat verslapt,maar nu niet meer mij smeert niemand geen snacks enzo meer aan lekker gezond en mager. De eigenaar van onze sportschool doet aan bb en kan mij genoeg voedingsadvies geven enzo dus dat komt goed.
Ik drink veel water en spa rood en bijna nooit frisdrank.
Wil alleen af van koffie.

Hmmm ik lul bestwel veel,laat ik eerst maar eens beginnen!!
Als ik teveel klets zeg t even haha.

Groetjes Cin

Waarom wil je af van koffie? Koffie helpt bij de vetverbranding. Het houdt je stofwisseling bezig

Als je goed leest trainde ik eerst 1 keer in de week gewoon fitniss nu train ik al 3 dagen in de week krachttraining.
Ik dronk teveel koffie,niet iedereen kan daar zo goed tegen.

Veel succes ermee! 't Is mooi om te lezen dat je zo gemotiveerd bent, dus als je het volhoudt ga je zeer zeker blij worden + de blijheid die je al krijgt van het sporten zelf.

Alleen zou ik het als ik jou was, zeker nu je nog maar net gestart bent, alles er niet té dik bovenop leggen. Dit zeg ik absoluut niet om je te ontmoedigen hoor, maar uit ervaring weet ik gewoon dat ik in het begin best depressief kon worden als ik voorheen echt zeer lekker intensief heb kunnen gaan en daarna het iets minder gaat vanwege omstandigheden. Dan voelde ik me opeens echt zeer zwak. Tja, sport is een drugs.

Oh ja, als ik jou was zou ik die Spa Rood omruilen voor Spa Blauw (of in ieder geval naturel water). Spa Rood bevat toch koolzuur? Die bubbels zijn eigenlijk nergens goed voor en ze kunnen voor een meer opgezette buik zorgen. Maar da's m'n eigen tip richting jou, hoor ;)

Wat is er mis met koolzuur?

Ik train maar 4 dagen in de week hoor zoveel is dat niet!!

Ik ben niet altijd depressief,dat is met periodes en dan slaat het even om naar hyper en dan weer normaal haha. Nu op dit moment is t prima!! Ik werk niet doordat ik vaak opgenomen werd en overspannen was ik kan de draaglast van werken de druk niet aan en heb te vaak terugvallen en ben dan ook snel overspannen. Ik woon in de buurt van Oss in Noord Oost Brabant en train in Nistelrode in een healthcenter,maar die eigenaar en mijn trainer doen ook bb.

Ben je manisch depressief dan?

Voor voedingsschema's kan je trouwens ook terecht in de voedingssectie. Het beste is 6 keer per dag kleine maaltijden eten

Lijkt er soms wel op ja,maar heb ook mate van adhd dat moet allemaal nog uitgezocht worden na meer als 9 jaar k*t hulpverlening en ze weten dus nog niks.
Ben al van kind af aan ziek e.d

Hoi mijn naam is Cindy en ik kom uit Nederland ben bijna 29.
Ik wil gaan beginnen als sport en hobby aan fitniss,vooral krachtraining bodybuilding en wat cardio op den duur misschien kickboksen op dezelfde sportschool.

Ik ga nu al 1 keer in de week naar fitniss,maar is soms moeilijker vol te houden omdat ik helaas psychisch zo mijn problemen heb ben wel eens goed depressief en je dan er toe zetten valt niet mee.
Toch wil ik meer gaan sporten,meerdere keren in de week en vooral om depressies en het hyper zijn tegen te gaan dus ook gaan proberen te sporten als ik niet helemaal lekker zit.
Ik heb overdag momenteel geen bal te doen doordat ik niet kan werken en dus lijkt me sporten en me daar op toe leggen heerlijk.

Ik ben helaas door jaren medicatie steeds meer aangekomen van dun naar wat dikker en weeg nu net onder de 100kg daar baal ik gruwelijk van dus hoop ook wat vet te gaan verbranden en strakker in mn vel te gaan zitten.

