XXL Nutrition

Ik ga beginnen

• Topic Starter Topic Starter
Vanmorgen om half 8 een kom brinta (iets meer nu als de bodem) en om kwart over 8 een kommetje kwark,toen naar de sportschool een kop koffie op met scheutje melk en begonnen met dag 2 rug en triceps.

Dit is schema 1 gisteren gedaan borst en biceps:

10 min cardio 75 rpm
Crunch 3x12
Side crunch 3x12
Inc dumbbell press 3-3-3kg 3x12
Chestpress 15-17.5-17.5 3x12
Peck deck 12.5-12.5-12.5 3x12
Cardio 10 min 75rpm
Seated two arms one dumbbell triceps extencion 4-4-4 3x12
Triceps pulldown rope 6-6-6 3x12
Triceps pull down 7-7-7 3x12
Cardio 15min 75rpm

Vandaag dag 2 biceps en rug:

Cardio 10 min 75rpm
Crunch
Side crunch 3x12
Lat pulldown front 20 kg 3x12
Vertical row 15kg 3x12
Lower back machine 20kg 3x12
Cardio 10 min 75rpm
Barbell curl 3.75 kg 3x12
Dumbbell curl standing one arm 4kg 3x12
Cable curl 5kg 3x12
Cardio 15 min 75rpm

Thuis kwark op en twee boterhammen
1 kopje koffie met scheutje melk en nu zit ik aan de spa rood.

Vond vandaag erg simpel vergeleken met gisteren.
Had vanmorgen beetje spierpijn maar was goed te doen.

Veel succes ermee! 't Is mooi om te lezen dat je zo gemotiveerd bent, dus als je het volhoudt ga je zeer zeker blij worden + de blijheid die je al krijgt van het sporten zelf.

Alleen zou ik het als ik jou was, zeker nu je nog maar net gestart bent, alles er niet té dik bovenop leggen. Dit zeg ik absoluut niet om je te ontmoedigen hoor, maar uit ervaring weet ik gewoon dat ik in het begin best depressief kon worden als ik voorheen echt zeer lekker intensief heb kunnen gaan en daarna het iets minder gaat vanwege omstandigheden. Dan voelde ik me opeens echt zeer zwak. Tja, sport is een drugs.

Oh ja, als ik jou was zou ik die Spa Rood omruilen voor Spa Blauw (of in ieder geval naturel water). Spa Rood bevat toch koolzuur? Die bubbels zijn eigenlijk nergens goed voor en ze kunnen voor een meer opgezette buik zorgen. Maar da's m'n eigen tip richting jou, hoor ;)

ziet er goed uit en blijkbaar weet je wat je wilt
succes ermee

Veel succes ermee! 't Is mooi om te lezen dat je zo gemotiveerd bent, dus als je het volhoudt ga je zeer zeker blij worden + de blijheid die je al krijgt van het sporten zelf.

Alleen zou ik het als ik jou was, zeker nu je nog maar net gestart bent, alles er niet té dik bovenop leggen. Dit zeg ik absoluut niet om je te ontmoedigen hoor, maar uit ervaring weet ik gewoon dat ik in het begin best depressief kon worden als ik voorheen echt zeer lekker intensief heb kunnen gaan en daarna het iets minder gaat vanwege omstandigheden. Dan voelde ik me opeens echt zeer zwak. Tja, sport is een drugs.

Oh ja, als ik jou was zou ik die Spa Rood omruilen voor Spa Blauw (of in ieder geval naturel water). Spa Rood bevat toch koolzuur? Die bubbels zijn eigenlijk nergens goed voor en ze kunnen voor een meer opgezette buik zorgen. Maar da's m'n eigen tip richting jou, hoor ;)

dit ben ik idd met pietje eens. Zowiezo zijn hardlopers doodlopers, zeker binnen deze sport. Daarnaast is je lichaam continu aanpassing nodig, dus als je nu al 110% gaat, moet je er rekening mee houden dat je over zeg 8 weken 120% tegenaan moet, alleen omdat je zo heftig bent begonnen. Het gaat nu eenmaal tijd kosten, hoe heftig je nu ook tekeer wil gaan. Houd daar rekening mee.

Ik pak de gewichten echt niet te zwaar,ze zijn preccies goed en met de ene spiergroep kan ik meer als met de anderen ik kan altijd nog een beetje bijstellen ben net begonnen.

Nou wel super,ben net nieuwe kleren wezen kopen en dat doe ik niet vaak dus merkte inneens dat ik toch wel al heel veel kwijt ben vanaf de winter,mn lichaam is al smaller en zeker niet meer opgeblazen dus dit flink sporten is alleen maar mooi meegenomen!!
Ik ga langzaam aan eindelijk eens met plezier een kledingwinkel in,al ben ik niet zo'n winkelmiep.

Tijdens het winkelen 1 cola light op de weinige echte frisdrank wat ik drink dus echt zo af en toe voor de lekkerigheid een glaasje fris.
Stap idd op den duur over van spa op water,maar ben redelijk verslaafd aan spa rood.

Dadelijk flink wat sperziebonen en aardappelrusti en een kipfilet met chapignons heb gruwelijk honger.
Later vanavond nog kwark.

Hmmm eet wel idd inneens erg veel vezels tenminste gisteren al.

