XXL Nutrition

Ik ga na 2 weken 'off' weer kuren maar win praktisch niets. Wat doe ik fout?

Status
Niet open voor verdere reacties.
beachman zei:
ik heb ze hier voor mij staan en degene die open zijn zijn helemaal wit de vloeistof en die dicht zijn zijn nog beetje geel achtig...

truggaan naar je dealer en je geld trugvragen of ande producten vragen...kzal voor je duimen dat het lukt :)

beachman zei:
ik heb ze hier voor mij staan en degene die open zijn zijn helemaal wit de vloeistof en die dicht zijn zijn nog beetje geel achtig...
Naar mijn mening horen ze gewoon wit te blijven, want het is toch op oliebasis. Dat kleuren veranderen vind ik eigenlijk wel een beetje raar.
En met zulkde doseringen die jij gebruikt zou je nu toch wel iets moeten merken, dus ik ben bang dat je leverancier fake heeft gelevert.

• Topic Starter Topic Starter
ironmike86 zei:
truggaan naar je dealer en je geld trugvragen of ande producten vragen...kzal voor je duimen dat het lukt :)

ik zal in ieder geval niks meer kopen bij diegene en gewoon me oude adresje houden daar heb ik altijd goede spullen gehad alleen dan is de prijs wel wat hoger maar dat heb ik er wel voor over hoop alleen niet dat meer mensen hiermee geconfronteerd worden...

beachman zei:
ik zal in ieder geval niks meer kopen bij diegene en gewoon me oude adresje houden daar heb ik altijd goede spullen gehad alleen dan is de prijs wel wat hoger maar dat heb ik er wel voor over hoop alleen niet dat meer mensen hiermee geconfronteerd worden...
Ik vind het wel jammer want bijna niemand op dit board klaagt over GG:cool:

muaythai zei:

ik had ook liever een positieve reactie willen plaatsen.
ik heb trouwens al meer mensen horen klagen hierover zie in mijn begin van de topic en ander posts

muaythai zei:

Dat hoeft toch ook niet gelijk...

Ik ga van de goede intenties van UG labs uit.. echter kopen zij ook gewoon de grondstoffen in en daar zal nu wel misschien een foutje zitten.

Wel jammer dat de grondstofboeren het niet zo nauw nemen blijkbaar.. klachten over GS en nu ook GG.

Laten we hopen dat het om een slechte batch gaat ;)

Ik en al mijn collega-kuurders in mijn omgeving gebruiken enkel en alleen nog AS van GG. Wij zijn hier zeer over te spreken, vind het dan ook zeer merkwaardig dat jij helemaal geen resultaat hebt...

muscleboy zei:
Ik en al mijn collega-kuurders in mijn omgeving gebruiken enkel en alleen nog AS van GG. Wij zijn hier zeer over te spreken, vind het dan ook zeer merkwaardig dat jij helemaal geen resultaat hebt...

ik vind ook raar heb altijd goede spullen gehad die meteen aan slaan.
ik doseer toch ook vrij hoog naar mijn mening..
dus resultaat zou daar al snel moeten zijn..
wat voor lotnr heb jij?

Wacht nog een week. en post je voedingsschema eens.
Het kan misschien ook daar aan liggen, he.

waneer heb je voor het laatst gekuurd?
En met wat?

Post ook ff wat pics van je vials.

gurumaster zei:
Wacht nog een week. en post je voedingsschema eens.
Het kan misschien ook daar aan liggen, he.

waneer heb je voor het laatst gekuurd?
En met wat?

Post ook ff wat pics van je vials.

de fotos staan op deze site [Link niet meer beschikbaar]
precies dezelfde vials..

mijn laaste kuur was in december heb dus maar tussendoor 2 weken rust gehad hoor ook wel eens dat het wat langer kan duren voordat de volgende kuur dan weer aanslaat maar goed had al iets moeten merken.
mijn voedings schema is perfect word begeleid door een ps trainer.. daar zal het niet aan liggen.

beachman zei:
mijn laaste kuur was in december heb dus maar tussendoor 2 weken rust gehad hoor ook wel eens dat het wat langer kan duren voordat de volgende kuur dan weer aanslaat maar goed had al iets moeten merken.
mijn voedings schema is perfect word begeleid door een ps trainer.. daar zal het niet aan liggen.