Nou even genoeg gekletst.
Morgen ga ik voor het eerst door de weeks beginnen en stel ik met een trainer een schema samen die ik nu ga gebruiken.

Groetjes Cindy

Hey Cindy,

Succes met t trainen! Denk zelf dat je het wat makkelijker volhoudt als je ook iets gaat doen wat je echt leuk vindt, zoals kickboxen. Het is niet alleen een goeie workout, maar je kan er ook veel energie & emoties in kwijt. Nu je veel tijd hebt, gewoon lekker doen wat je leuk vindt en waar je jezelf lekker bij voelt en als je dat kan combineren met beweging... mooi meegenomen toch! En als je merkt dat je energielevel aan de lage kant is, knal ff een goeie beat door je speakers (als je van club houdt: download dan ff Pacha 2008 op de site van Demonoid of Mininova, cd2 is echt lekkerrrrr), banaantje in je mik en go go goo! ;-)

Good luck girl!

Verdomme ik kan voorlopig zoals het er nu naar uit ziet helemaal niet sporten,heb een longontsteking opgelopen en hoogstwaarschijnlijk een nu beginnende wondroos op mijn rechter scheenbeen heb hoge koorts en kan momenteel amper lopen.

Verdomme ik kan voorlopig zoals het er nu naar uit ziet helemaal niet sporten,heb een longontsteking opgelopen en hoogstwaarschijnlijk een nu beginnende wondroos op mijn rechter scheenbeen heb hoge koorts en kan momenteel amper lopen.

Klote, besterschap dan maar

Dat is vervelend nieuws, veel beterschap!

Beterschap gewenst, snel opknappen hoor!

de moed erin houden!

Klote joh
Maar niet gelijk depri worden he! er is altijd licht aan het einde van de tunnel
Misschien is het juist wel even lekker (rust voor je lichaam)

Het gaat al beter,heb een paar dagen helemaal niet kunnen lopen maar nu kan ik gewoon staan en lopen,was er op tijd bij dus duurt waarschijnlijk niet zo lang. De plek word minder,maar als ik er teveel op heb gedaan kleurt het weer feller en komen er vochtbulten op. Begin wel langzaam aan weer thuis te trainen en hoop eind volgende week weer langzaam in de running te komen.

Heb van een oom een halter gekregen met gewichten tot 5 kg dus kan thuis mn armen beter trainen. Ga nu langzaam aan weer beginnen met buik,armen en billen thuis.
Mn benen nog maar even niet.

Heb deze week erg verslonsd qua eten enzo maar ik ga het rustiger aanpakken,ik begon idd te snel.
Patrick wil dat ik eerst goed kan trainen en als ik dat een tijdje volhoud dan gaat hij naar mijn voeding kijken.Dus voorlopig wel opletten maar niet overdreven bezig met voeding.

verstandige keuze, en je kunt een boel doen met je bovenlichaam idd, zolang je benen dienst weigeren.

Kan toch voorlopig nog niks doen,mn longen beginnen weer en volgens de dokter is de longontsteking en ook nog mijn wondroos verre van over. Weer een antibiotica kuur erbij!! Dus ik lig nog uit de running shitzooi.

lizzardgirly gwn vechten tegen je ziekte kiemen en alsje terug bent moet je er sterker dan ooit op focussen en het gaat je wel lukken!

Ik stop voorlopig op dit forum en dus ook met mijn log.
Ik zit in een minder goeie periode en heb vooral tijd nodig om op te krabbelen en het serieuse werk aan te gaan kunnen. Als ik uiteindelijk het trainen weer op heb kunnen pakken en het blijft een tijd echt goed gaan,kom ik terug hier.
Nu heb ik weinig goeie dingen en nuttige dingen te melden,want het gaat geestelijk en lichamelijk ronduit k*t dus daar heb ik niks aan en jullie ook niet.
Ik pik het wel weer op hoor,maar rustig aan en alles op zn tijd met hulp van mijn ouders en trainers. Jullie allemaal succes en hopelijk weer tot snel!!

Groetjes Cindy

Terug
Naar boven