Ben je op zoek naar een date ofzo hahaha?? Maar okee ben single en blijf ik voorlopig ook wat mij betreft en ik ben 100% afgekeurd en heb al sinds mijn 18e wajong.

Dadelijk kommetje brinta en om kwart over 8 nog kwark.
Om half 9 richting sportschool effe koffieleuten en dan om 9uur beginnen met knalluh!! Schema 2. Ik typ eerdaags mijn schema's uit als ik ze allemaal heb.

ik ben ook niet echt opzoek naar een date ondanks ik ook single ben.

je zegt dat je erg depressief was, maar je maakt hier wel een hele vrolijke indruk, heeft het niet met je medicatie maken.

in welke regio woon je eigenlijk en naar welke sportschool ga je? mischien ga je wel naar dezelfde sportschool als een van de leden hier.

op welke grond ben je arbeidsongeschikt verklaard? en heb je geen problemen om de huur te betalen?

sorry dat ik zoveel vragen stel.

Laatst bewerkt:
Ik denk ook dat je best 1e Kracht training doet en erna pas cardio. Want na cardio heb ik niej zoveel kracht meer :P. Keep on going!

Goed bezig, succes!

Ik ben het wel met bovenstaande reacties eens dat je beter niet meteen heel fanatiek elke dag moet gaan trainen. Dat hou je maar een paar weken vol en dan ben je het zat.
Beter kun je beginnen met een keer of 3 per week te trainen en die andere dagen je rust te pakken, hou dat eens een half jaar vol (in combinatie met gezond eten) en je zult versteld staan van je vooruitgang.

Ik train maar 4 dagen in de week hoor zoveel is dat niet!!

Ik ben niet altijd depressief,dat is met periodes en dan slaat het even om naar hyper en dan weer normaal haha. Nu op dit moment is t prima!! Ik werk niet doordat ik vaak opgenomen werd en overspannen was ik kan de draaglast van werken de druk niet aan en heb te vaak terugvallen en ben dan ook snel overspannen. Ik woon in de buurt van Oss in Noord Oost Brabant en train in Nistelrode in een healthcenter,maar die eigenaar en mijn trainer doen ook bb.

Ik heb net twee boterhammen op,krijg deze ochtend geen brinta weg. Straks voor het trainen nog een kom kwark en om half 10 dag 3!!

veel plezier vandaag met trainen, gaat goed!

Jah het gaat lekker!!! De spierpijn valt wel mee hoor dus zo zwaar pak ik het nog niet aan allemaal. Alleen moet eerlijk toegeven dat elke dag buikspier oefeningen en al die cardio me al een beetje de strot uitkomen maar heey wel nodig want ik zie bij mn buik al het resultaat dat er vet afgaat.

Nou sportkleren aan kwarkje eten en dan gaan!!
Knalluh hahahaha

elke dag cardio is prima maar zou zeker niet elke dag buikspieroefeningen doen, hoogstens om de dag, die zijn ook gewoon rust nodig tussentijds..

Ik heb nu met Patrick de eigenaar afgesproken dat ik maar 3 dagen train,dat vinden we allebei voorlopig genoeg. Hij laat me juist extra cardio erbij doen,ook al is hij het idd helemaal met jullie eens over cardio appart maar omdat hij vind dat ik ook meer conditie moet krijgen kiest hij ervoor me het er toch nog bij te laten doen. Voeding verteld hij me nu nog niks over,ik mag niet te snel van hem gaan eerst maar eens zo vol zien te houden en dan verteld hij meer. Vandaag dag 3 dus alleen benen en beetje cardio gedaan stelde niks voor. Weet nu van vandaag niet de namen meer uit mijn hoofd met gewicht erbij dus komt later. Cardio 25 min gefietst.

Net een keer gezondigd heb 4 pizzabroodjes op had giga honger haha.
Het weekend rust en dan maandag weer,dinsdag ben ik jarig dus dan geen training maar een dag weg naar Maastricht dus genoeg wandelen.

Wel goed op je voeding letten, is even belangrijk of de training zelf
Verder nog veel succes, en alvast een gelukkige verjaardag! :p

Al de hele dag weer aan de glaasjes water gezeten en eigenlijk vandaag niet veel gegeten maar heb ook geen honger gehad vandaag.
Mijn moeder vind dat je nu al ziet dat ik vet kwijt raak zelfs al in een paar dagen tijd ziet ze nu al wat resultaat dus gaat vrij hard als dat zo is. De weegschaal kijk ik niet zo naar ik zie ook wel aan mijn lijf dat het positief aan het veranderen is en dat kan alleen maar vooruit gaan met al dat sporten.

Zometeen lekker zelfgemaakte nasi ben ik gek op al maak ik het lekkerder klaar als mijn moeder met meer pittige kruiden enzo.
En straks nog een ronde wandelen denk ik heb ik zin in.

stel je dr wel vast op in dat je progressie steeds langzamer zal gaan strakjes, dat je vooral in het begin grote stappen maakt maar dat die stapjes strakjes steeds kleiner en kleiner gaan worden.

Ja dat weet ik in het begin gaat het snel met afvallen en dan steeds langzamer maar als ik maar een beetje resultaat zie ben ik al heel blij!!

Goed dat je veel cardio doet ! :D go for it!

Terug
Naar boven