Vind het niet zo gek dat het niet zo aanslaat.. of je zou je dosis moeten verdubbelen zowat.. heb het ook wel eens gedaan.. 2 kuren kort op elkaar.. en kwa gains ging het ook niet zo hard meer...

beachman zei:
de fotos staan op deze site [Link niet meer beschikbaar]
precies dezelfde vials..

Daar zit de oorzaak van u probleem , maar twee weken rust , dan is het normaal dat het niet inslaat als en bom:rolleyes:

muscleboy zei:
Daar zit de oorzaak van u probleem , maar twee weken rust , dan is het normaal dat het niet inslaat als en bom:rolleyes:

hoelang moet ik dan wachten volgens jouw voordat ik echt iets ga merken.

toch minstens wel een maand, en dat is nog veels te kort, dan nog zul je niet extreem veel voelen, optimaal is time on = time off

beachman zei:

Wat heb je in de vorige kuur gebruikt, en in welke hoeveelheden?
Is misschien ook handig om te weten hoe lang die kuur duurde.

Offtopic:

Geen slecht idee om je lichaam wat langer te laten herstellen vooral omdat je nog 20 bent.

Edit: als je wilt; vertel eens over je geschiedenis. Je stat zijn niet erg indrukwekkend, laag vet% dat wel, maar geen hoog VVM voor je lengte.

Laatst bewerkt:
Big'r zei:
Wat heb je in de vorige kuur gebruikt, en in welke hoeveelheden?
Is misschien ook handig om te weten hoe lang die kuur duurde.

oke komt ie dan mijn vorige kuur bestond uit:
deca 200 mg pw
test e 250 mg pw
winstrol 50 mg 3 keer pw
duurde 10 weken met nakuur profasi
was niet echt veel in hoeveelheden maar ben heel erg gegroeit
ben 15 kilo aangekomen van deze kuur ook behouden en kracht was enorm tilde met bankdrukken eerst 90 nu 150
heb toen 2 weken rust gehad ( wat je rust kan noemen hehe)
en toen gelijk doorgegaan naar volgende kuur.

muscleboy zei:
precies!!! in 3 jaar tijd zoon 35 kilo gewonnen enkel alleen door GG AAS!!! gewoon goed spul

wat bedoel je precies met wit worden? de ja AAS kristalisseert? of alleen dat je olie anders van kleur word? leg eens even precies uit, en als het kan een fototje erbij voorje bewijs, het lijkt me dan ook echt sterk dat je olie wit kan kleuren!

Ik durf bijna met zekerheid te zeggen als je terug gaat met je witte vials naar je suplier dat je nieuwe krijgt!

succes verder en post eens wat foto's

kevinlorenzin zei:
precies!!! in 3 jaar tijd zoon 35 kilo gewonnen enkel alleen door GG AAS!!! gewoon goed spul

wat bedoel je precies met wit worden? de ja AAS kristalisseert? of alleen dat je olie anders van kleur word? leg eens even precies uit, en als het kan een fototje erbij voorje bewijs, het lijkt me dan ook echt sterk dat je olie wit kan kleuren!

Ik durf bijna met zekerheid te zeggen als je terug gaat met je witte vials naar je suplier dat je nieuwe krijgt!

succes verder en post eens wat foto's

foto s plaats ik deze week,
jij weet net als mij dat bijv boldenone beetje gele olie is?
nu heb ik meerdere vials al tijd open staan en de olie is helemaal wit niks geels meer aan.
ik weet niet of dit iets betekent maar ik denk zeg het er maar bij.
groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven